Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Bizze: 1ste reis USA
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Reis Bizze: 1ste reis USA
Ik zou inderdaad ook kiezen voor Kingman of Needles zodat je nog een stuk route 66 mee kunt pakken.
Dus Grand Canyon - Kingman/Needles
Kingman/Needles - Los Angeles
Als je geen lange wandeling naar beneden gaat maken in de Grand canyon is 1 overnachting in principe voldoende om een goede indruk te krijgen.
Dus Grand Canyon - Kingman/Needles
Kingman/Needles - Los Angeles
Als je geen lange wandeling naar beneden gaat maken in de Grand canyon is 1 overnachting in principe voldoende om een goede indruk te krijgen.
Ik ben zowat bezig met mijn dagplanning en zit nu aan onze dagen in Yosemite. Omdat ik hier het meest naar uitkijk zou ik het maximale uit YNP willen halen. Nu moeten we op onze laatste dag in yosemite via tioga naar Lone Pine. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om pas smiddags te vertrekken om nog te stoppen in bodie en dan door te rijden naar Lone pine. Of slaan we bodie best over om zoveel mogelijk te genieten in de valley

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik zou toch 's ochtends vertrekken:
- de tioga road is schitterend, hier ga je vast veel stops maken en allicht een kleine wandeling. Zou jammer zijn om hier geen tijd voor te hebben.
- bodies overslaan ten voordelen van de vallei zou ik niet doen. Het is echt zo de moeite, uniek om te zien, mooie rit er naar toe.
- je wil dan allicht ook nog stoppen bij mono lake en dan naar lone pine is een flinke rit! (heel mooie en makkelijk: altijd recht door over een goede weg)
- de tioga road is schitterend, hier ga je vast veel stops maken en allicht een kleine wandeling. Zou jammer zijn om hier geen tijd voor te hebben.
- bodies overslaan ten voordelen van de vallei zou ik niet doen. Het is echt zo de moeite, uniek om te zien, mooie rit er naar toe.
- je wil dan allicht ook nog stoppen bij mono lake en dan naar lone pine is een flinke rit! (heel mooie en makkelijk: altijd recht door over een goede weg)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien handig als je eerst vertelt waar je overnacht in Yosemite, hoe lang je er bent, en waar je naar toe rijdt: je had het eerst over Bishop, nu over Lone Pine - dat scheelt toch weer een uur.Bizze schreef:Ik ben zowat bezig met mijn dagplanning en zit nu aan onze dagen in Yosemite. Omdat ik hier het meest naar uitkijk zou ik het maximale uit YNP willen halen. Nu moeten we op onze laatste dag in yosemite via tioga naar Lone Pine. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om pas smiddags te vertrekken om nog te stoppen in bodie en dan door te rijden naar Lone pine. Of slaan we bodie best over om zoveel mogelijk te genieten in de valley
Marianne
Er is idd het een en ander veranderd. We zullen sochtends komen van El Portal. Al reken ik er wel op om tegen 7u reeds vertrokken te zijn en dus maximaal tegen 8u30 in yosemite valley te zijn. We zullen 2.5 dagen in de omtrek van YNP verblijven. Eerst in Oakhurst, erna in El Portal

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 938 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 8 Reacties