Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis SofieDM: Phoenix-San Diego in 4 weken

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
SofieDM
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis SofieDM: Phoenix-San Diego in 4 weken

Bericht door SofieDM »

Hallo! Volgende zomer wil ik graag voor de tweede keer op reis naar de VS, vertrek ofwel 13 juli of 20 juli. Ondertussen ben ik begonnen met nadenken over een mogelijke route, hier en daar heb ik al aangegeven wat ik wil bezoeken (indien mogelijk). Ik hoop dit met jullie hulp te kunnen aanvullen/aanpassen.

Ik reis solo, dus misschien zijn er dingen die alleen niet haalbaar zijn. Is het bvb veilig om zo dicht bij de Mexicaanse grens te komen?
Ook heb ik een panische angst voor spinnen. Het vervelende hierbij is dat ik dit via google niet kan opzoeken, want dan krijg je bovenaan foto's te zien en ja, zelfs van foto's krijg ik al angstaanvallen... Ik weet dat ze er zijn, maar hoe zorg ik ervoor dat ik ze niet tegenkom? Zijn er plekken die ik gewoon beter vermijd?

Ik reis per huurauto en slaap het liefst in een hotel/motel/cabin. Misschien dat ik ook best eens de route van mijn vorige reis meegeef, ook dit was een solo reis: Phoenix>Grand Canyon>Page>MV>Moab>Torrey>Bryce Canyon>Zion>Las Vegas>Death Valley>Lee Vining>Yosemite>San Francisco>Cambria>Los Angeles>San Diego

dag 1: Brussel-Phoenix
dag 2: Phoenix-Tucson (Apache Trail)
dag 3: Tucson (Arizona Sonora Desert Museum, Sabino Cayon, sunset bij Saguaro NP east/west?)
dag 4: Tucson-Bisbee
dag 5: Bisbee-Alamogordo (White Sands National Monument sunset walk)
dag 6: Alamogordo-Albuquerque
dag 7: Albuquerque-Chinle (El Morro, El Malpais, Canyon de Chelly)
dag 8: Chinle-Page (Canyon de Chelly)
dag 9: Page (The Wave indien permit, horseshoe bend, boottocht Lake Powell Rainbow Bridge)
dag 10: Page (Antelope Canyon middagtour, luieren Lake Powell)
dag 11: Page-Zion
dag 12: Zion (hike Observation Point)
dag 13: Zion-Marble Canyon (Navajo Bridge, Lee’s Ferry)
dag 14: Marble Canyon-Peach Springs (Flagstaff)
dag 15: Peach Springs-Supai (hike naar Havasu Falls; waarschijnlijk guided tour)
dag 16: Supai
dag 17: Supai
dag 18: Supai-Kingman (hike terug, route 66)
dag 19: Kingman-Palm Springs (Joshua Tree)
dag 20: Palm Springs- LA
dag 21: LA (Santa Monica, Venice)
dag 22: LA (Griffith Observatory, Getty Center, hollywood sign, The Grove + Farmer's Market)
dag 23: LA (Universal Studios of andere studio tour)
dag 24: LA-San Diego (La Jolla, old point loma, Cabrillo National Monument)
dag 25: San Diego (Coronado, gaslamp, old town)
dag 26: San Diego (Zoo, balboa park)
dag 27: San Diego (strand, shoppen)
dag 28: San Diego-Brussel

Tips of opmerkingen zijn welkom :)
Hockey
Amerika-expert

Re: Phoenix-San Diego in 4 weken

Bericht door Hockey »

San Diego is veilig. Voor info over spinnen zie dit topic. Helaas zitten er wel enkele foto's tussen.
SofieDM
Amerika-ontdekker

Re: Reis SofieDM: Phoenix-San Diego in 4 weken

Bericht door SofieDM »

Straks misschien eens het topic lezen over de spinnen, als ik de pagina durf te openen :wink:

San Diego was ik reeds vorige zomer en inderdaad geen problemen ondervonden. Ik bedoelde vooral Bisbee en de rest van het zuiden van Arizona en New-Mexico. Met al die wrede nieuwsberichten over drugsbendes in Mexico, is er geen gevaar zo dicht bij de grens?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ja, je hebt nu eenmaal spinnen, slangen en schorpioenen in de woestijn ook in de Sonoran desert die je gaat bezoeken.....
Je hoeft niet bang te zijn langs de Mexicaanse grens in bv Bisbee. Niets aan de hand. Af en toe een border patrol check point maar ga nooit de grens over. Voor sunset zou ik naar Saguaro NP west gaan. West is ook vlakbij het Arizona Sonora Desert Museum. In Tucson zou ik ergens langs East Broadway gaan overnachten dus ten oosten van I10
Op weg naar Bisbee heb je Tombstone waar je gemakkelijk een halve dag kan doorbrengen.
Apache Trail is gedeeltelijke onverhard. Het verharde stuk naar Tortilla Flat is net zo mooi als het onverharde stuk. Het onverharde stuk niet rijden als het regent of geregent heeft. Een SUV is wel aan te bevelen.
Het is wel jammer dat je geen tijd voor Carlsbad Caverns NP hebt.
ABQ naar Chinle is a 4 uur rijden en langer via nm53 via El Malpais en El Morro. En dan heb je nog Zuni, Window Rock en Hubbell Trading post onderweg. CdC neemt heel wat tijd . Wil je alleen de rim(s) rijden en naar White House lopen, of wil je een tour in de canyon maken?
Op weg naar Page kom je door het Hopi Reservaat (Second Mesa museum). Je kan ook een tour naar de mesas make en later kom je nog min of meer langs Coal Mine Canyon. Er is ook nog Blue Canyon maar daar zou ik alleen zelker niet heengaan over de dirtroads. Je kan trouwens ook van Chinle via Kayenta (via IR59) naar Page rijden.
Een permit voor de Wave moet je tegenwoordig in Kanab halen. Als je er al een kan krijgen. En Antelope Canyon (Upper of Lower) zou ik in Page ook willen aanbevelen. De Rainbow Bridge cruise duurt 5 tot 6 uur.
Bij Marble Canyon zijn 3 motels. Marble Canyon lodge, lees Ferry lodge en Cliffdwellers Lodge. Mijn advies voor iemand alleen zou Cliffdwellers lodge zijn.
Supai hebben we altijd overgeslagen dus kan je geen info geven. 3 nachten lijkt me erg lang.
Yeehaw.
gastxyz

Bericht door gastxyz »

'Gevaar' is er altijd. Maar gewoon geen domme dingen doen :wink: Geen lifters meenemen, in het donker gaan rondtouren, groepjes voorbijsprintende Mexicanen aanspreken of ze hulp nodig hebben :wink:, etc.
Dan is een dagje Amsterdam gevaarlijker. Denk ik dan.
Ik heb mij persoonlijk nog nergens onveilig gevoeld, ook niet in het zuiden van AZ + NM.

Leuke route trouwens!

Wat tips:
- Kasha-Katuwe Tent Rocks bij ABQ
- Chiricahua National Monument bij Bisbee
- El Morro en El Malpais vond ik tegenvallers + NM-53
- Sunset Crater + Wupatki bij Flagstaff
- overnachting in Kingman: BEST WESTERN PLUS A Wayfarer's Inn and Suites.
- Phoenix - Tucson via Apache Trail vind ik vrij optimistisch voor een eerste dag (ook nog boodschappen doen, etc.)
- ik zou niet in Marble Canyon overnachten, maar in Page (Days Inn & Suites)
SofieDM
Amerika-ontdekker

Bericht door SofieDM »

Heel leuk zoveel nieuwe tips en informatie, bedankt Yeehaw en Arno! Ik kan weer even verder met opzoeken! :thumbup:

De Apache Trail lijkt me ontzettend mooi, zou ik zeker heel graag doen. Ik had al gelezen dat er kans is op flooding bij regen, dus ik zal er zeker geen domme dingen doen. Google maps geeft een reistijd aan van zo'n 6 uur zonder stops. Dus ik dacht dat dit wel haalbaar zou zijn... inkopen kan ik misschien de dag van aankomst doen, ofwel vlug het nodige in Phoenix en dan grondig inkopen in Tucson.

Ik heb nu ergens gelezen dat de beste plaats voor zonsondergang bij Tucson de Gates Pass zou zijn. Iemand die dit kan bevestigen? Anders wordt het Saguaro NP West.

Ik vind de route zelf iets te gehaast tussen ABQ en Page, had er graag nog een extra overnachting gehad, ik zal het nog even bekijken. Mijn vaag plan was om vroeg te vertrekken uit ABQ, dan El Morro en eventueel El Malpais en daarna één van de twee rim drives te doen bij CdC, overnachting Chinle en volgende dag de andere rim drive. Helaas geen tijd voor een tour. Misschien wel een wandeling, ik dacht gelezen te hebben dat je er wel een hike kon doen bij één van de stops aan de rim.

Spijtig dat de permits voor the Wave in Kanab te halen zijn, lastig dat weg en weer rijden, indien ik niet uitgeloot word via internet, denk ik wel dat ik het ter plaatse zal proberen. Lower Antelope Canyon heb ik vorige keer deeltelijks gedaan, door flash flooding de dag ervoor, was de slot canyon niet volledig toegankelijk, men was er nog druk bezig met emmers modder uit het verste deel van de canyon te halen. Het deel dat ik gezien heb was heel indrukwekkend, dus wil ik zeker nog eens naartoe, alleen vind ik het jammer dat je voor de Upper vooraf moet reserveren. Misschien doe ik Lower nogmaals.
De overnachting bij Marble Canyon is geen must, ik zocht gewoon een overnachting tussen Zion en Peach Springs en herinnerde mij hoe mooi het was bij Marble Canyon. Ik ben er vorige zomer met de bus gepasseerd na de river raft/float trip met Colorado River Discovery en wil er zeker nog eens naartoe. Zou het beter zijn om dan opnieuw in Page te overnachten of misschien nog ergens anders?

Het aantal overnachtingen in bij Hava Supai hangt ervan af welke guided tour er vertrekt op die dag, ofwel een driedaagse of vierdaagse.
SofieDM
Amerika-ontdekker

Bericht door SofieDM »

Tombstone en Chiricahua NM ondertussen toegevoegd! Leuke tips! Kasha Katuwe Tent Rocks ziet er erg mooi uit, maar te weinig tijd om daarvoor om te rijden vrees ik.
Ook de rit van Bisbee via Chiracahua naar Alamogordo lijkt me trouwens enorm lang, ik vrees dat de zon al onder is voor ik in White Sands NM aankom :wink: Wat zou de beste optie zijn? Op dag 4 verder rijden dan Bisbee of een extra overnachting tussen Bisbee en Alamogordo?

Nog een vraagje, bij het eind van de Apache trail, wat is dan de beste weg naar Tucson de 77 of de 79?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Chiricahua neemt al snel een paar uur extra. Heel mooi maar White Sands zijn uniek (geen zand maar gips). Zou voor mij een gemakkelijke keas zijn. Neem na AT 77 naam Tucson
johan1973
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door johan1973 »

Sommige mensen zijn op dag 2 vroeg wakker en ook nog in staat om vroeg te vertrekken en er een lange reisdag van te maken. Maar je kunt ook nog brak zijn van de vlucht...
Saguaro West vond ik mooi voor zonsondergang. East ben ik niet geweest.
Ik denk dat ik Chiricahua NM voor een volgende reis zou bewaren. White Sands is zo mooi.
Wandeling naar White house in Canyon de Chelly kun je het beste voor de volgende ochtend bewaren.
Voor de walk-in permits voor The Wave moet je om 8:30 in kanab zijn en heb je kans dat je de volgende dag mag. Dus nog een dagje later in je schema.
Ben je al bij Toadstool Hoodoos geweest? Dat is leuk tussen Page en Kanab.
Ik heb ik 2009 in de Marble Canyon Lodge overnacht. Spotgoedkoop en ze hebben een aardig restaurant.
Dag 19 zou ik in Twentynine Palms overnachten, maar dat is een persoonlijke want ik heb niks met Palm Springs. En 29Palms zit bij de ingang van het park.
Tent Rocks kun je beter doen wanneer je een route hebt met Santa Fe - Albuquerque en dan ook het beste om negen uur beginnen met de wandeling.
Je hebt 'pech' door in juli/augustus te gaan: warmer en meer kans op regen. Maar misschien kan dat niet anders.
Johan
(Morgen terug naar NL vanuit een gloeiend heet LV.)
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Van Saguaro west naar oost is een uur rijden dwars door de stad Tucson. Goede terugvlucht Johan!
SofieDM
Amerika-ontdekker

Bericht door SofieDM »

Chiricahua NM dan toch maar geschrapt, White Sands NM is te uniek om te missen.

Nog niet bij Toadstool Hoodoos geweest, bedankt voor de tip Johan!

Bij CdC dan waarschijnlijk bij aankomst de north rim, en volgende dag south rim + self guided hike. De andere tips op weg van ABQ naar CdC moet ik nog bekijken wat haalbaar is.

Veel ervaring heb ik niet, dit zal pas mijn tweede reis zijn, maar vorige keer was ik inderdaad heel vroeg wakker, ik was reeds voor 7u vertrokken uit Phoenix. Dus hopelijk opnieuw zoiets. Indien ik toch last heb van jetlag, dan pas ik mijn route wel aan en doe ik misschien maar een deel van de Apache Trail (tot Tortilla flat) en dan terug en verder naar Tucson.

De overnachting in Palm Desert heb ik ondertussen veranderd naar 29 Palms. Het is inderdaad wel makkelijk zo dicht bij Joshua Tree.

Ik kan enkel in juli/augustus op reis, da's de enige periode waar ik 4 weken verlof kan nemen, had het liever anders gezien, maar het is niet anders.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

North rim heeft maar 2 zijwegen naar de uitkijkpunten. De belangsrijkste is Antelope House overlook waar je zowel Canyon del Muerto als Canyon de Chelly (spreek uit SHAY) kan zien. Ik vind het trouwens wel heel goed van je dat je dit allemaal solo onderneemt! Compliment daarvoor Sofie!
Yeehaw
SofieDM
Amerika-ontdekker

Bericht door SofieDM »

Bedankt voor je compliment Yeehaw! Ik vind het enorm leuk om er alleen op uit te trekken, even ontsnappen aan 'het dagelijkse leven' en gewoon nieuwe mensen en plaatsen ontdekken.

Vandaag opnieuw tijd gehad om aan de route verder te werken. Hier en daar wat dingen aangepast, dit tot en met dag 15

dag 3: Tucson (Arizona Sonora Desert Museum, Sabino Cayon, sunset bij Saguaro NP west)
dag 4: Tucson-Bisbee (Saguaro NP east, Tombstone)
dag 5: Bisbee-Alamogordo (White Sands NP sunset walk)
dag 6: Alamogordo-Albuquerque (White Sands National Monument, ABQ Old Town)
dag 7: Albuquerque- Gallup (Acoma Pueblo, El Morro) Hier dus El Malpais laten vallen en Acoma Pueblo in de plaats, extra tussenstop in Gallup
dag 8: Gallup-Chinle (Window Rock, Hubbell Trading Post, Canyon de Chelly South Rim+White House Ruins indien tijd) Is dit haalbaar? Of is het beter eerst de North Rim te bezoeken, en volgende dag South Rim + wandeling White House Ruins?
dag 9: Chinle-Page (Canyon de Chelly North Rim) via Kayenta
dag 10: Page (The Wave indien permit, horseshoe bend, luieren Lake Powell)
dag 10: Page (Rainbow Bridge)
dag 11: Page-Zion (Antelope Canyon, Toadstool Hoodoos)
dag 12: Zion (hike Observation Point)
dag 13: Zion-Tuba City (Navajo Bridge, Lee’s Ferry, Coal Mine Canyon) Is een permit nodig voor Coal Mine Canyon?
dag 14: Tuba City-Peach Springs (Little Painted Desert) Is dit haalbaar en is het de moeite waard om de omweg te doen?
dag 15: Peach Springs-Supai (hike naar Havasu Falls guided tour)

Iemand die me kan zeggen welke tijdzone er van toepassing is in Canyon de Chelly, Chinle en Tuba City?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Voor El Malpais kan je stoppen en de lavaflows zien onderweg naar El Morro.
Ga in Gallup even bij Richardson's Pawn shop kijken.
White House neemt ca 2.5 uur heen en terug. Ik zou dat uitkijkpunt aan de noord rim even bekijken voor je naar Page rijdt.
De Wave kan een volle dag nemen. Maar wij bezochten hem vanaf Kanab.
Je kan naar de rim van Coal Mine Canyon rijden zonder permit. Voor zover ik weet is het niet toegestaan om de canyon in te gaan. Hebben we ook niet gedaan.
De Painted desert strekt zich uit ten oosten van de Grand Canyon. Vooral bij Wupatki NM heb je al prachtige uitzichten en ook al vanaf us89. Maar ik vind de route van Tuba City naar 2nd Mesa en dan 87 naar Winslow wel erg mooi. Langs 87 liggen Buttes met bizondere namen. Vlak voor Winslow is een klein parkje voor Painted Desert. Daarna Homolovi ruins. In Winslow is Standing on the corner en La Posada en dan heb je nog heel wat R66 plekken en Meteor Crater. Om een goede indruk te krijgen van PD hoef je echter niet zo ver om. Ga naar Wupatki NM en Sunset Crater Volcano NM.
Chinle, Tuba City en CdC liggen in het Navajo reservation en kennen zomertijd. In Tuba City is Moenkopi van de Hopis maar ze houden dezelfde tijd als Tuba City aan. Het Hopi reservaat kent geen zomertijd net als de rest van Az. Tussen Tuba City en Peach Springs win je dus een uur.
Yeehaw
SofieDM
Amerika-ontdekker

Bericht door SofieDM »

Zo kan ik weer even verder. Bedankt alweer voor de overvloed aan informatie! :thumbup:
SofieDM
Amerika-ontdekker

Sabino Canyon

Bericht door SofieDM »

Volgende zomer verblijf ik twee nachten in Tucson en had graag Sabino Canyon bezocht. 's Ochtends bezoek ik reeds het Arizona Sonora Desert Museum, dus had ik Sabino Canyon gepland voor de namiddag, alleen weet ik niet of dit wel te doen is in de hitte... Plan ik dit beter de volgende dag 's ochtends (voor het vertrek naar Tombstone en Bisbee)? Kan je er wandelingen doen of is het daarvoor de hele dag te warm? Ook had ik ergens gelezen dat de beekjes er wel eens droog kunnen zijn tijdens de zomer. Indien het zo is, is het dan nog de moeite om deze canyon te bezoeken?
Laatst gewijzigd door markro op 14 jul 2012, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
SofieDM
Amerika-ontdekker

Bericht door SofieDM »

Nieuwe update :)

Het deel tussen Zion en Peach Springs blijf ik maar aanpassen, deze keer de overnachting veranderend naar Winslow, alleen ben ik niet zeker of dag 14 haalbaar is...
Voor de mensen die Havasu Falls bezocht hebben: Is het te doen om na de hike terug nog tot Needles te rijden? Mijn eerste voorkeur was om te stoppen in Kingman, maar dan heb ik daar een hele namiddag + avond en dat lijkt me wat veel...
Havasu Falls heb ik één dag geschrapt, dus heb ik nog een dagje extra, iemand een voorstel waar ik deze dag best kan gebruiken? Zelf dacht ik misschien een dagje meer in New Mexico, een extra dag in Zion, of nog iets anders?

dag 3: Tucson (Arizona Sonora Desert Museum, Sabino Cayon (?), sunset bij Saguaro NP west)
dag 4: Tucson-Bisbee (Tombstone)
dag 5: Bisbee-Alamogordo (White Sands National Monument sunset walk) (klok 1 uur doordraaien)
dag 6: Alamogordo-Albuquerque (White Sands National Monument, VLA, ABQ Old Town)
dag 7: Albuquerque- Gallup (Acoma Pueblo,El Malpais (korte stop), El Morro)
dag 8: Gallup-Chinle (Window Rock, Hubbell Trading Post, Canyon de Chelly South Rim+White House Ruins indien tijd)
dag 9: Chinle-Page (Canyon de Chelly North Rim) (via Kayenta, klok 1 uur terugdraaien)
dag 10: Page (The Wave indien permit, horseshoe bend)
dag 11: Page (Rainbow Bridge, lake powell)
dag 12: Page-Zion (antelope canyon, toadstool hoodoos) (klok 1 uur doordraaien)
dag 13: Zion (hike Observation Point)
dag 14: Zion-Winslow (Navajo Bridge, Lee’s Ferry, Coal Mine Canyon, Little Painted Desert) (klok 1 uur terugdraaien)
dag 15: Winslow-Peach Springs (Winslow, Flagstaff, Seligman)
dag 16: Peach Springs-Supai (hike naar Havasu Falls)
dag 17: Supai (Havasu Falls)
dag 18: Supai-Needles (hike terug, Kingman, Oatman)
dag 19: Needles-29Palms (Amboy)
dag 20: 29Palms- LA (Joshua Tree NP, Cabazon Premium Outlets)
dag 21: LA (Griffith Observatory, Getty Center, hollywood sign, The Grove + Farmer's Market)
dag 22: LA (Santa Monica, Venice)
dag 23: LA (Universal Studios of Warner Bross studio tour)
dag 25: LA-San Diego (Huntington Beach, Oceanside, La Jolla, old point loma, Cabrillo National Monument)
dag 26: San Diego (Coronado, gaslamp, old town)
dag 27: San Diego (Zoo+balboa park)
dag 28: San Diego (Sea World)
dag 29: San Diego-Brussel
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Sabino Canyon

Bericht door markro »

SofieDM schreef:Volgende zomer verblijf ik twee nachten in Tucson en had graag Sabino Canyon bezocht.
Het is woestijngebied en het kan in zuid-Arizona bloedheet zijn.
Nu is nog niet te bepalen hoe heet het er zal zijn als jij daar bent, ook niet hoeveel water er nog in de beekjes staat. Kijk tegen die tijd de situatie aan. Je kan er ook met een trammetje/treintje meerijden, waarmee veel bezoekers een eind het park inrijden, of tot het eindpunt, en dan terug gaan lopen naar de ingang. Als je van woestijnnatuur met cactussen en vooral de grote Saguaro's houdt, dan is het park zeker een bezoek waard.
Wij waren er in 2007 en daarover is in ons reisverslag te lezen, zie http://www.dutchmarco.com/reisverslag/u ... _index.htm en dan op dag 20.

Edit: ik zie in jouw reisroute staan:
dag 3: Tucson (Arizona Sonora Desert Museum, Sabino Cayon (?), sunset bij Saguaro NP west)
dag 4: Tucson-Bisbee (Tombstone)
Omdat het Arizona Sonora Desert Museum vlakbij het Saguaro NP (west) ligt, kan je dit beter combineren in de middag en namiddag en de Sabino Canyon in de morgen bezoeken.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
SofieDM
Amerika-ontdekker

Bericht door SofieDM »

Ik heb je reisverslag reeds gelezen Markro, staat zelf tussen mij favorieten :thumbup:

ASDM zou ik liefst 's ochtends houden, dan zijn de dieren in het park actiever, en ook om de hitte te vermijden. Ik vind het niet erg om dan terug te rijden om Saguaro NP in de late namiddag te bezoeken. Sabino Canyon zal ik dan toch laten staan in de vroege namiddag. Waarschijnlijk de tram nemen tot het einde en te voet (helemaal of deels) terug.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij hebben dat park ook 2x bezocht en beide keren 's morgens vroeg. Het wordt er snel erg heet.
Je gaat wel een lange rit maken van Zion via89A, dan nog naar Hopi en door naar Winslow. Als je overal wil stoppen onderweg neemt dat een hoop tijd. Wij deden eens 6 uur over Zion-Page maar wel met heel veel oponthoud onderweg. De kortste route gaat niet via Page maar via Tuba City. Als je een dag over hebt kan je die goed in ABQ besteden (Sandia Peak bv) We hebben daar ook diverse musea bezocht en de tijd genomen voor Old Town.
Yeehaw
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer