Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis SteViS: 4 wkn LV-SF camper met 3-jarige

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SteViS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis SteViS: 4 wkn LV-SF camper met 3-jarige

Bericht door SteViS »

Wij willen nu ook weer max. 2 grote reistassen meenemen. Autostoeltje gaat ook nog mee, dus dan vind ik het eigenlijk wel genoeg gesjouw. Gewoon zorgen dat je kleding hebt die je bij elkaar kunt dragen en wat makkelijk te wassen is en dan kun je de bagage best beperken. Dat is voorheen ook altijd gelukt, dus waarom nu niet.

Als Fruita vol zit, rijden we door naar Torrey. Thousand Lakes heb ik idd goede verhalen over gehoord en gelezen. We reserveren die niet, we zien het wel.
Bij Zion gaan wij gelijk naar Watchman toe. Ook met takjes, steentjes, wat speelgoed en wie weet andere kindjes vermaakt hij zich meestal prima.

Handig als er een minibbq bij zit, maar anders kopen we zo'n gasbbq bij de Walmart. Makkelijk aan te zetten en hoeft niet af te koelen. Hmm lekker hoor, salade erbij, aardappeltjes (of frietjes) uit de oven en smullen maar :thumbup:.
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

Ik heb nog een vraag over de route LV - Sedona.
De route Las Vegas - Sedona willen we via route 66, Seligman en dan de A89 rijden, dus via Prescott en Jerome.

Wie heeft ervaring met dit stuk rijden met de camper?
Hoeveel tijd moeten we uittrekken voor het stuk Seligman - Sedona via de A89? Google Maps geeft 2.27 aan, maar ik schat in dat we langer onderweg zijn, zeker met camper.
Is deze route echt de moeite waard?

We twijfelen nl. nog of we in 1 keer door zullen rijden van LV naar Sedona. Dat is weliswaar meer rijden op 1 dag, maar dan hoeven we de dag erna niet weer te verkassen.
Dan bijv. stops bij Grand Canyon Caverns, Seligman (Delgadillo's snow cap), evt. Jerome en dan door naar Lo Lo Mai in Cornville. Maar de vraag is of dit niet te veel van het goeie is op 1 dag. We bouwen weliswaar een aantal stops in, maar het is toch een flinke reisdag.
Als via de A89 veel te lang is, kunnen we ook nog via Williams/Flagstaff rijden of toch overnachten bij Seligman. Dan heeft de 1e optie, dus over de interstate rijden de voorkeur.
christa&john
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door christa&john »

Hoi,
Ik denk dat jullie de camper al van 's morgens hebben voor die dag niet ?
In ieder geval doen wij het maar voor de helft, we hebben dan ook maar een halve dag in principe. We halen de camper in de voormiddag op, boodschappen doen en dan weg?
We nemen vanuit Las Vegas de weg naar Oatman en dan via de Sitgreaves Pass naar Kingman. In Kingman zullen we waarschijnlijk overnachten afhankelijk van de tijd dat we wegkunnen bij de camperverhuurder.
Als dat positief uitdraait rijden we misschien door tot Seligman , maar wel via de I-40. Wat ik hier gelezen had was dat het niet echt zo bijzonder was om het stukje van Kingman naar Seligman via de oude route 66 te nemen.
Omdat we bovendien al een stukje nemen vanuit Oatman naar Kingman.
Vanuit Kingman of Selgiman gaan we dan de volgende dag, dezelfde route als jullie via Prescott en Jerome naar Lo Lo Mai Springs.
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

Hoi Christa,

Klopt, wij hebben de camper al. We moeten alleen nog van hotel naar Sam's Town, want daar staat hij. Boodschappen etc. zijn dan al binnen.
Wij rijden in ieder geval niet via Oatman, want dat vinden we echt te ver. Maar we twijfelen nog over het Prescott-deel.
Met de zoekfunctie heb ik ergens een post van Rob gevonden die aangeeft dat hij (en ik durf echt wel te stellen dat hij ietsiepietsie meer ervaring heeft in camper-rijden dan wij :wink: ) zo'n 3 tot 4 uur rekent voor Prescott naar Sedona. Een flink eind dus nog. En daarbij komt dat het ook nog een hoge bergpas is waar je overheen moet. Kortom, best een pittig stuk dus nog. En dat terwijl je waarschijnlijk nog wel wat last hebt van het tijdsverschil en nog maar net in de camper aan het rijden bent.

We zitten nu te overwegen om dan toch in 1 keer door te rijden naar Lo Lo Mai, simpelweg omdat we dan daar kunnen blijven staan en niet de volgende dag weer op pad moeten. En daarnaast leek Seligman ons nou ook niet de meest gezellige camping/omgeving. Ik denk dat de kleine man het wel errug lekker vindt om een dagje niet van hot naar her gesleept te worden, maar te kunnen spelen in de natuur, eendjes voeren etc. Die van ons slaapt namelijk niet als we rijden, véél te veel te zien, is zonde van je tijd.

Ik zoek dus nog een ervaringsdeskundige voor het stuk LV - Sedona via Prescott.
(En daar wil ik inderdaad Route66 best voor opofferen, want dat had ik ook gelezen dat het niet heel bijzonder is. Maar Seligman slaan we in geen geval over!)

En ben jij nu helemaal uit de route? Krijgen opa en oma nou ook wat ze graag wilden :lol: ?
Wie weet tot in LV en anders tot Lo Lo Mai!
christa&john
Amerikakenner

Ik was ongeveer rond, maar nu weer niet meer :oops:

Ten eerste moeten we nog een besluit nemen wat we met Death Valley zullen doen. We hadden gepland daar op de Furnace Creek Campground te staan, maar die is gesloten wegens werken. Als tweede keuze hebben we dan 2 campings in Pahrump genoteerd (welke er zeer leuk uitzien - jullie staan daar ook op ene) maar bij nader inzien zouden we toch liever in DV zelf staan. Eventueel The Furnace Creek Ranch, maar vinden het zonde om het geld uit te geven aan hotel terwijl we de camper hebben om in te slapen. Dus ging de idee om door te rijden naar Stovepipe Wells maar dit is echt een hele dag rijden dan. Nu ja, tussen Zion en DV denk ik niet dat we veel stops hoeven in te lassen, enkel Valley of Fire zullen we dan laten vallen. Maar of het haalbaar is, ik heb er geen idee van. Misschien moeten we daar even doorbijten qua uren rijden :? Het wordt alvast een saaie dag dan !
Nu ja, volgens google maps scheelt Furnace Creek maar een half uurtje met StovePipe Wells, dus eigenlijk maak ik me druk over een half uur.

Vanaf Yosemite ben ik ook nog aan het sleutelen maar ik raak er ook niet echt uit. Vooral omdat iedereen zegt dat je het park minstens 3 dagen moeten bezoeken.
We hebben 2 overnachtingen geboekt op de Upper Pines, maar mijn gewijzigde plannen in acht genomen is dit geen goed idee.
Als we van Lee Vining komen over de Tioga Pass richting Yosemite Valley zitten we goed, maar ik zou de volgende dag verder het park via Wawona en Mariposa Grove richting Oakhurst willen nemen en daar ergens in de buurt overnachten.
Zo kunnen we na overnachting in Oakhurst richting kust rijden voor het Point Lobos State Reserve/Monterey/Carmel en daar ergens overnachten. Volgende dag richting Santa Cruz - The Boardwalk even bezoeken en in de namiddag naar de KOA camping MontereyBay in Watsonwille. Deze camping ligt niet zo heel ver van Gilroy waar we graag nog even in de Premium Outlet zouden gaan winkelen. De volgende dag leveren we de camper weer binnen en gaan we dan naar S.F
Het is dan even wat anders dan NP en red rocks en de kust vind ik persoonlijk een ontspannende omgeving. Let op niet voor zon,zee en strand hoor want daar is het wat koud voor. Gewoon de omgeving lijkt me een leuke afsluiter voor de reis.

Wat het startgedeelte betreft heb ik voor ons de KOA camprgrounds van Kingman (of Seligman) genoteerd. Niet dat ik een grote favoriet ben van KOA hoor maar meestal is er toch een zwembad,speeltuintje voor de kinderen aanwezig en dat moeten we natuurlijk wel zoveel mogelijk inplannen met de kindjes natuurlijk. Ik weet niet welke camping jij daar had gevonden ?
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Je hebt tegenover Furnace Creek ook nog twee campgrounds zitten. Ik weet alleen niet of die open zijn dan, maar dat staat vast wel op de website.
christa&john
Amerikakenner

Die 2 andere waren Texas Spring & Sunset vermoed ik, maar ik zie alleen maar dat die tot April open zijn.
Ik heb de knoop doorgehakt en een plaatsje voor de R/V besproken op de Stove Pipe Wells camping.
Als het meevalt kunnen de kindjes dan nog even in het zwembadje (als het water niet te koud zou zijn)
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

Wat het startgedeelte betreft heb ik voor ons de KOA camprgrounds van Kingman (of Seligman) genoteerd. Niet dat ik een grote favoriet ben van KOA hoor maar meestal is er toch een zwembad,speeltuintje voor de kinderen aanwezig en dat moeten we natuurlijk wel zoveel mogelijk inplannen met de kindjes natuurlijk. Ik weet niet welke camping jij daar had gevonden ?
Ik had inderdaad ook alleen de KOA gevonden in de buurt van Seligman. En anders zag ik op RV park reviews dat er in Ash Fork nog een tweetal campings waren. De foto's van de KOA in Seligman vonden we nou niet echt 'je van het'. In ieder geval rijden wij nu dus door naar Lo Lo Mai. Niet via Jerome, want dat kost veel te veel tijd. Zoals gezegd vond ik ergens een post van Rob dat hij ongeveer 3 tot 4 uur uit trekt voor dat stuk. En om dat nou aan het eind van je eerste camperdag te hebben, vonden wij te veel van het goeie.
Mochten we nou nog tijd over houden, niets te doen hebben en óók geen zin hebben om aan het zwembad te liggen....dan kunnen we altijd nog naar Jerome rijden. Nee hoor, geintje.

Maar als ik het verkeerd heb begrepen van die 3 tot 4 uur van Prescott naar Sedona, dan hoor ik dat uiteraard graag van de ervaringsdeskundigen. Kunnen we de plannen nog aanpassen :wink:
Marijeamel
Amerika-newbie

Bericht door Marijeamel »

Leuk om te lezen, jullie ideeen van de reis. Wij vertrekken ook over een paar weken, met een tweejarige. De route begint in LV en eindigt in SF, 4 weken waarvan 22 dagen met camper. Ik ben heel benieuwd wat jullie uiteindelijke route is geworden en of je nog goede campingtips hebt bijvoorbeeld.

Groet,
Marije
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

Hoi Marijeamel, leuk om te lezen dat jullie ook binnenkort gaan. Wat is jullie opzet van je reis en wanneer gaan jullie precies?
Ik heb een hoop informatie gehaald van dit forum en een heleboel reisverslagen gelezen.
Wij vertrekken 27 mei naar LV en eindigen in SF, zaterdag 23 juni vliegen we weer terug.

We begonnen met het idee om het 'standaard' rondje te doen, maar daarna hebben we met name zitten schrappen in de route. Het leek ons toch te druk voor ons zoontje (die trouwens pas in SF 3 wordt hoor...dus wij gaan met een 2-jarige heen en komen met een 3-jarige terug). Je doet nu eenmaal minder met zo'n kleine erbij, daar moet je rekening mee houden. We verblijven nu dan ook op de meeste plaatsen meerdere nachten. We houden rekening met een paar rustdagen, dus zwembad, beetje spelen etc. Dan maar wat minder plaatsen zien, het is toch anders dan wanneer je samen op vakantie gaat. Zo hebben we uiteindelijk Moab laten vallen uit de route. We wilden ook graag naar Sedona en ons trok met een kleintje Sedona meer dan Moab (misschien dat ik nu heel wat mensen tegen het zere been schop :wink: ).

Onze definitieve route is:

Dag 1. Amsterdam - Las Vegas (The Venetian)
Dag 2. Las Vegas (The Venetian)
Dag 3. Las Vegas (The Venetian) - deze dag halen we de camper op, doen boodschappen, maar overnachten nog in hotel.
Dag 4. Las Vegas - Sedona (490km, 6 uur, Lo Lo Mai cg.)
Dag 5. Sedona (Lo Lo Mai) - hier verblijven we wat langer. Genoeg te zien/doen in de omgeving en camping, ook voor de kleine man.
Dag 6. Sedona (Lo Lo Mai)
Dag 7. Sedona (Lo Lo Mai)
Dag 8. Sedona - Grand Canyon South Rim (175km, 2,5uur, Mather cg)
Dag 9. Grand Canyon - Page (225km, 3uur, Wahweap Marina cg) - in de ochtend gaan we helicoptervlucht boven GC doen.
Dag 10. Page (Wahweap Marina cg) - Lower Antelope Canyon, evt. boottocht
Dag 11. Page - Monument Valley (210km, 2,5 uur, Gouldings cg) - 's middags willen we de tour doen in MV
Dag 12. MV - Capitol Reef (380km, 5uur, Fruita cg of anders Thousand Lakes)
Dag 13. Capitol Reef (Fruita)
Dag 14. Capitol Reef - Bryce (170km, 2,5uur, North Cg)
Dag 15. Bryce - Zion (135km, 2uur, Watchman cg)
Dag 16. Zion (Watchman cg)
Dag 17. Zion - Pahrump (360km, 4,5 uur, Terrible's Lake RV) - dit worden 2 lange rijdagen naar Yosemite.
Dag 18. Pahrump - Lee Vining (480km, 6 uur, Mono Vista RV Park)
Dag 19. Lee Vining - Yosemite (110k, 2uur, North Pines cg) - Via Tioga Road
Dag 20. Yosemite (North Pines cg)
Dag 21. Yosemite (North Pines cg)
Dag 22. Yosemite (North Pines cg)
Dag 23. Yosemite - Hollister (250km, 3,5uur, Casa de Fruta) - waarschijnlijk rijden we via Mariposa Grove, dus afstand en tijd worden langer.
Dag 24. Hollister (Casa de Fruta)
Dag 25. Hollister - SF (110km, 1,5 uur, Argonaut Hotel) - camper inleveren en dan door naar hotel
Dag 26. SF (Argonaut Hotel ) - 's morgens bezoek Alcatraz
Dag 27. SF (Argonaut Hotel)
Dag 28. SF - Amsterdam
Dag 29. Aankomst Amsterdam

Zoals je ziet is het tempo een stuk lager dan wanneer je samen zou zijn, maar desondanks zijn we niet bang dat we ons gaan vervelen :lol: .
De campings en hotels zijn vastgelegd. Bedenk wel dat de campings in de NP's vaak volgeboekt zijn. Nu nog een camping boeken in Yosemite zal je bijvoorbeeld niet meer lukken, tenzij er wat annuleringen zijn. Dit zal waarschijnlijk ook voor Watchman gelden.
Ik heb een hoop campings gehaald uit dit forum of anders via http://www.rvparkreviews.com.
En als je met een 2-jarige gaat reizen, vind je dit topic misschien ook wel interessant http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=19893.

Veel succes met de laatste voorbereidingen en voorpret!
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

@Christa & John
Als het meevalt kunnen de kindjes dan nog even in het zwembadje (als het water niet te koud zou zijn)
Dat wordt dan iedere keer snel dompelen (afkoelen) en eruit (weer opwarmen in de hitte van DV) :lol:. Je zou toch verwachten dat het water daar op badtemperatuur moet zijn omdat het daar zo warm is, maar blijkbaar hoeft dat dus niet zo te zijn.
Ik ben erg benieuwd hoe het jullie, dus ook de kinderen, bevalt in DV. Zal best een bijzondere ervaring zijn.
christa&john
Amerikakenner

Hoi Stevis en Marijeamel, hieronder geef ik ook even ons routeschema mee, wij hebben niet alle overnachtingen vastgelegd dus kunnen nog wat puzzelen onderweg :
Ik was inderdaad ook verwondert dat in Death Valley zwembad koud is :?

PROGRAMMA – ROUTESCHEMA Zuid-West USA 2012
28.05 Dag 1 : Brussel – Las Vegas – hotelovernachting Treasure Island
29.05 Dag 2 : Las Vegas / Mystère Cirque du Soleil in TI at 07.00 pm – hotelovernachting Treasure Island
30.05 Dag 3 : Las Vegas / Fremont Experience- hotelovernachting Treasure Island
31.05 Dag 4 : Ophalen camper (Early Bird) / Boodschappen
Via Route 66 Oatman – Kingman - Seligman (overnachten in Kingman of Seligman)
KOA KINGMAN : 3820 North Roosevelt Street Kingman, AZ 86409-3213, (928) 757-4397
KOA SELGIMAN : E Hwy 66, Seligman, AZ 86337, (928) 422-3358
01.06 Dag 5 :Seligman – Prescott (124 km – 1u30) Prescott via A89 Scenic Byway via mijnstadje Jerome naar Sedona - Lo Lo Mai Springs R/V Resort (gereserveerd)
02.06 Dag 6 : Sedona (Slide Rock SP-Tuzigoot NM – Montezuma Castle) - Lo Lo Mai Springs R/V Resort (gereserveerd)
03.06 Dag 7 : Sedona – Grand Canyon Village (174 km – 2u13) Mather Campground/Trailer Village/Desert View Campground (waar we plaats vinden)
04.06 Dag 8 : Grand Canyon – Page (223 km – 2u48) - Wahweap Campground
05.06 Dag 9 : Page - Wahweap Campground
06.06 Dag 10 : Page – Monument Valley (195 km – 2u18) via 163 – Bluff (77 km – 1 u) Cadillac Ranch R/V Park
07.06 Dag 11 : Bluff – Four Corners - Mesa Verde (156 km – 2u18) A & A Mesa Verde RV Park & Campground
08.06 Dag 12 : Mesa Verde – Moab (219 km – 2u47) Moab Valley Resort
09.06 Dag 13 : Moab Moab Valley Resort
10.06 Dag 14 : Moab Moab Valley Resort
11.06 Dag 15 : Moab – Capitol Reef NP (Torrey) via UT 24 (251 km – 2u49) Onderweg Goblin Valley State Park – Overnachting Thousand Lakes Rv
12.06 Dag 16 : Capitol Reef, overnachting Fruita Campground
13.06 Dag 17 : Capitol Reef via Scenic Byway UT 12 – via Burr Trail (omkeren op einde vd verharde weg geen probleem) - naar Bryce Canyon NP (200 km -2.40u) - Ruby’s Inn Campground
14.06 Dag 18 : Bryce Canyon NP –Zion NP (140 km – 1u58) Overnachten in Springdale - Zion River Resort / Zion Ponderosa Ranch Resort
15.06 Dag 19 : Zion NP (fietsen in Zion-huren kan in Springdale.) Watchman Campground B044R
16.06 Dag 20 : Zion NP – (Valley of Fire SP)- Death Valley (Furnace Creek- closed !) Stovepipe Wells Village Hotel & R/V park (lange rijdag dus CG gereserveerd)
17.06 Dag 21 : Death Valleyvia Lone Pine/Bishop/ Mammoth Lakes /June Lake naar Lee Vining (Mono Lake) - Mono Vista R/V Park
18.06 Dag 22 : : Lee Vining in voormiddag naar ghosttown Bodie (3-4u) – > Tioga Pass – Yosemite Valley (123 km – 1u39) Upper Pines Campground 004
19.06 Dag 23 Yosemite (Glacier Point Road)- Wawona - Mariposa Grove (sequoia’s) Upper Pines Campground 004 gereserveerd of eventueel R/V park in de buurt van Oakhurst
20.06 Dag 24 :(Yosemite Valley of Oakhurst – Point Lobos State Reserve - Carmel-by-the-Sea- Monterey (nog geen campground)
21.06 Dag 25 : Monterey/Santa Cruz - shoppen in Gilroy Premium outlet - overnachting (Koa Watsonville)
22.06 Dag 26 : Santa Cruz / Cruise America, 66 th Avenue, Oakland - Inleveren camper - naar S.F. Overnachting in “The Wharf Inn” – Regio Fisherman’s Wharf
23.06 Dag 27 : S.F – Overnachting “The Wharf Inn”
24.06 Dag 28 : S.F. – Bxl
25.06 TERUG THUIS
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het water in het zwembad bij Frunace Creek is heel warm; je zou ook daar kunnen gaan zwemmen onderweg, maar het is niet echt geschikt voor kleine kinderen.

Marianne
christa&john
Amerikakenner

Bedankt voor de tip Marianne ! Ik heb van jou ook al heel nuttige info gekregen.
We zien wel wat die zwembaden betreft in Death Valley. Wij en ook de kinderen hoeven nu niet per sé alle dagen een zwembadje ; het is leuk als er eentje is dat is waar.
De oudste van 6 kan al een aardig stukje zwemmen en voor de kleinste van 3 jaar nemen we de bandjes mee en die laten we ook niet alleen in het water natuurlijk, hoeven dus niet echt kinderbadjes te zijn. :wink:
Maar we kunnen ze ook op andere manieren vermaken.
Inkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Inkie »

Nog 2 dagen toch?
Succes met inpakken en een heel fijne reis toegewenst!
Wij mogen nog 5 weken wachten ;-)
2012 Zuid-Westen
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
SteViS
Amerikafan

Bericht door SteViS »

Inkie, dank je wel! Nog 2 dagen ja, dus de tassen staan al half ingepakt!

5 weken gaat ook al opschieten....pff, dan zijn wij alweer terug :sadcry: Maar daar denken we nog niet aan. We gaan eerst genieten!
christa&john
Amerikakenner

Veilige heenreis en een superleuke vakantie !!
Let op , we zitten jullie op de hielen :lol:
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

christa&john schreef:Hoi,
Ik denk dat jullie de camper al van 's morgens hebben voor die dag niet ?
In ieder geval doen wij het maar voor de helft, we hebben dan ook maar een halve dag in principe. We halen de camper in de voormiddag op, boodschappen doen en dan weg?
We nemen vanuit Las Vegas de weg naar Oatman en dan via de Sitgreaves Pass naar Kingman. In Kingman zullen we waarschijnlijk overnachten afhankelijk van de tijd dat we wegkunnen bij de camperverhuurder.
Als dat positief uitdraait rijden we misschien door tot Seligman , maar wel via de I-40. Wat ik hier gelezen had was dat het niet echt zo bijzonder was om het stukje van Kingman naar Seligman via de oude route 66 te nemen.
Omdat we bovendien al een stukje nemen vanuit Oatman naar Kingman.
Vanuit Kingman of Selgiman gaan we dan de volgende dag, dezelfde route als jullie via Prescott en Jerome naar Lo Lo Mai Springs.
Dit is te doen voor de eerste dag als je ook de camper ophaalt. Lees ons verslag van 2010 maar eens. WIj hadden een early brid en waren blij dat we na 150- 200 km de camper op de camping neer konden zetten.... Ik denk dat je ook ongeveer die afstand aflegt. Probeer wel vroeg de camper mee te krijgen door de dag ervoor al te bellen met het station. Desnoods al van huisuit... Gewoon even contact maken. WIj hadden elektronisch / online al ingecheckt dat scheelde papierwerk.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Marijeamel
Amerika-newbie

Bericht door Marijeamel »

Hai Stevis, ik zie je bericht nu pas, ik had niet door dat je had terug geschreven. Ik zit nu in onze rv in Mammoth lake!
Volgens mij lopen we op jullie voor, we zijn later vertrokken, maar hebben de route 'rechts van LV' redelijk kort gehouden, alleen Bryce, Zion en de north rim van de Grand Canyon. Ik vond het geweldig, en onze kleine meid doet het gelukkig heel goed. Hoe gaat het met jullie bijna drie-jarige?
Het eerste stuk van de reis hadden we meer gereserveerd dan het tweede, we gaan in ieder geval nog naar Yosemite, en dan kijken we of we nog naar de parken beneden gaan of meteen naar de kust. Zelfs met onze rustige reis vind ik de autotochten soms wel lang.
Heelveel plezier nog!
Inkie
Amerika-ontdekker

Bericht door Inkie »

Weer terug zag ik?
Hoe is het geweest?

Hier nog 5 nachtjes (de kids tellen af...)
2012 Zuid-Westen
2015 Rondje Denver
http://vlietjesgo2usa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer