Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Arjan van den Berg: eerste keer Amerika - Route LA-LA
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Arjan van den Berg: eerste keer Amerika - Route LA-
Het was handiger geweest om wel iets in DV vast vast te leggen, dan had je nog kans gehad op een van de goedkopere accommodaties. Die zullen nu allemaal wel volgeboekt zijn. Je kunt het nog in Stovepipe Wells proberen. Als er iets vrij is zou ik direct reserveren. Annuleren kan altijd nog.
Ik zou ook proberen wat meer tijd ovor het park uit te trekken. Misschien een overnachting in Beatty en een in Lone Pine?
Marianne
Ik zou ook proberen wat meer tijd ovor het park uit te trekken. Misschien een overnachting in Beatty en een in Lone Pine?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Re: Reis Arjan van den Berg: eerste keer Amerika - Route LA-
Hoi Marianne,
Zie nu net je reactie over Death Valley en heb zojuist een vraag hierover gepost in Zuidwesten algemeen...
Stovepipe wells zit helemaal vol. Heb gekeken naar Beatty als alternatief. Heb jij ervaring met Beatty en Lone Pine?
Zie nu net je reactie over Death Valley en heb zojuist een vraag hierover gepost in Zuidwesten algemeen...
Stovepipe wells zit helemaal vol. Heb gekeken naar Beatty als alternatief. Heb jij ervaring met Beatty en Lone Pine?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1721 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 23 Reacties