Eerst even de complimeten voor het forum. Fantastisch om zoveel informatie te kunnen lezen.
Natuurlijk heb ik net zoals ieder ander ook persoonlijke vragen en zoek ik tips voor een mooie reis.
Wij willen van 26 april t/m 13 mei naar Zuid West Amerika. ( we wilden eigenlijk in aug, maar dat was gezien het weer niet te doen)
Samenstelling: Mijn vrouw, een kleintje van net 2 jaar, mijn ouders en ikzelf.
We willen met een auto een mooie route plannen.
Beperkingen: Mijn vader loopt erg slecht. Bergroutes zijn dus niet geschikt. De bezienswaardigheden moeten dus ook met de auto of eventueel via een rolstoel goed te zien zijn. Daarnaast willen we niet dagelijks uren in de auto zitten met onze kleine........
Zo tot zover de feiten en beperkingen!
We hebben nog geen vlucht geboekt, dus plaats van aankomst en vertrek staan nog open.
Zodra die vaststaan ga ik de auto reserveren en zoeken naar overnachtingen.
Ons idee is om een rondje LA- kustroute - SF/LV te doen met daarbij Yosimite park, Grand Canyon.
Wat is een slimme route en welke bezienswaardigheden zijn een "must see"?
Op zich wil ik ook graag naar Lake Powell, Monument valley en Moab, maar ik weet niet of dat qua dagelijkse reistijd te doen is.
Daarnaast kan ik niet goed inschatten hoe lang je zou willen blijven in de grote steden.
Belangrijkste wat we nu heel snel willen en moeten doen is de vlucht boeken.
Maar dan moeten we dus ook een idee hebben hoe we invulling willen geven aan de reis nadat we zijn geland...

Alvast bedankt voor de moeite die jullie nemen voor het beantwoorden!!
Groet,
Arjen