Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis wisi: rondreis west USA met 4 pubers.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis wisi: rondreis west USA met 4 pubers.
Als je niet in Yosemite overnacht heb je waarschijnlijk een toegangsreservering nodig. Hoe dat dit jaar werkt wordt nog bekend gemaakt. Je hebt dan de hele dag voor het park, desnoods tot laat in de avond. Het is wel mooi om voldoende tijd uit te trekken voor de Tioga Road. Er zijn mooie uitzichtpunten en leuke wandelingen. Zie mijn wandelsite voor wat mogelijkheden.
Ik heb zelf geen ervaring met de toegangsreservering in Yosemite maar ik denk dat de verhalen over files stammen uit de jaren dat er geen toegangsreservering was.
Ik denk ook niet dat er files op de Tioga Road waren maar op de weg naar de vallei.
Marianne
Ik heb zelf geen ervaring met de toegangsreservering in Yosemite maar ik denk dat de verhalen over files stammen uit de jaren dat er geen toegangsreservering was.
Ik denk ook niet dat er files op de Tioga Road waren maar op de weg naar de vallei.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis wisi: rondreis west USA met 4 pubers.
Nog even naar aanleiding van deze opmerking. Denk eraan dat je niet alleen kijkt naar RV only plaatsen. Er zijn ook sites waar je zowel met een tent als RV kunt staan. Dat maakt de keuze een stuk ruimer. Let wel op de maximum grootte.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1325 Weergaves
-
Laatste bericht door Oranjeboom
-