Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Morgen naar San Francisco
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Morgen naar San Francisco
Mijn verjaarscadeau dit jaar was een reisje naar San Francisco en morgen is het zover. Ik ga alleen voor het eerst in lange tijd. Morgen vertrek ik met US Airways via Philadelphia en komt in de avond aan in San Fran. Dan heb ik twee volle dagen daar. Woensdag heb ik een Napa Valley rondleiding geboekt en donderdag hoop ik een hop on hop off tour te doen. Vrijdag alweer naar huis. Kort maar krachtig, dus. Ik hoop te bloggen over mijn ervaringen (zie mijn ondertekening).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Morgen naar San Francisco
Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt, maar gelukkig ziet het er voornamelijk goed uit. Veel plezier!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Veel plezier Petra.
Ik heb altijd bewondering voor mensen die alleen op reis gaan. Heb ik zelf nog nooit gedaan.
Ik heb altijd bewondering voor mensen die alleen op reis gaan. Heb ik zelf nog nooit gedaan.
Groetjes,
Carine
Carine
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
prettige "vakantie", Petra. En al is het dan maar voor 2 dagen, wij gaan zeker jouw blog lezen, vermits we half december zelf ook in SF zijn.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Heel veel plezier!
Alleen reizen blijft heerlijk om te doen.
Alleen reizen blijft heerlijk om te doen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Verstandig om een tour naar Napa te boeken. Geen BOB nodig. veel plezier.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Heerlijk! Als je gewoon lekker een middag wil lezen in een park, dan moet je echt naar Dolores Park gaan
.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2944 Weergaves
-
Laatste bericht door Martinn
-