volgend jaar van plan om met een bevriend koppel een rondreis te maken. Hieronder vind je mijn "work in progress"

Bij elke dag heb ik ook de afstand ( in miles ) en de vermoedelijke reistijd vermeld. het is dus een lus Las Vegas maar ik wil deze keer de Rocky mountains bezoeken ( nog nooit gedaan ). Ik besef dat het een lange trip is met veel uren in de wagen maar da's gewoon hoe we graag op reis gaan.
We spenderen wat meer aan een mooie auto en een goed hotel zodat we steeds goed uitgerust blijven. Zelf is het mijn 3e keer rondrit in het Westelijk deel waarvan in 2019 de laatste keer maar toen zijn we tot in Yellowstone gereden.
Laat jullie opmerkingen en commentaar maar op me los, ik ben benieuwd

PS ; wat me wel opvalt is dat vluchten en vooral huurauto serieus duurder geworden zijn
1- 26/aug Brussel Las Vegas Vlucht ; aankomst zelfde dag
(MA)
1- 26/aug Las Vegas airport - Laughlin 92miles 1h30 Rijden naar Laughlin + overnachting
(MA)
2- 27/aug Laughlin - Grand Canyon 231miles 4h15 Via Bullhead city naar Oatman via Hwy 155, dan via sitgreaves Pass naar Kingsman, dan autostrade naar GC
3- 28/aug Grand Canyon-Monument Valley 191miles 3h30 Onderweg bezoek Horseshoe Bend of Antelope Canyon ?
4- 29/aug Monument Valley-Durango 169miles 3h20 's morgens Wildcat trail of Jeep toer dan Via Mexican Hat - Montezuma Creek
5- 30/aug Durango-Telluride 111miles 2h10 In Durango stoomtrein naar Silverton, na terugkomst rit naar Telluride
6- 31/aug Tellirude-Colorado Springs 301miles 5h45 Via Salida ; dagje rijden door de bergen
7- 1/sep Colorado Springs-Estes Park 133miles 2h15 Eerst Garden of the Gods gaan bezoeken in C.Springs dan doorrijden Estes
8- 2/sep Estes Park-Grand lake 46,5miles 1h30 Doorkruisen Rocky Mountains NP, wandelen in het park
LABOR DAY
9- 3/sep Grand Lake-Glenwood Springs 212miles 4h30 Rit naar Glenwood Springs via Kremmling - Frisco - Leadville- Twin Lakes - Aspen(CO-82W)
10- 4/sep Glenwood Springs-Arches NP 170miles 2h30 via I-70 W en UT-128
11- 5/sep Arches NP-Capitol Reef NP 168miles 3h VM Arches NP bezoeken+korte wandeling, in NM doorrijden naar Torrey, indien tijd rijden in Capitol Reef NP
12- 6/sep Capitol Reef-NP Zion 200miles 4h Via UT-12W naar Bryce NP( passeren via Boulder - Escalante )Rit in Bryce + kleine wandeling, doorrijden naar Zion NP via US-89S
13- 7/sep Zion NP-Red Rock Canyon 176miles 2h34 Ontdekking Zion NP in VM, wandeling 3,5km in het park ( the Narrows )Doorrijden naar Red Rock Canyon
14- 8/sep Red Rock Canyon-Lone Pine 160miles 2h30 Via Pahrump ( water kopen en tanken )
Dagbezoek Death Valley NP !!!!
Dante's View
Zabriskie Point
Devil's Golf Course
Badwater basin ( klein wandelingske )
Artist's Palette ( via Artist Drive )
Mesquite Flat Sand Dunes
15- 9/sep Lone Pine-Yosemite NP 197miles 4h Via Tiago Road en tunnel View
16- 10/sep Yosemite NP-Lodge net buiten park 30miles 1h Glacier Point bezoeken,Tuolumne Grove wandeling, doorrijden naar lodge
17- 11/sep Lodge-San Francisco 180miles 4h15 Fishermans Warf + centrum
18- 12/sep San Francisco 0 0 Alcatraz / Hop on hop off
19- 13/sep San Francisco-Big Sur 149miles 3h Via CA-1S, mogelijke activiteiten :
Bezoek Half Moon Bay State Beach
bezoek Shark Fin Cove + wandelingen
Lunch In Monterey of Carmel
Bezoek Carmel by the Sea
bezoek Point lobos State Park
Wandeling naar Pfeiffer beach of Falls vanuit lodge
20- 14/sep Big Sur-Pismo Beach 100miles 3h Piedras Blancas Elephant Seal Rookery+Bezoek Morro bay and rock
21- 15/sep Pismo Beach-Las Vegas 407miles 6h45 Doorrit naar Las Vegas
22- 16/sep Las Vegas 0 0 Schietbaan + shopping
23- 17/sep Las Vegas 0 0 relaxen
24- 18/sep Las Vegas - Brussel
25 - 19/sep Aankomst Brussel