Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Liesbethds11: route naar Sequoia NP vanuit San Francisco.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
RogierS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Liesbethds11: route naar Sequoia NP vanuit San Francisco.

Bericht door RogierS »

Liesbethds11 schreef:
31 jul 2024, 15:45
Wij hebben voor de lower antelope canyon gekozen omdat deze 4x langer is dan de upper en ‘iets’ avontuurlijker: de Upper is vlak en 100m lang dacht ik, maar zou wel iets mooier zijn. De lower is veel smaller onderaan ( een V), 400m lang, en echt ook supermooi!
Dank voor het delen hiervan, Liesbeth. Goed om te weten. Zal voorlopig de lower canyon aanhouden in ons roadbook. Hoe ver van te voren heb je geboekt?

Dank ook voor jullie input, @paulr en @jojostravelusa . Bevestigt ook de keuze voor de lower canyon. Zal getyourguide/Ken en Dixie met elkaar vergelijken bij het boeken van de tour.

Leuk dat je op een paard gezeten hebt bij Monument Valley; kan me voorstellen dat dit mooie foto's opgeleverd heeft. Is er iemand met ervaring met paardrijden bij Monument Valley?
Liesbethds11
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Liesbethds11 »

Ik denk dat wij de canyon toch wel 6a8 maanden van tevoren hebben geboekt, in november of zo…is via Dixie ook te annuleren.
2007 New York
2009 Florida-Caraïben
2024 Zuidwesten
NaMiSe
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door NaMiSe »

Wij zijn afgelopen zondag geweest naar e Lower en vonden het fantastisch! Wij zijn om 10.00 uur geweest ivm de hitte op Sedat. Qua zon maakt het in de Lower minder uit, er is altijd wel goed licht. Wij zijn via Ken’s tours geweest en hebben het ook enkele maanden van tevoren geboekt. De gids wist precies waar de mooiste plekjes waren en hoe ze met jouw telefoon de beste foto’s kon maken, zo mooi kon ik het zelf echt niet!
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij hadden de Lower op 15 februari geboekt voor 25 maart, maar dat was natuurlijk geen hoogseizoen.
RogierS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door RogierS »

Liesbethds11 schreef:
01 aug 2024, 03:31
Ik denk dat wij de canyon toch wel 6a8 maanden van tevoren hebben geboekt,
Dat zal ik dan ook maar doen; was ik al van plan. Wordt een keuze tussen Dixie en Ken. Getyourguide is feitelijk een tussenpersoon en boekt vaak ook bij 1 van de reguliere aanbieders.

@NaMiSe; dank voor je input. Goed om te weten dat het tijdstip voor de lower canyon minder uit maakt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer