Even voor alle duidelijkheid.. Waar start je reis? want het ziet er wat onlogisch uit.
Meestal schrijven mensen het gewoon even uit, dan zit de verplaatsing ook bij de dag....
dag 1 plaats A- Plaats B xxkm (bezoek aan zus en zo)
dag 2 plaats B -plaats C xx km (wandeling huppeldepup)
etc
Dan is het voor de mensen die ernaar kijken makkelijker (snappie) om er iets over te zeggen.
Glenn Canyon en Page liggen op een km of 10-20 uit elkaar ... tenzij je op een andere plek naar Glann Canyon gaat. Ook mij is je schema niet helemaal duidelijk.
Als je 6 mei wandelt in Zion waar slaap je dan? Handig zou zijn om 's morgens in ZIon te wandelen (hoe kom je trouwens in ZIon en waarvandaan?) dan 's middags naar Bryce. De volgende ochtend kun je prima QUeens Garden trail Navajo Loop en Wall Street aan elkaar koppelen!
Van Bryce naar Moab is een dag rijden, vaak doen mensen dat in 2 dagen want de route is erg mooi en vrij lang... De dag erna kun je Canyonlands bezoeken. Die planning daar is prima. Daarna is het logischer (denk ik) om naar Monument Valley te rijden. Tenzij je via White Canyon en Natural Bridges wilt.
Antelope Canyon (Upper)zou je voor het mooiste licht midden op de dag kunnen bezoeken (zie de phototour tijden). Maar ik weet niet of je een fotografie fan bent...
Dat betekend dat je die dag eigenlijk niet zover kan rijden. Je kunt wel Mon Valley (vroeg vertrek)- Page doen en daar Antelope Canyon bezoeken (dan zou ik wle reserveren). Als je de Lower ANtelope Canyon bezoekt kun je dat op de ochtend doen dat je naar Grand Canyon gaat.
Als je een excel bestand als een foto/jpeg kunt opslaan kun je het wel plaatsen als bijlage/plaatje. Dat werkt ook prima. Maar ik weet niet of dat kan in Windows.
Lees ook vooral wat reisverslagen, daar staan veel ervaringen in en dara kun je je voordeel mee doen! En de websites van NPS is ook boordenvol info: kaarten en folders en plan your visit.
Afhankelijk van hoe je reist zou ik ook in de parken overnachten. Ik vind Moab leuk maarde parken HEEL ERG mooi en stil en donker.