Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis bjornricardo: 3 weken south-west, graag tips
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis bjornricardo: 3 weken south-west, graag tips
Wij gaan dit weekend een nacht extra inplannen ik denk in Page/North Rim(north Rim bijna geen hotel meer te krijgen voor 2e nacht), vooral voor de rust.
maar ik heb nog een aantal vragen?
1.Hoe zit het eigenlijk met tanken in verschillende parken en bijvoorbeeld in Death valley??iedere 200km 1 tankstation??(mid size SUV gehuurd)
2. we hebben een vlucht van brussel naar los Angeles via London, Miami(terug gelukkig maar 1 stop)zijn 2 uur voldoende voor over te stappen? omdat wij in 2010 in miami zijn geweest weten wij wel de weg.
3. American Airlines rekend erg krapjes met overstappen, wat als wij door lange wachtrij bij de douane het niet halen, wie is verantwoordelijk?
maar ik heb nog een aantal vragen?
1.Hoe zit het eigenlijk met tanken in verschillende parken en bijvoorbeeld in Death valley??iedere 200km 1 tankstation??(mid size SUV gehuurd)
2. we hebben een vlucht van brussel naar los Angeles via London, Miami(terug gelukkig maar 1 stop)zijn 2 uur voldoende voor over te stappen? omdat wij in 2010 in miami zijn geweest weten wij wel de weg.
3. American Airlines rekend erg krapjes met overstappen, wat als wij door lange wachtrij bij de douane het niet halen, wie is verantwoordelijk?
In DV is er een tankstation in Furnance Creek en bij Stovepipe wells. Maar tank maar eerder, best in Pahrump er van uitgaande dat je van Las Vegas komt. Prijzen verschillen enorm, in DV tot meer dan een $/gallon hoger.
Als je doorheen woestijn gebied rijdt, gewoon niet te lang wachten om te tanken. Iets over de helft gezakt kijk ik al stillaan uit naar een tankstation, al is het in 2011 een paar keer krapjes geweest, en kon ik nog bv 14 miles rijden tot de tank leeg zou zijn
Als je je aansluitende vlucht mist wordt je zo snel mogelijk omgeboekt naar de volgende vlucht. hebben wij aan de hand gehad in 2010 met die ijslandse vulkaan.
Bart
Als je doorheen woestijn gebied rijdt, gewoon niet te lang wachten om te tanken. Iets over de helft gezakt kijk ik al stillaan uit naar een tankstation, al is het in 2011 een paar keer krapjes geweest, en kon ik nog bv 14 miles rijden tot de tank leeg zou zijn

Als je je aansluitende vlucht mist wordt je zo snel mogelijk omgeboekt naar de volgende vlucht. hebben wij aan de hand gehad in 2010 met die ijslandse vulkaan.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
Als je in Las Vegas tankt kna je volgende tankstop in Lone Pine zijn tenzij je heel veel gaat rijden in Death Valley. OOk in Panamint Springs is een pomp. 2 uur is normaal gesproken voldoende voor een overstap.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de reactie,
We hebben de reis iets anders geboekt, we blijven in page 2 dagen dus dan hebben we iets meer rust
We hebben de reis iets anders geboekt, we blijven in page 2 dagen dus dan hebben we iets meer rust

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht