Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis roning@caiway.nl: 1 week camper trip LA - LA

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
roning@caiway.nl
Amerika-newbie

Reis roning@caiway.nl: 1 week camper trip LA - LA

Bericht door roning@caiway.nl »

hallo allemaal, ik heb met veel interesse de reistips gelezen maar kom er nog niet helemaal uit.
wij (2 volw/ 3 kinderen) gaan in augustus 3 weken naar de USA. de eerste week reizen we van SF via Yosemite naar LA.
de tweede week zitten we met familie in de buurt van Anaheim. de derde week hebben wij een camper gehuurd in LA.
de bedoeling is om een week rond te trekken met de camper. ik weet dat dit heel kort is maar er is geen andere mogelijkheid. er kan niet geschoven worden met weken.
wij denken zelf richting kingman, flagstaff. interesses gaan uit naar indianen, oude route 66, spookstadjes en natuur. maar ik sta open voor iedere suggestie.
kinderen zijn 9/7/6. ik hoop dat iemand op dit forum kan helpen.
alvast hartstikke bedankt
ingrid van wijk
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: 1 week camper trip LA - LA

Bericht door MichelH »

Hallo Ingrid,
Kun je even aangeven of de vliegtickets al zijn geboekt en welke periode je wilt gaan zodat we een betere beeldvorming krijgen?
Zoals ik het nu begrijp land je in San Francisco en ga je terug vanaf Los Angeles? Of zijn de vliegtickets nog niet geboekt?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: 1 week camper trip LA - LA

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Ingrid,
Ik neem aan dat je ook weer eindigt in LA?
Je noemt al wat leuke dingen op, maar ik mis daarin de Grand Canyon. Willen jullie geen parken bezoeken? En geen Las Vegas?
Ik ben ook wel benieuwd wat je die eerste week allemaal doet. Zit je lang in Yosemite? En ga je nog naar Sequoia? Als je maar een week hebt zou je ook in Californië kunnen blijven en een stuk van de kust doen, doorsteken naar Sequoia en Kings Canyon en misschien nog naar Joshua Tree. Als je richting Arizona gaat zou ik zeker de grand Canyon bezoeken, je kunt dan via een stuk route 66 naar bijvoorbeeld Kingman rijden, dan de volgende dag naar de GC. Rondom Flagstaff is ook genoeg te doen, en Sedona en omgeving is ook een aanrader (Slide Rock SP voor de kinderen).

Als je het niet erg vindt om veel te reizen en elke dag weer ergens anders te staan is het mogleijk om een groter rondje te maken: LA - Las Vegas - Zion - Bryce - Page - Grand Canyon - Kingman - LA.

Marianne
roning@caiway.nl
Amerika-newbie

Re: Reis roning@caiway.nl: 1 week camper trip LA - LA

Bericht door roning@caiway.nl »

hoi allemaal,
ik begrijp dat ik niet helemaal duidelijk ben in mijn mail.
week 1 vlucht op 5 aug op SF: SF- Yosemite- terug naar de kust- LA:
week 2 van 13-20 aug is een week hotel vlak bij disney en betsy knotsy?
week 3 20 aug camper ophalen in LA en op 27 augs weer inleveren in LA. we vliegen vanaf LA weer terug naar amsterdam
ik dacht zelf om via needles/kingman richting grand Canyon te gaan en dan weer terug.
manlief ziet er niet tegenop op lange stukken te rijden. heeft met vrienden al een keer oost-west gereden
voor hem komt een droom uit om nu met de kids in een camper te gaan.
het is voor mij eerder zaak om te zorgen dat ik de stops inplan anders rijdt hij gewoon door :-)
groetjes
ingrid
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis roning@caiway.nl: 1 week camper trip LA - LA

Bericht door Martin & Marianne »

Je zou zoiets kunnen doen:

20 aug camper ophalen, boodschappen doen - naar Joshua tree
21 aug JT - Kingman
22 aug Kingman - Grand canyon
23 aug Grand Canyon
24 aug GC - Sedona
25 aug Sedona - ?
26 aug ? - LA
27 aug camper inleveren

Het is wat ongelukkig dat je 2 keer dat lange stuk LA - GC hebt, dus relatief veel rijden.

Mijn andere suggestie zou zoiets worden:

20 aug camper ophalen, boodschappen doen - naar Las Vegas
21 aug LV - Zion
22 aug Zion
23 aug Zion - Page of Bryce
24 aug Page/Bryce - GC
25 aug GC - Kingman
26 aug Kingman - LA
27 aug camper inleveren

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen