Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is het 'standaardrondje'?

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Wat is het 'standaardrondje'?

Bericht door MichelH »

MaVi schreef:
MichelH schreef: Een standaardrondje zuidwest Amerika is een rondreis van ongeveer 3 weken waarbij de volgende plaatsen/bezienswaardigheden aan bod komen:
LA- kustroute -San Francisco - Yosemite - Death Valley - Las Vegas - Zion NP - Bryce NP - Page - Grand Canyon - Route 66 - Joshua Tree NP - LA
Da's inderdaad het standaardrondje met vooral de grootste trekpleisters. Enig probleem: het is verkeerd om. De pacific coast Hwy MOET je gewoon van SF naar LA doen, dan zit je aan de goede kant van de weg. :lol:
Nou, dat lijkt me persoonlijk. Wij hebben de kustroute ook andersom gereden van LA naar SF en ik heb niet het idee van: Goh, we hadden het echt andersom moeten doen want dan hadden we veel meer kunnen zien. Natuurlijk kan het rondje wat ik in mijn eerste post aangaf ook andersom en dan kom je eigenlijk uit op de route die RiverCola hiervoor al gepost heeft. Ik denk dat die route een mooie leidraad is voor beginners en nieuwelingen die een eerste reis naar het zuidwesten gaan maken.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer