Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Maarten Wigman: advies gevraagd SF-LV-LA

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Maarten Wigman
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis Maarten Wigman: advies gevraagd SF-LV-LA

Bericht door Maarten Wigman »

Hallo allemaal,

Mijn vriendin en ik willen in juni naar West-Amerika, Huwelijksreis (16 juni - 2 juli)
Om daar het bekende stuk te rijden/ te bekijken.
Alles staat nog open behalve begin en eindpunt.
Begin: San Fransisco
Eind: Los Angeles.

Ons idee is om alleen de eerste en laatste nacht te reserveren en de rest per dag te bekijken.
Is dat een goed idee...?

En zijn er mensen met goede ideeën voor een indeling in die periode.
Wij willen sowieso (iets) langer in Vegas blijven, +- 3 nachten.

En kunnen we eindigen met een strandvakantie? Dan verlengen we de trip een week (9 juli)

Alles advies is welkom! :thumbup:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Maarten Wigman: advies gevraagd SF-LV-LA

Bericht door Martin & Marianne »

Hallo Maarten, welkom op het forum!
Waarom staat het begin- en eindpunt vast? Ik begrijp dat je nog geen tickets hebt geboekt. Wil je de kustweg niet rijden?
Afhankelijk van wat jullie willen doen en waar je wilt overnachten kan het verstandig zijn om wel iets vast te leggen In twee weken kun je niet heel veel doen. Als je nog meer tijd hebt zou ik die voor de rondreis gebruiken, en niet voor het strand.
Kijk eens naar de andere topics op het forum, er zijn genoeg routes te vinden waar jullie ideeën uit op kunnen doen. Reisverslagen lezen is ook een goede voorbereiding. En kijk welke steden en parken jullie het meest aanspreken.

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het bekende stuk in 2 weken?

16 Vliegen naar SF
17 SF
18 SF - Yosemite
19 Yosemite
20 Yosemite - Lone Pine
21 Lone Pine - Las Vegas
22 Las Vegas
23 Las Vegas
24 Las Vegas - Zion
25 Zion - Bryce
26 Bryce - Page
27 Page. - Grand Canyon
28 Grand Canyon - Kingman
29 Kingman - LA
30 LA
1 LA
2 LA - huis

Veel meer als dit kan ik er dan niet van maken.
Ik zou er die week dus bijpakken. Dagje langer San Francisco. Dag Zion erbij. Ipv Lone Pine, een dag langer in Yosemite en dan overnachten in Lee Vining, Mammoth Lakes of Bishop en dan daarna een overnachting IN death valley erbij doen. Een Volle dag Page erbij, zodat je net wat meer tijd hebt voor Bryce. Een volle dag GC erbij, of een dag tussen Kingman en LA doorbrengen in Joshua Tree en eindigenmin Palm Springs. En de 2 dagen die je dan nog over hebt bij je standvakantie tussen LA en San Diego plannen. Wil je de kustroute ook doen (mocht je de tickets al wel hebben) dan zou ik die in 2 dagen tot Cambria doen en dan doorsteken naar Yosemite. Die dagen van je strandvakantie afhalen dan.
Maarten Wigman
Amerika-ontdekker

Whow wat een leuke reacties meteen! Dank!

Ons plan is om in die periode Amerika te bezoeken en daarna nog door te vliegen voor een weekje zon/ strand/ relax.
Daarom deze indeling. Maar is dat misschien mogelijk in omgeving LA??
We hebben nog niks geboekt, dus alles kan nog aangepast worden.
Bovenstaand reisschema ziet er mijns inziens al heel goed uit!
Wij zijn geen mensen die uren op dezelfde plek in de natuur hoeven te zijn dus ik dacht dat we het wel moesten redden zo.
Ik dacht ook tijd winst te pakken door vanaf LA door te vliegen ipv terug naar SF. Maar dan mis ik dus een hoop?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Houd er wel rekening mee dat je voor de strandvakantie in de week van 4th of july zit. Ongeveer de drukste week van het jaar.
Maarten Wigman
Amerika-ontdekker

Idd! Maar de strandvakantie zou dan ook buiten VS zijn. Misschien Mexico ofzo.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer