Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Matala: 2e keer Zuidwest

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Matala
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Reis Matala: 2e keer Zuidwest

Bericht door Matala »

Ondertussen heb ik al veel verblijven geboekt: Field Station in Yucca Valley, Sedona Village Lodge, Bright Angel Lodge in Grand Canyon, Big Horn Lodge in Moab, een tent in Curry Village en een tent in Grant Grove Cabins!

Ook heb ik een nacht geboekt in the Ranch at Death Valley, maar ik twijfel erg. Ik heb namelijk bij Capitol Reef een heel leuk verblijf gevonden met houten huisjes in de natuur, waar ik het liefst 2 nachten in zou verblijven. Maar dat zou betekenen dat we niet in Death Valley zullen overnachten, maar vanuit Vegas doorrijden naar Lone Pine of Bishop. 1 nacht in de houten huisjes kan natuurlijk ook, maar dan prop je zoveel leuke dingen in 24 uur… What to choose…. Wat zouden jullie doen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer