Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Internationalist: NY - SAN - LAX tips resterende dagen

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Internationalist
Amerika-ontdekker

Reis Internationalist: NY - SAN - LAX tips resterende dagen

Bericht door Internationalist »

hello

Wij zijn van plan om voor 2,5 weken naar VS te gaan om vooral tot rust te komen. Daarom willen wij lange afstanden vermijden en meer genieten van de stranden, eten, uitgaan, en shopping in NY, San Diego en Las Vegas. Voorlopige reisschema ziet als volgt:

5 t/m 8 Juli - New York
8 t/m 11 Juli - San Diego (3 dagen lijkt me genoeg)
11 Juli - LA? (beschik over huurauto t/m 17e)
12 Juli - LA?
13 Juli - LA?
14 Juli - ?
15 Juli - ?
16 Juli - ? misschien richting Las Vegas rijden?
17 t/m 19 - Las Vegas (2 dagen lijkt me genoeg)
19e terug naar NL

11e willen wij vertrekken richting LA maar wil geen 6 dagen daar doorbrengen, misschien 2-3 dagen. Alleen de resterende 3 dagen (vanaf 14e) heb nog niet globaal gepland. Om dan naar SF door te rijden lijkt me vermoeiend en weinig tijd, dus misschien toch doorbrengen in omgeving San Diego / LA of Las Vegas. Iemand advies of tips over 'must see' plekken in de omgeving? andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom! :-)

btw deat valley willen wij niet bezoeken, te warm daarvoor en niets voor ons.

alvast bedankt
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Re: Reis Internationalist: NY - SAN - LAX tips resterende da

Bericht door gleuknie »

Wat dacht je van een bezoek aan de Route 66 en de Grand Canyon? Het lijkt me wel fijn om tussen al die steden ook nog wat van de natuur te zien.:

14-07: Los Angeles - Kingman (Via Oatman, Route 66.)
15-07: Kingman - Grand Canyon (Route 66)
16-07: Grand Canyon
17-07: Grand Canyon - Las Vegas

Joshua Tree N.P. zou je op de veertiende kunnen bezoeken, maar aangezien jullie niet van de hitte houden, is dit misschien niet zo'n goed idee. Vergeet overigens niet dat het in Las Vegas in juli ook ruim 40 graden kan worden.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Internationalist
Amerika-ontdekker

Bericht door Internationalist »

15-07: Kingman - Grand Canyon (Route 66)
Kingman Grand Canyon is in Arizona toch? Dat is ongeveer 300mile van San Diego :|
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik vind het rijden in Amerika veel relaxter dan in Nederland, dus de afstanden vind ik behoorlijk meevallen, maar als je dit wel teveel vindt, zou je het ook nog zo kunnen doen:

14-07: Los Angeles - Palm Springs
15-07: Palm Springs (Bezoek van Joshua Tree N.P. en/of Palm Springs Aerial Tramway)
16-07: Palm Springs - Needles
17-07: Needles - Las Vegas (Via Oatman, Route 66)
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer