Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis BasN: begin van onze Honeymoon :)
Reis BasN: begin van onze Honeymoon :)
Goedemiddag,
30 mei is het zover, hopelijk is de kater dan een beetje weggetrokken en kunnen Hanneke en ik aan onze honeymoon beginnen:)
De eindstations zijn Tahiti, Tahaa en Bora Bora alleen daarvoor wilde ik graag een mooi tripje doen.
We vliegen op Los Angeles en hebben tot 6 juni de tijd om een klein rondje te maken.
Nou heb ik het volgende in gedachte en graag had ik jullie mening hierover.
Wij landen 30 mei op LAX s’avonds
30 mei LAX Hotel in de buurt van hollywood?? zo ja leuke ideeën?
31 mei, Los angeles naar Las Vegas Bellagio
1 juni LAS (B) Bellagio
2 juni LAS(B) Bellagio
3 juni via deadvalley naar Bakerfield of ergens daar in de buurt, nog leuke ideeën om te overnachten? paardenrange ofzo?
4 juni naar de kust, iemand ideeën?
5 juni naar beneden naar Santa Barbara ??
6 juni s’avonds vliegen we naar Tahiti, tahaa, en bora bora
Heeft iemand leuke ideeën om van dit kort weekje toch zoveel mogelijk te zien?
We hebben een mustang cabrio tot onze beschikking dus ver rijden vind ik niet zo erg.
Super bedankt alvast voor jullie reactie!!
Groetjes
Bas & Hanneke
30 mei is het zover, hopelijk is de kater dan een beetje weggetrokken en kunnen Hanneke en ik aan onze honeymoon beginnen:)
De eindstations zijn Tahiti, Tahaa en Bora Bora alleen daarvoor wilde ik graag een mooi tripje doen.
We vliegen op Los Angeles en hebben tot 6 juni de tijd om een klein rondje te maken.
Nou heb ik het volgende in gedachte en graag had ik jullie mening hierover.
Wij landen 30 mei op LAX s’avonds
30 mei LAX Hotel in de buurt van hollywood?? zo ja leuke ideeën?
31 mei, Los angeles naar Las Vegas Bellagio
1 juni LAS (B) Bellagio
2 juni LAS(B) Bellagio
3 juni via deadvalley naar Bakerfield of ergens daar in de buurt, nog leuke ideeën om te overnachten? paardenrange ofzo?
4 juni naar de kust, iemand ideeën?
5 juni naar beneden naar Santa Barbara ??
6 juni s’avonds vliegen we naar Tahiti, tahaa, en bora bora
Heeft iemand leuke ideeën om van dit kort weekje toch zoveel mogelijk te zien?
We hebben een mustang cabrio tot onze beschikking dus ver rijden vind ik niet zo erg.
Super bedankt alvast voor jullie reactie!!
Groetjes
Bas & Hanneke
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Begin van onze Honeymoon:)
Aller eerst a;vast gefeliciteerd .. jesses wat een huwelijks reis zeg.. dat hebben wij nooit zo gedaan (wel keer 9wk naar USA).
Zou je niet overnachten in Death Valley NP? De dag erna zo ver mogelijk naar LA/ kust? Bakersfield is niet zo bijzonder... mi.
Overigens ziet het wat onlogisch uit: landen in LA om vervolgens gelijk naar Las Vegas te gaan. Heb je tickets al.. mij leek ene vlucht op Las Vegas handiger.
Voor ideeën in LA gebruik de zoekfunktie met woorden "Hoge hoed" Rivercola heeft wel ideeën!
Santa Monica/ Malibu/ Santa Barbara (ten N van LA) of Huntington (ten Z van LA). Mara als jullie al tropical islands doen waarom dan bij LA aan de kust? Doe dan iets dat je niet op de eilanden kan doen. Pretpark/ Museum van Getty oid...
Ik opper nog wat met iets van de overweldigende natuur...je kunt ook doen, dan heb je echt iets van typisch USA gezien.. bijkomen kun je op Bora Bora:
31 mei LA- Las Vegas
1 juni Las Vegas - Las VEgas
2 juni Las vegas - Grand Canyon NP
3 juni Grand canyon NP - (LA in 2 dagen via Joshua Tree NP) Palm springs
4 juni Palm Springs - LA
5 juni LA - LA iets leuks in stad/ pretpark
6 juni LA en weg
Zou je niet overnachten in Death Valley NP? De dag erna zo ver mogelijk naar LA/ kust? Bakersfield is niet zo bijzonder... mi.
Overigens ziet het wat onlogisch uit: landen in LA om vervolgens gelijk naar Las Vegas te gaan. Heb je tickets al.. mij leek ene vlucht op Las Vegas handiger.
Voor ideeën in LA gebruik de zoekfunktie met woorden "Hoge hoed" Rivercola heeft wel ideeën!
Santa Monica/ Malibu/ Santa Barbara (ten N van LA) of Huntington (ten Z van LA). Mara als jullie al tropical islands doen waarom dan bij LA aan de kust? Doe dan iets dat je niet op de eilanden kan doen. Pretpark/ Museum van Getty oid...
Ik opper nog wat met iets van de overweldigende natuur...je kunt ook doen, dan heb je echt iets van typisch USA gezien.. bijkomen kun je op Bora Bora:
31 mei LA- Las Vegas
1 juni Las Vegas - Las VEgas
2 juni Las vegas - Grand Canyon NP
3 juni Grand canyon NP - (LA in 2 dagen via Joshua Tree NP) Palm springs
4 juni Palm Springs - LA
5 juni LA - LA iets leuks in stad/ pretpark
6 juni LA en weg
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Re: Begin van onze Honeymoon:)
You've got a point there..
De reden dat we return LAX hebben heeft puur te maken met de ticket prijzen.
Ik denk dat we gewoon erheen vliegen, alleen het eerste hotel boeken en terplekke zien wat we doen met reisplannen in ons achterhoofd.
priceline hotel boeken en klaar.
In ieder geval ontzettend bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Bas en Hanneke
De reden dat we return LAX hebben heeft puur te maken met de ticket prijzen.
Ik denk dat we gewoon erheen vliegen, alleen het eerste hotel boeken en terplekke zien wat we doen met reisplannen in ons achterhoofd.
priceline hotel boeken en klaar.
In ieder geval ontzettend bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Bas en Hanneke
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Reis BasN: begin van onze Honeymoon :)
In de korte tijd die jullie hebben zou ik me beperken tot Las Vegas, Death Valley en Los Angeles.
30 mei Aankomst L.A.
31 mei Los Angeles - Las Vegas
1 juni Las Vegas
2 juni Las Vegas
3 juni Las Vegas - Death Valley
4 juni Death Valley - Los Angeles
5 juni Los Angeles
6 juni Los Angeles - Vertrek
30 mei Aankomst L.A.
31 mei Los Angeles - Las Vegas
1 juni Las Vegas
2 juni Las Vegas
3 juni Las Vegas - Death Valley
4 juni Death Valley - Los Angeles
5 juni Los Angeles
6 juni Los Angeles - Vertrek
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
-
- Amerikakenner
Re: Reis BasN: begin van onze Honeymoon :)
In elk geval in Death Valley verblijven en niet in Bakersfield!
Tsja.. misschien nog iets van Joshua Tree, om toch van die mooie natuur te hebben genoten? Of Palm Springs?
Tsja.. misschien nog iets van Joshua Tree, om toch van die mooie natuur te hebben genoten? Of Palm Springs?
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5447 Weergaves
-