Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis bloodymarie: advies gevraagd

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bloodymarie
Amerikafan
Partner van: JohnDeere
Aantal x V.S. bezocht: 9

Reis bloodymarie: advies gevraagd

Bericht door bloodymarie »

Mijn man en ik gaan in september (2 t/m 26) naar de USA, en ik heb al vele routes langs zien komen op dit forum. Ik waag een gokje :wink: en plaats hier onze voorlopige route:

Dag 1 Las Vegas
Dag 2 Las Vegas
Dag 3 Las Vegas
Dag 4 Las Vegas
Dag 5 Las Vegas
Dag 6 Las Vegas - Death Valley
Dag 7 Death Valley
Dag 8 Death Valley - LA (Six Flags)
Dag 9 LA (Six Flags)
Dag 10 LA - Tulare
Dag 11 Tulare
Dag 12 Tulare - Sequoia
Dag 13 Sequoia
Dag 14 Sequoia - Yosemite
Dag 15 Yosemite
Dag 16 Yosemite - SF
Dag 17 SF
Dag 18 SF
Dag 19 SF
Dag 20 SF
Dag 21 SF - naar huis

Wij willen bewust veel dagen in LV en SF verblijven en minder in nationale parken. Tulare hebben we opgenomen omdat daar familie van mijn man woont en we die natuurlijk niet kunnen overslaan als wij in de buurt zijn.
Hoover dam willen we vanuit LV doen, en ook eventueel een helikoptervlucht naar de Grand Canyon.
LA bezoeken we alleen voor het pretpark Six Flags Magic Mountain. We hebben tot nu toe alleen de tickets geboekt en het hotel in Las Vegas (Signature at MGM).

Ik hoor graag tips en trucs!

Groetjes Marie
Afbeelding
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Reisadvies

Bericht door Njit »

Bepaalde reden waarom je Six Flags MM doet en Disneyland Anaheim overslaat?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
G&M
Amerikafan

Re: Reis bloodymarie: advies gevraagd

Bericht door G&M »

bloodymarie schreef:Mijn man en ik gaan in september (2 t/m 26) naar de USA, en ik heb al vele routes langs zien komen op dit forum. Ik waag een gokje :wink: en plaats hier onze voorlopige route:

Dag 1 Las Vegas
Dag 2 Las Vegas
Dag 3 Las Vegas
Dag 4 Las Vegas
Dag 5 Las Vegas
Dag 6 Las Vegas - Death Valley
Dat kun je wel zeggen ja; "ik waag een gokje"!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: En gelijk heb je. Ik zou zooooooooooooooooo graag weer terug gaan! Geniet ook van de voorbereidingen dan is de reis straks des te mooier!!
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
bloodymarie
Amerikafan
Partner van: JohnDeere
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door bloodymarie »

@Njit: wij willen voornamelijk rollercoasters!!! Dus dacht ik dat we met SixFlags MM wel goed zaten 8)
@G&M: Voorbereiden is fantastisch, kan niet wachten tot ik er ben en het duurt nog even dus duurt de voorpret ook langer :thumbup:
Afbeelding
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Dan zit je wel goed ja :) Ze hebben daar de meeste achtbanen in de regio. Thematisatie ontbreekt maar daar heb je toch gen tijd voor om naar te kijken als je ze allemaal wilt doen :lol:

Probeer iig Tatsu, X2 en Superman: Escape from Krypton te doen. De rest is ook leuk maar kun je ook wel in andere parken tegenkomen.

En nog een tip: probeer het weekend te vermijden! Six Flags verkoopt zijn jaarkaarten heel goedkoop dus half LA loopt er in het weekend rond te hangen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer