Le Verkin ligt redelijk dicht bij Zion (maar ik weet niet waar jij die 20 minuten op baseert, ik kom op ruim een half uur, neem het visitor center als eindpunt, nu zit je fout), maar Bryce en de North Rim zijn toch niet echt dichtbij te noemen. Je moet al die reistijden ook nog met twee vermenigvuldigen.
Ik begrijp niet zo goed waarom je denkt dat er geen hotels bij die parken zijn. Ik had Kanab al genoemd; daar is voldoende keuze. En vlak tegen Bryce aan heb je Ruby's Inn en de Bryce View Lodge. Daar overnachten geeft je de gelegenheid om het park tijden de mooiste uren te zien.
Ook bij de South Rim heb je meerdere hotels, kijk eens naar Tusayan als je niet in het park wilt overnachten.
Wat betreft Yellowstone: daar betaal je inderdaad fors als je een hotel wilt. Maar een uur van de West Entrance is echt veel. Is er niets in West Yellowstone of Gardiner?
Verdwalen doe je niet zo gemakkelijk; alles staat goed aangegeven. Meestal heb je ook geen keus.
Even een waarschuwing bij het gebruik van GoogleMaps: gebruik niet de naam van het park maar probeer iets specifieker te zijn. Zion ligt niet waar het volgens jouw kaartje ligt. Ik neem aan dat je naar Zion Canyon wilt, niet naar het Kolob-gedeelte. Kijk voor de kaarten van de parken ook eens op de NPS-sites. Zie bijvoorbeeld hier voor Zion:
https://nps.gov/zion/planyourvisit/maps.htm
Marianne