Allen,
vanwege wat privéproblemen heeft het reis-plannen even stilgelegen. Hieronder mijn stand van zaken tot dusver. Alle tips uiteraard zoals steeds nog heel welkom !
dag 1 : aankomst LV 14u10 - douane + auto ophalen - overnachting LV
dag 2 : dagje LV - overnachting LV
dag 3 : lunch Little’ale inn, ET-highway, goldfield naar Beatty (indien nog tijd, Rhyolite) - overnachting Beatty
dag 4 : zonsopgang Aguereberry Point (heel vroeg op dus) - Zabriskie - Badwater - Mesquite flat sand dunes … lunch Stovepipewells ? - overnachting Mammoth lakes
dag 5 : (= 4th July) festiviteiten in ML en evt Bodie en/of the lakes - of niet te doen op 4th July ?? - overnachting ML
dag 6 : Tioga pass, enkele wandelingen onderweg - overnachting Modesto
dag 7 : evt nog wandeling - verder naar SF - evt nog avondtour Alcatraz ? - overnachting SF
dag 8 : fietsen GGB , … - overnachting SF
dag 9 : via Mountain View (Google), Felton (Big Foot museum), Santa Cruz (mystery spot), Lone Cypress - overnachting Monterey
dag 10 : vm whale tour , nm 17 mile fietstocht, avond ghost tour ? - overnachting ??
dag 11 : point lobos - overnachting ?? (Solvang, Pismo Beach, Santa Barbara ??)
dag 12 : na aankomst fietsen Santa Monica - overnachting LA
dag 13 : hop on hop off ? sights ? - overnachting LA
dag 14 : vm Warner Bros, route 66, Calico ghost town tour (= zaterdagavond) - overnachting Barstow
dag 15 : skywalk GC, Hualapai (zipline ? andere activiteit ) - overnachting Grand Canyon West
dag 16 : GC helicopter ? route 66 (Kingman, Seligman - gunfighter ?) - overnachting Williams
dag 17 : via Barringerkrater (richting Winslow),Horshoe bend - overnachting Page
dag 18 : ‘s morgens Antelope Canyon, boat tour Lake Powel ? , sunset MV ! - overnachting Monument Valley
dag 19 : zonsopgang, avondactiviteit natives ? - overnachting MV
dag 20 : scenic drive Arches, wandelingen - overnachting Canyonlands
dag 21 : Mesa arch sunrise, ? (1u30!) Canyonlands, dead horse point state park - overnachting Canyonlands
dag 22 : auto, sunset BC, diner Ebenezer’s Barn and Grill - overnachting Bryce C
dag 23 : vroege wandeling BC, fietsen Zion ? - overnachting Zion
dag 24 : Valley of fire - overnachting Zion ?
dag 25 : LV - overnachting LV
dag 26 : avondvlucht terug
Er zijn dus nog wel wat vraagtekens en ik heb misschien te weinig tijd op bepaalde plaatsen .. Er zijn echter een paar dingen in die mijn kinderen echt wel willen .. (ET, Google, WB, .. ) En ik denk dat sommigen het te druk gaan vinden, maar ik weet uit ervaring dat ik met mijn kinderen beter alles kan volplannen (onze laatste paar dagen in Kaapstad waren ongepland en die vonden we allemaal het minste, de 5 weken ervoor hadden we elke dag volgepland en dat ging op zich veel vlotter, dan wisten ze op voorhand wat er kwam, dus ze moesten er ook niet over zeuren

) Als er echter iets echt niet haalbaar is (ik baseer me nl ook maar op maps, dus kan zeker! ) , laat het me gerust weten
Point Lobos weet ik bv niet of dat de moeite is, daarover zijn de mening precies wat verdeeld ? Dit is echter een voorstel van mijn zoon (ik had mijn kinderen gevraagd om zelf ook wat aan te brengen) dus indien mogelijk zou ik het er toch graag in houden.
Vooral tips ivm activiteiten zijn ook nog zeer welkom. Vorig jaar waren we 6 weken in Zuid Afrika en het leuke daar voor hen was dat we vanalles hebben gedààn echt (duiken met haaien, segway tour, bungee, safari, ...) , ik ben een beetje bang dat ze in deze reis de actie/afwisseling gaan missen. Dus ik ben nog aan het kijken of ik ergens een bungeejump of quadtour of zo erin kan steken .. Maar ik besef ook dat dit gewoon een ander soort reis is hoor .. (mijn oudste had liever NY gedaan maar dat heb ik zelf al gezien en de jongste 2 zijn gelukkige ook meer fans van de natuur:-))
Soit, bedankt alvast om het mee te bekijken allemaal