Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis AmericanNoob
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis AmericanNoob
Mischien een rare vraag, maar we vliegen terug via Montreal. Krijg ik daar bij aankomst dan ook een stempel van Canada in mijn paspoort of doen ze daar niet aan immigrations?
-
- Amerikafan
Iemand?
-
- Amerikafan
Ik zit er toch hard aan te denken om tijdens mijn verblijf in Zion Angels Landing te gaan wandelen, na zoveel gelezen te hebben op internet lijkt me dit wel geweldig.
Alleen ik ben geen wandelaar van huis uit, is het te doen als ik in de vroege ochtend vertrek?
Heb wel een redelijke conditie (squash 2x per week
)
Alleen ik ben geen wandelaar van huis uit, is het te doen als ik in de vroege ochtend vertrek?
Heb wel een redelijke conditie (squash 2x per week

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik zie deze vraag nu pas.AmericanNoob schreef:Mischien een rare vraag, maar we vliegen terug via Montreal. Krijg ik daar bij aankomst dan ook een stempel van Canada in mijn paspoort of doen ze daar niet aan immigrations?

Wij zijn afgelopen jaar van Denver via Montreal teruggevlogen naar Brussel. Ik heb even gekeken en ja, er staat een Canadese stempel in mijn paspoort.
Angels Landing laat ik aan iemand anders over.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
Als je AL wilt doen vertrek je inderdaad best vroeg genoeg om niet in de echte hitte te moeten wandelen. Wij zijn een aantal jaar geleden redelijk vroeg aan de wandeling begonnen (rond 8u30 gok ik). We waren iets na de middag al weer terug beneden. Toen we naar beneden aan het wandelen waren zagen we toch nog heel veel mensen beginnen. Die moeten wel afgezien hebben, want er was bijna geen schaduw meer. Dus gewoon op tijd vertrekken en dan gaat dat allemaal goed lukken.AmericanNoob schreef:Ik zit er toch hard aan te denken om tijdens mijn verblijf in Zion Angels Landing te gaan wandelen, na zoveel gelezen te hebben op internet lijkt me dit wel geweldig.
Heb wel een redelijke conditie (squash 2x per week)

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Amerikafan
@ Old Faithful: Leuk weer een extra stempel erbij hahaha
Hoelaat zou de eerste bus vertekken naar Zion? Denk dat ik die dan gelijk neem om zo vroeg mogelijk weer beneden te zijn
Hoelaat zou de eerste bus vertekken naar Zion? Denk dat ik die dan gelijk neem om zo vroeg mogelijk weer beneden te zijn
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Tijden voor de shuttlebus kan je vinden in de onderstaande link en doorscrollen naar P12
http://www.nps.gov/zion/planyourvisit/l ... eID=542447
http://www.nps.gov/zion/planyourvisit/l ... eID=542447
-
- Amerikafan
Yes! zojuist 2 kaarten voor de Alcatraz Night tour van 6:10 kunnen bemachtigen op 7 juli. Hoop dat het de moeite waard is..
-
- Amerika-ontdekker
Wij vonden de night tour enorm indrukwekkend. Was enorm mistig die dag waardoor het allemaal nog een beetje meer creepy voelde. Een klein advies: Neem de Engelstalige audio tour, ik vond die stukken beter met de originele stemmen enzo...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2448 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties