Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Camperfamily: onze camperreis 2023.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Camperfamily
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Campings boeken

Bericht door Camperfamily »

Bedankt voor je reactie.
En voor het verplaatsen, ik kon het niet meer terugvinden, ben niet zo handig online.

Ik had wel behoorlijk wat aantekeningen gemaakt gelukkig 😄
Ik dacht dat ik eerder ook reacties had gegeven, maar die staan er blijkbaar niet. 🤔🤷🏼‍♀️

Dank voor de attenderen op Bryce, die gaan we nog bekijken, is een extra dag Capitol Reef zinvol? Of de rest een dag opschuiven?

Ik vind de suggestie voor het vast op weg gaan naar LA een slimme want het is een behoorlijk eind, ik las iets over een stukje route 66.

Ik ga kijken of er op de View camping plek is en bij Arches was idd vol, dus we rijden even heen en weer. Watchman de zaterdag is ook vol.

We komen weer een eind verder zo.
Dank voor het meedenken!
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door paulr »

Ik zou 1 nacht Bryce doen en dan 2 nachten Fruita. Als je eind van de dag in bryce aankomt kun je een eerste rimwandeling doen. Dan de 2e dag een vroege wandeling naar beneden. Als je dan rond 11 uur weg rijdt (als je op North staat kun je vanaf de camping wandelen), kan je de camper laten staan en dan op tijd voor uitchecktijd op weg naar Capitol Reef…
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Top, dan we doen!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als Fruita niet lukt zou je naar Thousand Lakes in Torrey kunnen kijken. Voor onze ervaring met twee nachten Fruita zie ons 2019-verslag.

Marianne
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Dank je, ik ga ook nog naar Mono lake en Ruby's inn kijken. :thumbup:
Camperfamily
Amerika-ontdekker

We willen in Sequoia en King canyon iig kijken naar de grote bomen en mss een mooie wandeling maken, ik heb jouw camping advies opgeschreven, maar kan Cedar grove niet vinden in dat NP. Heb je een linkje voor mij?
Wel Azalea, die kunnen we boeken vanaf 7 maart.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Voor de verschillende campings zie https://www.nps.gov/seki/planyourvisit/campgrounds.htm

Wij zaten in 2013 in de Lodge in Cedar Grove en in 2006 bezochten we het vanuit Grant Grove Village. Zie onze verslagen voor de wandelmogelijkheden.
In 2017 hebben we gekampeerd bij Lodgepole maar er zijn meerdere mogelijkheden in Sequoia.

Marianne
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Bedankt voor de link en alle informatie!
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Re: Reis Camperfamily: onze camperreis 2023.

Intussen zijn wij halverwege onze reis en we genieten volop!
Mede dankzij alle fijne tips over de plekken die we kunnen bezoeken en waar we kunnen overnachten.
De start en het einde in San Francisco was voor ons een super keuze, aangezien we aan de hitte echt wel even moeten wennen en zo hoefde we niet overal tegelijk aan te wennen.

Nu even wat rustdagen door langer op 1 plek te zitten en ook even de tijd te nemen voor ontspanning en zwemmen was een hele fijne tip.

Wij genieten hier nog even verder!
Voor iedereen ook (alvast) een fijne reis gewenst! :thumbup:
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door paulr »

Wat leuk om even een berichtje tussendoor te sturen !
Even opladen voor het 2e deel, er komen nog wat kilometers aan zie ik :)
Veel plezier verder !
Camperfamily
Amerika-ontdekker

Bedankt! Van Nederlanders die we hier op de camping tegenkwamen kregen we de tip om bij monument valley een jeeptocht vroeg in de ochtend te maken om de zon op te zien komen.
Dus vandaag rijden we naar monument valley en morgenochtend zitten we om 5 uur in de jeep om de zon op te zien komen tussen de grote rotsen, we zijn heel benieuwd!

We hebben nog veel mooie dingen te zien de komende weken🥳
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer