Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Bobbert: Laatste week: de kust

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Bobbert
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis Bobbert: Laatste week: de kust

Bericht door Bobbert »

Hi allen,

Na 2 weken nationale parken en Vegas zijn we gisteren aangekomen in San Francisco. Vanaf morgen zijn we "vrij" in onze route en vliegen we vrijdag terug vanaf Los Angeles.

Nu willen we de laatste week vooral lekker rustig aan het strand liggen, leuke plaatsen met gezellige restaurantjes bezoeken en 2 dagen naar LA. Wie heeft er tips voor betaalbare routes? Is het een optie om nog naar San Diego te rijden of is dit te tijdsintensief? Hoe worden bijvoorbeeld Monterey, Carmel en Santa Maria door jullie beoordeeld? En wat zijn de leukste strandplekken vanaf +/- Santa Barbara t/m LA ( eventueel een stuk voor of achter )?

Groetjes vanuit SF.
Hockey
Amerika-expert

Re: Laatste week: de kust

Bericht door Hockey »

Deze post geeft goed de bezienswaardigheden aan.

Ik durf niet te zeggen wat de mooiste kustplaatsen zijn. Sommigen vinden Pismo Beach, Santa Barbara en Venice Beach mooi. Venice Beach is wel leuk, die ken ik persoonlijk.
Monterey is een mooi plaatsje, maar weinig strand. Carmel is ook wel leuk. Santa Maria is vooral een slaapstad. Morro Bay is wel de moeite waard, maar er is weinig strand. En San Diego is goed te doen, zeker als je toch 7 dagen hebt. Stop dan gelijk even in Laguna Beach.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Avila Beach vonde we heerlijk voor een strandverblijf. In Santa Cruz heb je de boardwalk en ook stranden. Wil je het rustig aan doen dan zou ik San Diego vergeten. Als je morgen (zaterdag) vertrekt heb je maar 6 dagen voor je terug vliegt.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Wat ik ervan begrijp is het stuk tussen Monterey en zeg Cambria niet echt een zwemgebied is. Veel beesten en een best ruwe kust. Daaronder is het van Morro bay tot Malibu vooral surfgebied en daaronder zou het meer zwemgebied zijn. Ik heb dit maar van horen zeggen, dus neem het niet 100% aan, maar het viel mij wel op dat boven malibu weinig mensen echt heb zien zwemmen, maar ik heb wel diverse mensen met wetsuits aangezien.
Ing
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Reis Bobbert: Laatste week: de kust

Bericht door Ing »

Santa Cruz vind ik een echte aanrader! Leuk en gezellig stadje, boardwalk, stranden en surfers! Ook Santa Barbara vonden wij erg leuk, weer een hele andere sfeer. Hier hebben wij een dag aan het strand gelegen, net als in Santa Cruz en Venice Beach.
45 states done, 5 to go (HI, KS, NE, ND, IA)!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer