Wij gaan op 13 oktober richting USA beginnend in NYC en op 17 oktober vliegen we door naar SF.
Van daar uit staat alles nog open. Maar natuurlijk hebben we wel een ruwe indeling, waar we graag jullie ervaren mening over zouden willen.
Ons idee:
In SF gaan we naar alcatraz (zodra ze terugmailen, via de website lukt het momenteel niet)
En de bekende plekken. We willen ook nog langs Muir Woods.
dan onze verdere opzet;
SF - Monterey (julia State park?)
Monterey - yosemite
Yosemite - death valley
Death valley - Las Vegas
Las Vegas - Zion
Zion - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Page
Page - Flagstaff - Needles
Needles - Anaheim
Anaheim - LA
LA - Malibu, Santa Monica, Venice
IN Las Vegas zijn we al een keer geweest dus daar hoeven we niet lang te blijven, we willen we even wat 'rust' voor zover je dat daar kunt vinden.

Helaas zijn we er maar 3 weken waarvan de eerste week vast staat in NYC En SF de overige dagen willen wereld invullen.
Super spannend natuurlijk maar ook lastig. Zoveel mooie plekjes en niet zo heel veel tijd (voor mijn gevoel)
Mijn vraag aan jullie, de kenners, is:
Is dit een haalbare reis? Dingen die beter eruit kunnen of juist erin? Is het slim om een annual pas te kopen voor de NP?
We nemen onze iPad mee en willen per dag bekijken waar we uitkomen. Toch wil ik in NL al een globaal idee hebben. Anders raak ik helemaal de weg kwijt, haha.
Manlief wilde graag stuk van route 66 zien, daarvoor werd bij het reisbureau pirate cove aangeraden
Zelf ben ik een Disney fan en wil ik het eerste park van Disney dus niet overslaan

jeetje wat een verhaal is het geworden. Haha Hebben er ook zo'n zin in hoewel we het ook spannend vinden. Normaal boeken we combinatiepakketten of gaat een kenner (lees: ouders die er vaker zijn geweest) mee.

Hoop dat het duidelijk is zo.
Alvast enorm bedankt! Groetjes, Manja