Ik ben al even niet echt meer met de reis bezig geweest....stukje bouwgrond gekocht dus een ander project om me op te storten, maar het wordt onderhand toch terug tijd om wat dingen concreet te maken.
Vlucht en camper zijn dus al geboekt, en gisteren ook de kampeerplaatsten in yosemite weten te pakken te krijgen (lower pines).
Ik heb toch nog een beetje aan de route gesleuteld, het ventje wou opeens toch een paar dagen in LA doorbrengen (hij zit zelf in de filmbusiness, dus wel begrijpelijk

) en eigenlijk wilde hij er ook liever capitol reeve in dan mesa verde.
Het rondie ziet er nu zo uit:
6-sep Brussel - San Fransisco
7-sep San Fransisico - yosemite
8-sep yosemite
9-sep yosemite
10-sep yosemite - Lake Tahoe
11-sep Lake Tahoe - Twin Fals
12-sep Twin Fals - Craters of the Moon
13-sep Craters of the Moon - Yellowstone
14-sep Yellowstone
15-sep Yellowstone
16-sep Yellowstone - Grand Teton
17-sep Grand Teton - SLC
18-sep SLC - Moab
19-sep Moab
20-sep Moab
21-sep Moab - Torey
22-sep Torey
23-sep Torey - Bryce
24-sep Bryce - Zion
25-sep Zion
26-sep Zion - Las Vegas
27-sep Las Vegas
28-sep Las Vegas - Death Valley
29-sep Death Valley - LA
30-sep LA
1-okt LA
2-okt LA - kustweg naar SF (nog geen idee waar we willen overnachten...)
3-okt Kustweg naar SF -SF
4-okt SF (Camper binnen brengen)
5-okt SF
6-okt SF - Brussel
Ik had graag Page erin gehouden, maar ik zie niet goed hoe ik dat nog kan doen...
Alle commentaar is welkom!
@ Isis: als reactie op je post van 17 Jan
LA-death valley: in het nieuwe schema kunnen we het ons permiteren van pas laat in LA aan te komen, we hebben toch 2 volle dagen daar nu...dus we vinden het wel te doen die afstand
kustweg : afhankelijk van het programma in LA ( waar we een vriend gaan bezoeken, maar het bezoek logt nog niet vast) kunnen we al in de late namiddag uit LA vertrekken en al een stukje van de kustweg doen...anders zal het idd wel een hele rit worden, maar ja, we zien wel waar we uitkomen, in se moeten we ook maar op 4 Okt na de middag in Sf zijn, want dan moet de camper pas binnen, dus we zien wel hoe het loopt op die kustweg en hoeveel zin we hebben om door te rijden of net veel te stoppen om dingetjes te zien.