Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Eenbsl: Yellowstone + Rondje LA-Las Vegas Zomer 2013

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Eenbsl
Amerika-ontdekker

Re: Reis Eenbsl: Yellowstone + Rondje LA-Las Vegas Zomer 201

Bericht door Eenbsl »

Ik krijg toch steeds meer het idee dat ik toch een overnachting in de buurt van Capitol Reef in moet plannen. Ik wil dan 1 nacht in Bryce hiervoor "opofferen", waar kan ik dan het beste verblijven, Ideeen?
Het stuk tussen Zion en Moab ziet er nu als volgt uit:

Dag 18: Death Valley NP - Zion NP Majestic View Lodge
Dag 19: Zion NP - Zion NP Majestic View Lodge
Dag 20: Zion NP - Bryce Canyon Ruby's Inn
Dag 21: Bryce Canyon - Bryce Canyon Ruby's Inn
Dag 22: Bryce Canyon - Moab Best Western Canyonlands
Dag 23: Moab - Moab Best Western Canyonlands
Dag 24: Moab - Moab Best Western Canyonlands

Of toch laten zoals het is en vroeg vertrekken uit Bryce op weg naar Moab op dag 22 en onderweg Capitol Reef bezoeken / beleven?

@ Elly, bedankt voor de tips, zijn toegevoegd aan de (lange) lijst met things to do! :wink:
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Wij vonden in Teasdale (vlakbij Torrey en Capitol Reef NP) de Pine Shadows Cabins erg leuk om te overnachten. Leuke huisjes met keukentje + keukenspullen, mooi gelegen en de BBQ staat al kant en klaar gevuld met houtskool voor je klaar.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Wanner ga je want wij waren net een week te vroeg in Ynp en zowel Boiling River als Firehole Canyon was niet open om te zwemmen.
Bij Moab zijn wel wat plekjes te vinden om te zwemmen. En ja rode rosten en natuur zijn op een moment ook niet meer boeiend. Bij ons was het dit jaar iets teveel natuur voor onze pubers. Maar in steden ga je ook niet steeds shoppen.. tenminste ik niet want het geld groeit niet aan de boom ondanks dat ze papier van hout maken.... :P
Grand Teton kun je wel op meer varen (volgens mij niet zwemmen) en dus ook raften (scenic) verder naar Zuiden is ook white water raften mogelijk en dat kan ook bij Moab (als het water hoog genoeg is, dit jaar was het spelenvaren) en bij Page.
Page kun je ook Speed boot huren.... prijzig...
Oceaan is niet lekker zwemwater.
Yosemite in Tenaya Lake en in Merced River klooien
Zion in rivier klooien.

Bij ons vonden ze het ook heerlijk om gewoon te chillen. :wink:
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Goed idee om een nacht tussen Bryce en Moab te plannen. Ik ken Austin's Chuckwagon in Torrey en BW Capitol reef in Torrey. Goed genoeg. In Torrey is een geweldig restaurant Cafe Diablo maar wel tegen New Yorkse prijzen. Voor de route: http://www.scenicbyway12.com en richting Moab vind je Goblin Valley SP en Little Wild horse slorcanyon. Die laatste zal nogal wat tijd nemen. In Green River zijn prima meloenen te koop en er is een museum over John Wesley Powell.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer