Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Anaheim naar Las Vegas
Van Anaheim naar Las Vegas
Een vriend gaat binnenkort voor een drum-contest naar Los Angeles (Anaheim). Hij zou graag naar Las Vegas willen en daarna terug naar LA om daar nog naar Hollywood/walk of fame e.d. te gaan. Hij vliegt terug vanuit LA. Heeft iemand nog tips/bezienswaardigheden op de route van LA naar LV? Ik dacht aan Joshua Tree Park. Waar kan hij een stuk route 66 oppakken of is dat niet mogelijk? Hij heeft maar 6 dagen in totaal. Ik ben zelf in 2009 in deze streek geweest maar heb deze route nooit gereden, dus alle tips welkom. Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking. Groet, Judith
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Van Anaheim naar Las Vegas
Hallo
Heeft hij 6 dagen en vliegt hij dan op dat 7 terug, of vliegt hij op dag 6 al terug.
Wat een (korte) roadtrip zou kunnen zijn is:
Dag 1: LA - Palm Springs en dan bv joshua tree NP en de air tramway in Palm Springs, overnachten in twentynine palms of Needles
Dag 2: vanuit waar je overnacht hebt naar Needles, daar route 66 op via oatman naar Kingman. Vanuit daar via de Hooverdam naar Las Vegas
Dag3: Las Vegas
Dag 4: Las Vegas - Death Valley doorkruisen (evt doorrijden naar Ridgecrest, maar dan krijg je wel een erg lange rit)
Dag 5: Death Valley - Los Angeles via Mohave Desert
Dag 6: LA
Er zitten wel wat flinke ritten bij, maar dat krijg je als je niet alleen de steden wilt zien....
Heeft hij 6 dagen en vliegt hij dan op dat 7 terug, of vliegt hij op dag 6 al terug.
Wat een (korte) roadtrip zou kunnen zijn is:
Dag 1: LA - Palm Springs en dan bv joshua tree NP en de air tramway in Palm Springs, overnachten in twentynine palms of Needles
Dag 2: vanuit waar je overnacht hebt naar Needles, daar route 66 op via oatman naar Kingman. Vanuit daar via de Hooverdam naar Las Vegas
Dag3: Las Vegas
Dag 4: Las Vegas - Death Valley doorkruisen (evt doorrijden naar Ridgecrest, maar dan krijg je wel een erg lange rit)
Dag 5: Death Valley - Los Angeles via Mohave Desert
Dag 6: LA
Er zitten wel wat flinke ritten bij, maar dat krijg je als je niet alleen de steden wilt zien....
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Van Anaheim naar Las Vegas
Een stop in death valley lijkt mij een aanrader, zie daarvoor ons 2008-verslag.
Joshua Tree is nu ook heel plezierig, wij waren er in december, zie hier mijn verslag in wording.
Marianne
Joshua Tree is nu ook heel plezierig, wij waren er in december, zie hier mijn verslag in wording.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1813 Weergaves
-
Laatste bericht door BE-WDW
-