Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis COPPES: rondreis Las Vegas - Yellowstone - LA
Reis COPPES: rondreis Las Vegas - Yellowstone - LA
Hallo
Kan mij hier iemand helpen met mijn route waar ik nog niet helemaal uit ben.
Ik vertrek in Las Vegas zo naarZion np Bryce canyon S L city Yellowstone 3 dagen
en dan terug via Jackson Vernal Moab Monument Valley richting LA via San Diego.
Onze reis duurt 3 weken. Kan iemand hier nog iets aan toevoegen?
Alvast bedankt, Bart
Kan mij hier iemand helpen met mijn route waar ik nog niet helemaal uit ben.
Ik vertrek in Las Vegas zo naarZion np Bryce canyon S L city Yellowstone 3 dagen
en dan terug via Jackson Vernal Moab Monument Valley richting LA via San Diego.
Onze reis duurt 3 weken. Kan iemand hier nog iets aan toevoegen?
Alvast bedankt, Bart
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Rondreis Las Vegas Yellowstone LA
Hoi bart en welkom op het forum, kun je eens een dag tot dag planning opschrijven, dan garandeer ik je dat je in ieder geval minstens 10 goede tips krijgt en veel hulp bij het samenstellen van jou vakantie .
Groeten roy
Groeten roy
Re: Rondreis Las Vegas Yellowstone LA
Beste Roy
Ziehier mijn dagplanning,
16juli aankomst Las Vegas
17 juli L V
18 juli L V
19juli L V >>>Zion NP
20 juli Zion NP>>> Bryce Canyon
21 juli Bryce Canyon>>>Salt Lake City
22 juli Salt Lake City>>>Yellowstone westelijke ingang
23 juli Yellowstone
24 juli Yellowstone
25 juli Yellowstone>>> Grand Teton
26 juli Grand Teton>>>Jackson
27 juli Jackson>>> Vernal
28 juli Vernal>>> Moab
29 juli Moab>>> Monument Valley
30 juli Monument Valley>>> Phoenix ( via Flagstaff )
31 juli Phoenix >>>San Diego
1 aug San Diego
2 aug San Diego >>> L.A
3 aug L.A
4 Aug L.A
5 aug L.A
6 Aug L.A
7 aug L.A >>> Brussel
Roy zoals je kan zien verblijven we 4 volle dagen in L.A wat nogal veel is, daarom vraag ik u of jij
hier of daar nog een dag kan tussen plaatsen.
Alvast bedankt
Grtz Bart
Ziehier mijn dagplanning,
16juli aankomst Las Vegas
17 juli L V
18 juli L V
19juli L V >>>Zion NP
20 juli Zion NP>>> Bryce Canyon
21 juli Bryce Canyon>>>Salt Lake City
22 juli Salt Lake City>>>Yellowstone westelijke ingang
23 juli Yellowstone
24 juli Yellowstone
25 juli Yellowstone>>> Grand Teton
26 juli Grand Teton>>>Jackson
27 juli Jackson>>> Vernal
28 juli Vernal>>> Moab
29 juli Moab>>> Monument Valley
30 juli Monument Valley>>> Phoenix ( via Flagstaff )
31 juli Phoenix >>>San Diego
1 aug San Diego
2 aug San Diego >>> L.A
3 aug L.A
4 Aug L.A
5 aug L.A
6 Aug L.A
7 aug L.A >>> Brussel
Roy zoals je kan zien verblijven we 4 volle dagen in L.A wat nogal veel is, daarom vraag ik u of jij
hier of daar nog een dag kan tussen plaatsen.
Alvast bedankt
Grtz Bart
Re: Reis COPPES: rondreis Las Vegas - Yellowstone - LA
Mooie planning. Maar in Moab heb je veel te kort de tijd. Zou daar 2 volle dagen aan toevoegen. Nou ja, in ieder geval 1. Ik zou ook niet in Phoenix gaan overnachten maar in Sedona. www.visitsedona.com In GCNP ben je zeker al geweest....
-
- Amerika-expert
Hoi bart, mooie planning hoor, de tips van yeehaw zou ik zeker ter harte nemen, had wellicht ook een dagje extra in springdale [zion) ingebouwd ten koste van la. Heb je grand canyon al gezien? En de afstand sedona naar san diego kan nogal pittig zijn, wellicht ergens tussenin overnachten ,bijvoorbeeld palm springs of in de burt van joshua three?
Yeehaw heeft gelijk, sedona geeft mij een leukere indruk dan phoenix, volgens mij spaar je dan ook kilometers en rijd je over de mooie 89 highway. Vergeet niet ook even bij montezuma castle te gaan kijken voor wat historie .
In moab is er erg veel te zien, het mooie arches np, dead horse state park <niet vergeten) en ook canyonlands, wat enorm groot is. Yellowstone is prachtig en ook goed te zien dat je via de westingang naar binnenkort gaat en via grand teton en jackson er weer uit gaat, goed gedacht!
Houden jullie van wandelen? Reizen jullie met een auto of met een camper? Zijn jullie al eerder in the usa geweest?
Groeten roy
Yeehaw heeft gelijk, sedona geeft mij een leukere indruk dan phoenix, volgens mij spaar je dan ook kilometers en rijd je over de mooie 89 highway. Vergeet niet ook even bij montezuma castle te gaan kijken voor wat historie .
In moab is er erg veel te zien, het mooie arches np, dead horse state park <niet vergeten) en ook canyonlands, wat enorm groot is. Yellowstone is prachtig en ook goed te zien dat je via de westingang naar binnenkort gaat en via grand teton en jackson er weer uit gaat, goed gedacht!
Houden jullie van wandelen? Reizen jullie met een auto of met een camper? Zijn jullie al eerder in the usa geweest?
Groeten roy
-
- Amerika-expert
San diego naar la is ook geen grote afstand, wellicht drie uur rijden, of 4 , ik was daar in 2003 dus ik weet t niet zo meer, wat ik wel heel mooi vond in san diego was balboa park. Zou la tot twee dagen beperken. Maar dat hangt er vanaf wat je daar wilt gaan doen.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 1046 Weergaves
-
Laatste bericht door KvdF567
-
- 60 Reacties