Komende zomer gaan wij na 3 x Florida nu de andere kant van de VS op. Wij zijn een gezin, mijn man en ik met 2 kids, een dochter van 15 en een zoon van 11 jaar, beide worden tijdens de vakantie een jaartje ouder

Wij vliegen op eind juli vanaf Dusseldorf via Londen naar Los Angeles, waar we na het ophalen van de auto voor de eerste overnachting naar San Diego vertrekken. We hebben 3 weken voor onze rondreis en willen daarin zoveel mogelijk zien en beleven, maar proberen ook nog enige rust in te bouwen. Dit houdt in dat er veel keuzes gemaakt moeten worden. We gaan in hotels en soms ook in cabins overnachten. Een aantal overnachtingen hebben we al geboekt, m.n. rond en in Yosemite, maar er staat ook nog een hoop open. We hebben o.a. twijfel over het aantal dagen Las Vegas, in het huidige schema hebben we 3 overnachtingen gepland, maar misschien is dit te lang??
Na veel op dit forum en heel veel reisverslagen gelezen te hebben zijn we tot het volgende schema gekomen:
dag 1 - Dusseldorf - Los Angeles - SanDiego
dag 2 - San Diego- Palm Springs
dag 3 - Palm Springs - Las Vegas
dag 4 - Las Vegas
dag 5 - Las Vegas
dag 6 - Las Vegas - Williams
dag 7 - Williams - Page
dag 8 - Page- Monument Valley
dag 9 - Monument Valley - Moab
dag 10 - Moab
dag 11 - Moab - Bryce canyon
dag 12 - Bryce Canyon - Yosemite
dag 13 - Yosemite
dag 14 - Yosemite
dag 15 - Yosemite - San Francisco
dag 16 - San Francisco
dag 17 - San Francisco
dag 18 - San Francisco - Monterey
dag 19 - Monterey - Los Angeles
dag 20 - Los Angeles
dag 21 - Los Angeles
dag 22 - Los Angeles - Dusseldorf
dag 23 - Thuiskomst
Heel graag horen we of dit een goede planning is, of dat er nog e.e.a. aan veranderd moet worden.
Tips en leuke adresjes zijn uiteraard ook van harte welkom.
Wij houden ook weer net als van onze Florida reizen een reisverslag bij.
Iedereen die het leuk vindt is welkom om mee te lezen: http://www.medemaatjes4.blogspot.com
Ik kijk uit naar jullie reactie, groetjes
Christa