Samen met een goede vriend ga ik in november 2011 naar Amerika. (zijn beiden 28j)
We hebben echter wat moeite om een route vast te leggen (vooral door de overvloed aan mogelijkheden).
We hebben voorlopig nog niet al te veel vastgelegd....
Wat wel al zo goed als zeker vastligt:
* Vertrek op maandag 31 oktober 2011 naar NY (bezoek aan een oude schoolvriend)
* Op donderdag 3 november zouden we dan een binnenlandse vlucht willen nemen naar Californië (San Diego of SF of LA) om dan een veertiental dagen met de wagen door het Zuidwesten te trekken
* Van donderdag 17/11 tot 20/11 zouden we in Las Vegas willen verblijven om van daaruit op zondag 20/11 terug naar huis te reizen. Eindigen in Vegas lijkt ons het meest aangewezen

Heeft iemand een voorstel voor een leuke route?
Daarnaast nog enkele praktische vragen:
- De vlucht naar NY ligt al vast: Dusseldorf - JFK: 239€ (wat ons een koopje leek), maar vanuit NY (naar Cali) en Vegas (naar huis) hebben wij nog niets vastgelegd. Zouden we dit volgens jullie zo snel mogelijk doen, of nog een tijdje wachten? Ik veronderstel dat zeker de binnenlandse vluchten in US ongeveer even duur zullen blijven (gezien het aanbod). Het vertrek terug naar huis vanuit Vegas is misschien een andere kwestie. Tips voor goedkope vluchten vanuit Vegas zijn zeer welkom
- Ik heb begrepen dat november in het laagseizoen ligt, dus ik veronderstel dat we ons over hotels niet al te veel zorgen moeten maken op voorhand. Klopt dit?
- En dan uiteraard de klassieker: waar zijn we zeker van een Mustang Cabrio

Groeten
Dennis