Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis brevan: Los Angeles - San Francisco advies
Reis brevan: Los Angeles - San Francisco advies
Hallo,
ik plan een rondtrip van Los Angeles naar San Fransisco in september.
Duurtijd: 20-21 dagen.
Ik weet ongeveer wat ik wil zien maar ik weet nog niet goed hoe alles in te delen.
Graag jullie hulp hiermee!
Los Angeles, Las Vegas en San Fransisco zijn must see's wat steden betreft.
Maar vorig jaar al de oostkust gedaan en veel steden bezocht.
Deze keer graag de focus op National Parks en zo.
Ik heb een huurauto ter beschikking en toon jullie hieronder de route.
Graag jullie advies! Wat moet en wat kan? Wat is de moeite waar, wat niet? Aangewezen stops om te overnachten edm?
Alvast heel erg bedankt!
LA - Joshua Tree NP
Joshua Tree NP - Grand Canyon NP
Grand Canyon NP - Bryce Canyon NP
Bryce Canyon NP - Las Vegas
Las Vegas - Death Valley NP
Death Valley - Sequoia NP
Sequoia NP - Yosemite NP
Yosemite NP - San Fransisco.
ik plan een rondtrip van Los Angeles naar San Fransisco in september.
Duurtijd: 20-21 dagen.
Ik weet ongeveer wat ik wil zien maar ik weet nog niet goed hoe alles in te delen.
Graag jullie hulp hiermee!
Los Angeles, Las Vegas en San Fransisco zijn must see's wat steden betreft.
Maar vorig jaar al de oostkust gedaan en veel steden bezocht.
Deze keer graag de focus op National Parks en zo.
Ik heb een huurauto ter beschikking en toon jullie hieronder de route.
Graag jullie advies! Wat moet en wat kan? Wat is de moeite waar, wat niet? Aangewezen stops om te overnachten edm?
Alvast heel erg bedankt!
LA - Joshua Tree NP
Joshua Tree NP - Grand Canyon NP
Grand Canyon NP - Bryce Canyon NP
Bryce Canyon NP - Las Vegas
Las Vegas - Death Valley NP
Death Valley - Sequoia NP
Sequoia NP - Yosemite NP
Yosemite NP - San Fransisco.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Los Angeles - San Francisco advies
Ik zal eens een redelijk standaard rondje voor je opschrijven waar alles in zit (en beter
). Aan jou is dan de nadruk te leggen waar jij dat wilt:
Dag1: Aankomst LA
Dag2; LA - Palm Springs (bezoek Joshua Tree NP)
Dag3; Palm Springs - Grand Canyon
Dag4; Grand Canyon - Page (bezoek Horseshoe Bend en Antalope Canyon)
Dag5; Page - Bryce NP
Dag6; Bryce NP - Zion NP (overnachten in Springdale)
Dag7; Zion NP
Dag8; Zion NP - Las Vegas
Dag9; Las Vegas
Dag10; Las Vegas - Death Valley - ..... (Lone Pine of Bishop)
Dag11; .... - Yosemite NP (via Tioga Pass)
Dag12; Yosemite NP
Dag13; Yosemite NP - San Francisco
Dag14; San Francisco
Dag15; san Francisco
Dag16; San Francisco - Cambria (Via Highway 1 / Big Sur)
Dag17; Cambria - Santa Barbara - LA
Dag18; LA
Dag19; LA
Dag20; Terugreis
Dag21; Aankomst
Je ziet dat je altijd 2 dagen moet uittrekken voor de terugreis ivm lange vluchttijden en tijdverschil. Maar je ziet ook dat je met 21 dagen makkelijk een rondje kunt maken zodat je ook de mooie kustroute meeneemt. Verder bezoek je nu ook Zion NP, echt een prachtig park en ontzettend de moeite waard.
Sequoia NP heb ik eruit gelaten. De meeste mensen zetten dit park heel enthousiast is hun route maar plannen er altijd te weinig tijd voor, omdat ze zich niet realiseren dat je niets van het park zult zien als je op een dag vanuit LV komt rijden en de volgende dag alweer door rijdt naar Yosemite NP. Dan kun je het beter overslaan en Yosemite wat uitgebreider bekijken (waar ook Sequoia's staan). Bovendien rij je nu de oostelijke route van Death Valley naar Yosemite en neem je de mooie Tioga Pass. De westelijke route is langer en saaier
Veel succes met je verdere planning!!

Dag1: Aankomst LA
Dag2; LA - Palm Springs (bezoek Joshua Tree NP)
Dag3; Palm Springs - Grand Canyon
Dag4; Grand Canyon - Page (bezoek Horseshoe Bend en Antalope Canyon)
Dag5; Page - Bryce NP
Dag6; Bryce NP - Zion NP (overnachten in Springdale)
Dag7; Zion NP
Dag8; Zion NP - Las Vegas
Dag9; Las Vegas
Dag10; Las Vegas - Death Valley - ..... (Lone Pine of Bishop)
Dag11; .... - Yosemite NP (via Tioga Pass)
Dag12; Yosemite NP
Dag13; Yosemite NP - San Francisco
Dag14; San Francisco
Dag15; san Francisco
Dag16; San Francisco - Cambria (Via Highway 1 / Big Sur)
Dag17; Cambria - Santa Barbara - LA
Dag18; LA
Dag19; LA
Dag20; Terugreis
Dag21; Aankomst
Je ziet dat je altijd 2 dagen moet uittrekken voor de terugreis ivm lange vluchttijden en tijdverschil. Maar je ziet ook dat je met 21 dagen makkelijk een rondje kunt maken zodat je ook de mooie kustroute meeneemt. Verder bezoek je nu ook Zion NP, echt een prachtig park en ontzettend de moeite waard.
Sequoia NP heb ik eruit gelaten. De meeste mensen zetten dit park heel enthousiast is hun route maar plannen er altijd te weinig tijd voor, omdat ze zich niet realiseren dat je niets van het park zult zien als je op een dag vanuit LV komt rijden en de volgende dag alweer door rijdt naar Yosemite NP. Dan kun je het beter overslaan en Yosemite wat uitgebreider bekijken (waar ook Sequoia's staan). Bovendien rij je nu de oostelijke route van Death Valley naar Yosemite en neem je de mooie Tioga Pass. De westelijke route is langer en saaier

Veel succes met je verdere planning!!
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik kan me geheel aansluiten bij de tips van RiverCola.
Mochten de vluchten al vast liggen dan kun je de dagen die overblijven in zijn schema wellicht goed gebruiken voor een uitstapje naar de omgeving van Moab.
Dit kun je dan invoegen tussen Page en Bryce canyon, bv.
Dag 5: Page - Moab
Dag 6: Moab
Dag 7: Moab
Dag 8: Moab - Capitol Reef
Dag 9: Capitol Reef
Dag 10: Capitol Reef - Bryce Canyon
en dan weer verder met het schema van RiverCola vanaf dag 6. Dag 17 t/m 21 vervallen dan uit zijn schema.
Mochten de vluchten al vast liggen dan kun je de dagen die overblijven in zijn schema wellicht goed gebruiken voor een uitstapje naar de omgeving van Moab.
Dit kun je dan invoegen tussen Page en Bryce canyon, bv.
Dag 5: Page - Moab
Dag 6: Moab
Dag 7: Moab
Dag 8: Moab - Capitol Reef
Dag 9: Capitol Reef
Dag 10: Capitol Reef - Bryce Canyon
en dan weer verder met het schema van RiverCola vanaf dag 6. Dag 17 t/m 21 vervallen dan uit zijn schema.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Vergeet tussen Zion NP en LV niet om de omweg via Valley of Fire SP te maken 

Ik heb mijn route omgekeerd.
Ziet dit er doenbaar uit voor jullie?:
Dag 1- San Fransisco
Dag 2- San Fransisco
Dag 3- San Fransisco – Yosemite NP
Dag 4- Yosemite NP
Dag 5- Yosemite NP – Death Valley NP (via Tioga Pass)
Dag 6- Death Valley NP – Las Vegas
Dag 7- Las Vegas
Dag 8- Las Vegas – Zion NP
Dag 9- Zion NP
Dag 10- Zion NP – Bryce Canyon NP
Dag 11- Bryce Canyon NP – Capitol Reef
Dag 12- Capitol Reef
Dag 13- Capitol Reef – Moab
Dag 14- Moab
Dag 15- Moab – Page (bezoek Horseshoe Bend en Antalope Canyon)
Dag 16- Page – Grand Canyon NP
Dag 17- Grand Canyon NP – Joshua Tree NP
Dag 18- Joshua Tree NP – Los Angeles
Dag 19- Los Angeles
Alvast bedankt.
Ziet dit er doenbaar uit voor jullie?:
Dag 1- San Fransisco
Dag 2- San Fransisco
Dag 3- San Fransisco – Yosemite NP
Dag 4- Yosemite NP
Dag 5- Yosemite NP – Death Valley NP (via Tioga Pass)
Dag 6- Death Valley NP – Las Vegas
Dag 7- Las Vegas
Dag 8- Las Vegas – Zion NP
Dag 9- Zion NP
Dag 10- Zion NP – Bryce Canyon NP
Dag 11- Bryce Canyon NP – Capitol Reef
Dag 12- Capitol Reef
Dag 13- Capitol Reef – Moab
Dag 14- Moab
Dag 15- Moab – Page (bezoek Horseshoe Bend en Antalope Canyon)
Dag 16- Page – Grand Canyon NP
Dag 17- Grand Canyon NP – Joshua Tree NP
Dag 18- Joshua Tree NP – Los Angeles
Dag 19- Los Angeles
Alvast bedankt.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Reis brevan: Los Angeles - San Francisco advies
Mooie route hoor, wellicht een beetje drukken aan het eind????? T is wel te doen 

Misschien wel op het einde wat druk. Dat is mijn grootste fustratie op dit moment...
Voorstellen om aan te passen?
gr brevan
Voorstellen om aan te passen?
gr brevan
- MichelH
- Amerikakenner
- Contacteer:
Met 19 dagen ben ik bang dat je Moab zult moeten laten vallen zodat je elders meer rust hebt.
Verder lijkt dag 5 me redelijk zwaar en zou ik opteren voor een overnachting in Lone Pine om de volgende dag via Death Valley naar Las Vegas te gaan.
Je zult dan in plaats van Capitol Reef en Moab iets anders moeten verzinnen.
Verder lijkt dag 5 me redelijk zwaar en zou ik opteren voor een overnachting in Lone Pine om de volgende dag via Death Valley naar Las Vegas te gaan.
Je zult dan in plaats van Capitol Reef en Moab iets anders moeten verzinnen.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik vind het ook vrij heftig om in een reis van 19 dagen Moab en Capital Reef aan te doen.
Als je die zou laten vervallen kun je Sedona en eventueel Prescott toevoegen. Beiden zijn op korte afstand van de Grand Canyon zodat je aan het einde wat meer tijd hebt voor sight-seeing ipv dat je aan het rijden bent.
Als je die zou laten vervallen kun je Sedona en eventueel Prescott toevoegen. Beiden zijn op korte afstand van de Grand Canyon zodat je aan het einde wat meer tijd hebt voor sight-seeing ipv dat je aan het rijden bent.
19 dagen... dan is het of Moab of de kustroute, beide gaat niet. Maar 1 van de 2 moet kunnen. Ik vind je schema best kunnen, al zou ik die dag bij Capitol Reef naar Moab of Page verplaatsen.
Bedankt al iedereen voor de tips.
Nog een nieuwe poging gedaan met wat wijzigingen in.
ook gemerkt dat ik 21 dagen kan puren uit mijn verblijf, aankomstdag inbegrepen, vertrekdag niet.
Op 10 september 2011 aankomst in San Fransisco vanuit Brussel en op 1 oktober 2011 terug vertrekken uit Los Angeles richting Brussel.
Checken jullie ff voor mij aub? Afstanden en rijtijden staan erbij genoteerd.
Thx!
Dag 1 (10/09/2011)- San Fransisco
Dag 2- San Fransisco
Dag 3- San Fransisco
Dag 4- San Fransisco – Yosemite NP (4h, 334km)
Dag 5- Yosemite NP
Dag 6- Yosemite NP – Lone Pine (4h, 309km)
Dag 7- Lone Pine - Death Valley NP (via Tioga Pass) (1h40min, 142km)
Dag 8- Death Valley NP – Las Vegas (2h27min, 233km)
Dag 9- Las Vegas
Dag 10- Las Vegas – Zion NP (2h40min, 260km)
Dag 11- Zion NP - Bryce Canyon NP (1h45min, 140km)
Dag 12- Bryce Canyon NP
Dag 13- Bryce Canyon NP – Page (2h40min, 245km)
Dag 14- Page
Dag 15- Page – Grand Canyon NP (bezoek Horseshoe Bend en Antalope Canyon) (2h30min, 220km)
Dag 16- Grand Canyon NP – Kingman (2h45min, 280km)
Dag 17- Kingman – Joshua Tree NP (3h15min, 320km)
Dag 18- Joshua Tree NP
Dag 19- Joshua Tree NP – Los Angeles (via Palms to Pine route) (2h40min, 255km)
Dag 20- Los Angeles
Dag 21 (30/09/2011)- Los Angeles
Nog een nieuwe poging gedaan met wat wijzigingen in.
ook gemerkt dat ik 21 dagen kan puren uit mijn verblijf, aankomstdag inbegrepen, vertrekdag niet.
Op 10 september 2011 aankomst in San Fransisco vanuit Brussel en op 1 oktober 2011 terug vertrekken uit Los Angeles richting Brussel.
Checken jullie ff voor mij aub? Afstanden en rijtijden staan erbij genoteerd.
Thx!
Dag 1 (10/09/2011)- San Fransisco
Dag 2- San Fransisco
Dag 3- San Fransisco
Dag 4- San Fransisco – Yosemite NP (4h, 334km)
Dag 5- Yosemite NP
Dag 6- Yosemite NP – Lone Pine (4h, 309km)
Dag 7- Lone Pine - Death Valley NP (via Tioga Pass) (1h40min, 142km)
Dag 8- Death Valley NP – Las Vegas (2h27min, 233km)
Dag 9- Las Vegas
Dag 10- Las Vegas – Zion NP (2h40min, 260km)
Dag 11- Zion NP - Bryce Canyon NP (1h45min, 140km)
Dag 12- Bryce Canyon NP
Dag 13- Bryce Canyon NP – Page (2h40min, 245km)
Dag 14- Page
Dag 15- Page – Grand Canyon NP (bezoek Horseshoe Bend en Antalope Canyon) (2h30min, 220km)
Dag 16- Grand Canyon NP – Kingman (2h45min, 280km)
Dag 17- Kingman – Joshua Tree NP (3h15min, 320km)
Dag 18- Joshua Tree NP
Dag 19- Joshua Tree NP – Los Angeles (via Palms to Pine route) (2h40min, 255km)
Dag 20- Los Angeles
Dag 21 (30/09/2011)- Los Angeles
Hoi,
een paar opmerkingen van iemand die in mei de eerste keer gaat, maar de afgelopen maanden al druk in de weer is geweest met zijn planning.
1) Tioga Pass passeer je op dag 6 ipv dag 7. Je rijdt nu tot in Lone Pine. Misschien is een overnachting in Lee Vining beter?
Voordelen zijn volgens mij: je kunt meer tijd nemen voor Tioga Pass en creeërt ook ruimte voor Bodie (Ghosttown) en Mono Lake. De volgende dag kun je de mooie route richting Death Valley doen (elders op het forum vind je zeker leuke tip). Op die manier kom je later aan in Death Valley (overnachting in Stovepipe Wells). De volgende ochtend, prachtige zonsopgang aan de zandduinen. Zo ben je vroeg op pad (minder heet) om de rest van Death Valley te doen en daarna naar Las Vegas te trekken.
2) Nu heb je 2 overnachtingen voor Bryce. Hangt af van wat je wil doen, maar de meeste mensen raden eerder 2 nachten Zion aan dan 2 nachten Bryce.
3) Je hebt nu veel tijd voor Joshua Tree. Als je van eenzame wandelingen houdt, absoluut top, maar je kunt die dag misschien ook elders inplannen. Dan zit je wel met een lange rit van Kingman naar LA.
Ik vind het in elk geval een toproute!
Christophe
een paar opmerkingen van iemand die in mei de eerste keer gaat, maar de afgelopen maanden al druk in de weer is geweest met zijn planning.
1) Tioga Pass passeer je op dag 6 ipv dag 7. Je rijdt nu tot in Lone Pine. Misschien is een overnachting in Lee Vining beter?
Voordelen zijn volgens mij: je kunt meer tijd nemen voor Tioga Pass en creeërt ook ruimte voor Bodie (Ghosttown) en Mono Lake. De volgende dag kun je de mooie route richting Death Valley doen (elders op het forum vind je zeker leuke tip). Op die manier kom je later aan in Death Valley (overnachting in Stovepipe Wells). De volgende ochtend, prachtige zonsopgang aan de zandduinen. Zo ben je vroeg op pad (minder heet) om de rest van Death Valley te doen en daarna naar Las Vegas te trekken.
2) Nu heb je 2 overnachtingen voor Bryce. Hangt af van wat je wil doen, maar de meeste mensen raden eerder 2 nachten Zion aan dan 2 nachten Bryce.
3) Je hebt nu veel tijd voor Joshua Tree. Als je van eenzame wandelingen houdt, absoluut top, maar je kunt die dag misschien ook elders inplannen. Dan zit je wel met een lange rit van Kingman naar LA.
Ik vind het in elk geval een toproute!
Christophe
Bedankt voor de tips Christophe!
Ik zat zelf ook al met het idee om twee nachten in Zion te blijven en maar ééntje in Bryce. Nu zal ik het zeker zo doen.
Wat betreft de dag in Joshua Tree, ik zal hem elders inplannen, weet nog niet goed waar.
Ik ben aan het kijken welke scenic byways ik kan rijden, misschien kan ik die dag extra daarvoor ergens gebruiken.
Nog een paar vraagjes:
Is Area 51 de moeite om daar naartoe te rijden? Wel een serieuze omweg.
En Red Rock National Conservatory nabij Las Vegas, is dat de moeite. Ik speel met de idee om daarnaartoe te rijden, heb daar een leuke scenic drive gevonden langs Hwy 159.
Alvast bedankt.
Ik zat zelf ook al met het idee om twee nachten in Zion te blijven en maar ééntje in Bryce. Nu zal ik het zeker zo doen.
Wat betreft de dag in Joshua Tree, ik zal hem elders inplannen, weet nog niet goed waar.
Ik ben aan het kijken welke scenic byways ik kan rijden, misschien kan ik die dag extra daarvoor ergens gebruiken.
Nog een paar vraagjes:
Is Area 51 de moeite om daar naartoe te rijden? Wel een serieuze omweg.
En Red Rock National Conservatory nabij Las Vegas, is dat de moeite. Ik speel met de idee om daarnaartoe te rijden, heb daar een leuke scenic drive gevonden langs Hwy 159.
Alvast bedankt.
Area 51 weet ik niet veel over, maar mij leek het te weinig de moeite voor de afstand.
In plaats van Red Rock, bekijk zeker eens Valley of Fire. Ligt min of meer op de weg van Vegas naar Zion en zou veel meer de moeite lonen. De foto's die ik vind, bevestigen dit en het staat in ons schema.
Als je beslist in één keer van Kingman naar La te rijden, zou ik die extra dag in LA doorbrengen. Bijvoorbeeld een stranddagje op Venice Beach. Lekker uitblazen van de reis. Bekijk wel op voorhand wat je wil doen in LA. Sommige mensen hebben een afkeer van de stad (is enorm uitgestrekt en eigenlijk een combinatie van verschillende steden). Als het je weinig zegt, kun je de dag beter elders inplannen.
Oh ja, Horshoe Bend en zeker Antalope Canyon kun je ook een dagje eerder doen dan in je planning staat. Zo ben je weeral vroeger op weg richting Grand Canyon.
Veel succes nog en mocht je nog vragen hebben ... shoot.
Christophe
In plaats van Red Rock, bekijk zeker eens Valley of Fire. Ligt min of meer op de weg van Vegas naar Zion en zou veel meer de moeite lonen. De foto's die ik vind, bevestigen dit en het staat in ons schema.
Als je beslist in één keer van Kingman naar La te rijden, zou ik die extra dag in LA doorbrengen. Bijvoorbeeld een stranddagje op Venice Beach. Lekker uitblazen van de reis. Bekijk wel op voorhand wat je wil doen in LA. Sommige mensen hebben een afkeer van de stad (is enorm uitgestrekt en eigenlijk een combinatie van verschillende steden). Als het je weinig zegt, kun je de dag beter elders inplannen.
Oh ja, Horshoe Bend en zeker Antalope Canyon kun je ook een dagje eerder doen dan in je planning staat. Zo ben je weeral vroeger op weg richting Grand Canyon.
Veel succes nog en mocht je nog vragen hebben ... shoot.
Christophe
Hallo Brevan, je reis lijkt erg op de onze ... wij zijn net een paar dagen voor jullie op deze plaatsen. Alleen gaan wij na Route 66 direct richting Highway 1 en slaan LA over. Bedoeling is om ons weblog bij te houden, dus misschien heb je er nog iets aan, zie pauleningrid.reismee.nl. Veel plezier met je verdere voorbereidingen! Gr. Ingrid
Grtz Ingrid
Sept 2011: NY-SF-YO-DV-LV-ZI-BR-PA-GC-NE-SLO-MO-SF pauleningrid.reismee.nl
Sept 2011: NY-SF-YO-DV-LV-ZI-BR-PA-GC-NE-SLO-MO-SF pauleningrid.reismee.nl
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Red Rock Canyon NCA is zeer zeker een bezoek waard wij zijn er al verschillende keren geweest, je kan er verschillende korte maar ook langere trails lopen.En Red Rock National Conservatory nabij Las Vegas, is dat de moeite. Ik speel met de idee om daarnaartoe te rijden, heb daar een leuke scenic drive gevonden langs Hwy 159.
Je kan er meer over lezen in onze reisverslagen.
Valley of Fire SP is zoals ik al eerder heb aangegeven een mooie stop op weg naar Zion NP.
Ook wij gaan in mei 21 dagen en laten Josuhu Tree min of meer ligeen. Rijden er alleen door met misschien een korte wandeling. Verder in Page een extra dag en in LV om vandaar uit nog een uitstapje te maken indien we fit genoeg zijn. Loop de route nog eens door. en inderdaad heb je op dag 6b de Tioga Pass.
Wij hopen dat de Tioga pass open is in mei anders moet je, of via een omweg, boven langs. alternatief is via Sequioa.
Truus
Wij hopen dat de Tioga pass open is in mei anders moet je, of via een omweg, boven langs. alternatief is via Sequioa.
Truus
Is het te doen om mijn overnachting in Lone Pine te schrappen en in plaats daarvan te slapen in Lee Vining om vervolgens Mono Lake en Bodie ff te gaan spotten? En daarna in één ruk door naar LV?
gr brevan
gr brevan
- MichelH
- Amerikakenner
- Contacteer:
Reken al op 3 uur voor een bezoek aan Bodie, vervolgens nog een uurtje voor Mono Lake en dan moet je nog zo'n 5 uur richting Death Valley.
Ik zou dan een overnachting in Death Valley boeken. Las Vegas ligt nog zo'n 3,5 uur verderop.
Google Maps geeft al 8 uur en 30 minuten aan voor de afstand Lee Vining - Las Vegas. Dan heb je Bodie en Mono Lake dus nog niet bezocht.
Ter vergelijking: Wij zijn in 1 dag van Lone Pine naar Las Vegas gegaan. Heel de dag besteed aan het bezichtigen van Death Valley.
Vertrokken om 8 uur vanuit Lone Pine, aankomst in Las Vegas om 6 uur 's avonds.
Ik zou dan een overnachting in Death Valley boeken. Las Vegas ligt nog zo'n 3,5 uur verderop.
Google Maps geeft al 8 uur en 30 minuten aan voor de afstand Lee Vining - Las Vegas. Dan heb je Bodie en Mono Lake dus nog niet bezocht.
Ter vergelijking: Wij zijn in 1 dag van Lone Pine naar Las Vegas gegaan. Heel de dag besteed aan het bezichtigen van Death Valley.
Vertrokken om 8 uur vanuit Lone Pine, aankomst in Las Vegas om 6 uur 's avonds.
Ok, slapen in Death Valley was ik al van plan, foutje in vorige post.
Als ik dan in Death Valley één nachtje boek, de volgende dag bezichtigen en doorrijden tot in LV om daar de volgende nacht te blijven, is dit haalbaar?
Verder nog, is het aangewezen om op voorhand al overnachting te reserveren of kan dat gerust ter plaatse?
Denk zelf dat het in de NP's nogal druk zal zijn waarschijnlijk om te overnachten?
gr brevan
Als ik dan in Death Valley één nachtje boek, de volgende dag bezichtigen en doorrijden tot in LV om daar de volgende nacht te blijven, is dit haalbaar?
Verder nog, is het aangewezen om op voorhand al overnachting te reserveren of kan dat gerust ter plaatse?
Denk zelf dat het in de NP's nogal druk zal zijn waarschijnlijk om te overnachten?
gr brevan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2022 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-