Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis wendynoijons: rondje meivakantie
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Reis wendynoijons: rondje meivakantie
Geboekt! Meivakantie 2024 naar het Zuidwesten van de States. Nu nog een leuk rondje maken en daar kan ik jullie hulp bij gebruiken. Mijn man gaat voor de eerste keer. Misschien prop ik dus teveel in de tijd die we hebben.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden en hoe jullie het zouden doen!
Zaterdag 27 april - Düsseldorf - LA
Zondag 28 april - HIghway 1 Santa Barbara - Solvang - Pismo Beach - Morro Bay
Maandag 29 april - Highway 1 San Simeon - Big Sur - Bixby Bridge - Ragged Point - Julia Pfeiffer State Park - Carmel
Dinsdag 30 april - Carmel - Monterey - Santa Cruz - SF (Eerste bezoeken: Golden Gate Bridge, Lombard Street, Painted ladies en Alamo Square Park)
Woensdag 1 mei - San Francisco (Fisherman Wharf en Alcatraz Island - ritje met de tram - China Town
Donderdag 2 mei - SF - via Columbia State Park naar Yosemite
Vrijdag 3 mei - Yosemite
Zaterdag 4 mei - Yosemite - Death Valley
Zondag 5 mei - Death Valley - Las Vegas
Maandag 6 mei - Las Vegas
Dinsdag 7 mei - Las Vegas - South Rim Grand Canyon
Woensdag 8 mei - Grand Canyon - Los Angeles
Donderdag 9 mei Los Angeles
Vrijdag 10 mei - LA - 18.00 aanwezig vliegveld 20.55 vlucht naar huis.
Alvast bedankt voor alle tips!
Laat maar weten wat jullie ervan vinden en hoe jullie het zouden doen!
Zaterdag 27 april - Düsseldorf - LA
Zondag 28 april - HIghway 1 Santa Barbara - Solvang - Pismo Beach - Morro Bay
Maandag 29 april - Highway 1 San Simeon - Big Sur - Bixby Bridge - Ragged Point - Julia Pfeiffer State Park - Carmel
Dinsdag 30 april - Carmel - Monterey - Santa Cruz - SF (Eerste bezoeken: Golden Gate Bridge, Lombard Street, Painted ladies en Alamo Square Park)
Woensdag 1 mei - San Francisco (Fisherman Wharf en Alcatraz Island - ritje met de tram - China Town
Donderdag 2 mei - SF - via Columbia State Park naar Yosemite
Vrijdag 3 mei - Yosemite
Zaterdag 4 mei - Yosemite - Death Valley
Zondag 5 mei - Death Valley - Las Vegas
Maandag 6 mei - Las Vegas
Dinsdag 7 mei - Las Vegas - South Rim Grand Canyon
Woensdag 8 mei - Grand Canyon - Los Angeles
Donderdag 9 mei Los Angeles
Vrijdag 10 mei - LA - 18.00 aanwezig vliegveld 20.55 vlucht naar huis.
Alvast bedankt voor alle tips!
Florida, Zuidwest, Midwest, NY, NY, Washington e.o.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis wendynoijons: rondje meivakantie
Hallo Wendy,
Welkom terug!
Het kan wel zo, maar er zitten wel wat lange rijdagen in de route, zoals van Yosemite naar Death Valley (maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf waar je gaat overnachten) en van de GC naar LA.
Ik denk dat ik de GC zou laten vallen, dat kost je nu heel erg veel tijd, of ga meer richting het oosten en neem ook Page, Bryce etc mee. Maar dan moet je SF en Yosemite laten vallen.
Marianne
Welkom terug!
Het kan wel zo, maar er zitten wel wat lange rijdagen in de route, zoals van Yosemite naar Death Valley (maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf waar je gaat overnachten) en van de GC naar LA.
Ik denk dat ik de GC zou laten vallen, dat kost je nu heel erg veel tijd, of ga meer richting het oosten en neem ook Page, Bryce etc mee. Maar dan moet je SF en Yosemite laten vallen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hoi Marianne,
Dank voor je reactie. Dat tweede rondje ben ik ook aan het maken. Klopt dat er een aantal x een lange afstand in zit. Dat is helaas niet te vermijden, als we een aantal dingen mee willen pakken. Daarentegen zijn er ook dagen dat we bijna geen km's maken.
Beide rondjes zoals ik ze nu klaar heb zijn qua tijden en miles gelijk. Ongeveer 30 uur rijden en 2000 mijl. Ik ga mijn man laten kiezen wat hem het leukst lijkt. Tenslotte is voor hem alles nieuw!
Dank voor je reactie. Dat tweede rondje ben ik ook aan het maken. Klopt dat er een aantal x een lange afstand in zit. Dat is helaas niet te vermijden, als we een aantal dingen mee willen pakken. Daarentegen zijn er ook dagen dat we bijna geen km's maken.
Beide rondjes zoals ik ze nu klaar heb zijn qua tijden en miles gelijk. Ongeveer 30 uur rijden en 2000 mijl. Ik ga mijn man laten kiezen wat hem het leukst lijkt. Tenslotte is voor hem alles nieuw!
Florida, Zuidwest, Midwest, NY, NY, Washington e.o.
Hoi Wendy,
Wij gaan ook in de meivakantie, we hebben ook maar twee weken en willen teveel. We gaan schrappen.
En dat is lastig, want alles is zoooo de moeite waard.
Komen jullie eruit met het rondje? Ik ben benieuwd?
Sandy
Wij gaan ook in de meivakantie, we hebben ook maar twee weken en willen teveel. We gaan schrappen.
En dat is lastig, want alles is zoooo de moeite waard.
Komen jullie eruit met het rondje? Ik ben benieuwd?
Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 5702 Weergaves
-
Laatste bericht door NaRoMy
-