Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Timb: Las Vegas 1 week.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Timb: Las Vegas 1 week.
Het is een volle reis. Kijk eens of het niet wat efficiënter kan. Als je van Page naar Las Vegas rijdt kom je langs Valley of Fire, dus misschien is het niet zo gek om het daar tussen te plaatsen.
Page is een must? Is het voor je zoon de eerste keer naar dit deel van de VS?
Marianne
Page is een must? Is het voor je zoon de eerste keer naar dit deel van de VS?
Marianne
Voor mijn zoon is dit idd de eerste keer naar de Westkust. Page sprak hem wel erg aan met Horseshoe Bend en Antelope Canyon. Ik dacht dat we daarna op ons dooie gemak richting Las Vegas kunnen rijden. We zouden dan eventueel ook Valley of Fire mee kunnen pakken. We zijn dan al in Vegas geweest dus als we daar iets later aan komen is het ook niet zo erg 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het wordt dan wellicht wat krap. Het is in februari al om een uur of 6 donker, dus je wilt dan wel ruim op tijd in VoF aankomen. Dan is jouw route beter. Later in LV aankomen is niet zo erg natuurlijk. Je kunt het ook ter plekke nog bekijken, afhankelijk van de tijd die je in Death Valley gaat doorbrengen.
Je zou voor de Grand Canyon al eens naar accommodatie kunnen kijken. Dat kan nu al gereserveerd worden (en annuleren kan altijd nog). Zie daarvoor www.grandcanyonlodges.com. Wij vinden de Bright Angel Lodge qua ligging en prijs geweldig. De meest gewilde kamers (met eigen badkamer) zijn al snel vol.
Marianne
Je zou voor de Grand Canyon al eens naar accommodatie kunnen kijken. Dat kan nu al gereserveerd worden (en annuleren kan altijd nog). Zie daarvoor www.grandcanyonlodges.com. Wij vinden de Bright Angel Lodge qua ligging en prijs geweldig. De meest gewilde kamers (met eigen badkamer) zijn al snel vol.
Marianne
Bright Angel Lodge heb ik eens eerder overnacht en dit is mij destijds ook wel goed bevallen eigenlijk dus dat is zeker een goede optie.
Het is allemaal alweer een tijdje geleden, maar destijds voor de autohuur had je dacht ik genoeg aan de Geen Blijvend Eigen Risico met Extended Cover toch? De andere verzekeringen zijn eigenlijk niet nodig en aansmeertrucjes? Zag nu al een goede deal voor 250 euro luxe auto van 21 februari t/m 1 maart. Ben uiteraard al een beetje aan het kijken ook al duurt het nog erg lang
. Misschien daarom vast toeslaan met een goedkope deal.
Het is allemaal alweer een tijdje geleden, maar destijds voor de autohuur had je dacht ik genoeg aan de Geen Blijvend Eigen Risico met Extended Cover toch? De andere verzekeringen zijn eigenlijk niet nodig en aansmeertrucjes? Zag nu al een goede deal voor 250 euro luxe auto van 21 februari t/m 1 maart. Ben uiteraard al een beetje aan het kijken ook al duurt het nog erg lang

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk voor autohuur eens in het betreffende topic daarover. Je kunt daar je vragen stellen. En lees het eerste bericht door voor de algemene informatie.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1629 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf