Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis rina: route Denver - Denver
Reis rina: route Denver - Denver
Hallo allemaal,
Na lang wikken en wegen en heel veel uitzoeken gaan we (nu definitief) vandaar dat ik een nieuw draadje begin. Rijden van Denver naar Denver.
Willen jullie eens kijken of dit zo te doen is. We rijden met 2 personen met een auto en logeren in hotel, B&B etc.
Tot zover heb ik nog 1 dag over, kunnen jullie een tip geven waar ik die het beste kan inplannen en uiteraard de dagen blijf ik op sommige plaatsen te lang, of te kort.
Ik zit er nog aan te denken om Santa Fe toe te voegen en dan Zion 1 nacht te verblijven, is dit haalbaar?
1. Schiphol - Denver
2. Denver - Estes (RMNP) 210 km
3. Rocky Mountain National Park
4. Estes (RMNP) - Dillon 215 km
5. Dillon - Aspen 150 km
6. Aspen
7. Aspen - Colorado NM 225 km
8. Colorado NM - Moab 164 km
9. Moab
10. Moab
11. Moab - Capitol Reef 235 km
12. Capitol Reef
13. Capitol Reef - Bryce Canyon 200 km
14. Bryce Canyon
15. Bryce Canyon - Zion 140 km
16. Zion
17. Zion - Page 190 km
18. Page - Monument Valley 236 km
19. Monument Valley - Durango 302 km
20. Durango
21. Durango
22. Durango - Great Sand Dunes 380 km
23. Great Sand Dunes - Colorado Springs 318 km
24. Colorado Springs - Denver 140 km
25. Denver
26.
27. Denver - vliegen naar Amsterdam
28. Aankomst Schiphol
Ik heb ook een kaartje bijgesloten met de route tot dusver.
Groeten
Rina
Na lang wikken en wegen en heel veel uitzoeken gaan we (nu definitief) vandaar dat ik een nieuw draadje begin. Rijden van Denver naar Denver.
Willen jullie eens kijken of dit zo te doen is. We rijden met 2 personen met een auto en logeren in hotel, B&B etc.
Tot zover heb ik nog 1 dag over, kunnen jullie een tip geven waar ik die het beste kan inplannen en uiteraard de dagen blijf ik op sommige plaatsen te lang, of te kort.
Ik zit er nog aan te denken om Santa Fe toe te voegen en dan Zion 1 nacht te verblijven, is dit haalbaar?
1. Schiphol - Denver
2. Denver - Estes (RMNP) 210 km
3. Rocky Mountain National Park
4. Estes (RMNP) - Dillon 215 km
5. Dillon - Aspen 150 km
6. Aspen
7. Aspen - Colorado NM 225 km
8. Colorado NM - Moab 164 km
9. Moab
10. Moab
11. Moab - Capitol Reef 235 km
12. Capitol Reef
13. Capitol Reef - Bryce Canyon 200 km
14. Bryce Canyon
15. Bryce Canyon - Zion 140 km
16. Zion
17. Zion - Page 190 km
18. Page - Monument Valley 236 km
19. Monument Valley - Durango 302 km
20. Durango
21. Durango
22. Durango - Great Sand Dunes 380 km
23. Great Sand Dunes - Colorado Springs 318 km
24. Colorado Springs - Denver 140 km
25. Denver
26.
27. Denver - vliegen naar Amsterdam
28. Aankomst Schiphol
Ik heb ook een kaartje bijgesloten met de route tot dusver.
Groeten
Rina
- Bijlagen
-
- route rina
- kaartje.png (119.99 KiB) 833 keer bekeken
Re: Reis rina: route Denver - Denver
Mooie en rustige route. Je zou nog best een volle dag Page kunnen toevoegen. Wat ben je vanaf Durango van plan? Dagtrip Mesa Verde? Dagtrip Ouray? Trein Durango-Silverton? Die tijd in Zion zou ik zo laten. Heb wel twijfels over Estes-Dillon-Aspen-Grand Junction-Moab. Denk dat je hier wel wat tijd kan winnen.
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Net voor Capitol Reef liggen Little Wild Horse Canyon en Goblin Valley, erg leuk om te doen.
Black Canyon of the Gunnison zou je nog kunnen meepakken.
En ik zou ook een extra dag (of misschien wel 2) toevoegen in de omgeving Page.
Verder zou je er ook nog over na kunnen denken om of de north rim of de south rim van de grand canyon mee te pakken.
groetjes, Nici
Black Canyon of the Gunnison zou je nog kunnen meepakken.
En ik zou ook een extra dag (of misschien wel 2) toevoegen in de omgeving Page.
Verder zou je er ook nog over na kunnen denken om of de north rim of de south rim van de grand canyon mee te pakken.
groetjes, Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wanneer was je van plan te gaan (qua maand dan evt.?)
Dank jullie voor de reacties, onze reistijd is juli - augustus, ik weet het ik weet het, het is daar dan bloed heet, maar we kunnen niet anders zijn gebonden aan de bouwvakantie.
De route naar capitol Reef wilden we eigenlijk onderlangs doen dus 2 dagen MOAB (Arches en Canyonlands) en dan 1 nacht Monticello zodat we de UT-211 Scenic kunnen pakken.
Van Monticello via de HW95 naar Capitol Reef,ik zie dat dat op mijn bijgesloten kaartje niet helemaal goed is gegaan.
Durango, ja we wilden de trein pakken naar Silverton en dan nog 1 extra dag om wat in de buurt te wandelen.
We doen het wat rustig aan omdat we ook wat willen wandelen en niet alleen doorreizen.
Toch zit ik er wel aan te denken om Zion 1 dag minder te doen, vanaf Bryce is het niet te ver en hebben we volgens mij voldoende tijd om een globale indruk te krijgen.
Black Canyon trekt mij op 1 of andere manier niet dus ik denk dat we die toch overslaan.
En Santa Fe, raden jullie dat aan om in de route te passen en zo ja hoe zouden jullie het dan doen.
bedankt
Rina
De route naar capitol Reef wilden we eigenlijk onderlangs doen dus 2 dagen MOAB (Arches en Canyonlands) en dan 1 nacht Monticello zodat we de UT-211 Scenic kunnen pakken.
Van Monticello via de HW95 naar Capitol Reef,ik zie dat dat op mijn bijgesloten kaartje niet helemaal goed is gegaan.
Durango, ja we wilden de trein pakken naar Silverton en dan nog 1 extra dag om wat in de buurt te wandelen.
We doen het wat rustig aan omdat we ook wat willen wandelen en niet alleen doorreizen.
Toch zit ik er wel aan te denken om Zion 1 dag minder te doen, vanaf Bryce is het niet te ver en hebben we volgens mij voldoende tijd om een globale indruk te krijgen.
Black Canyon trekt mij op 1 of andere manier niet dus ik denk dat we die toch overslaan.
En Santa Fe, raden jullie dat aan om in de route te passen en zo ja hoe zouden jullie het dan doen.
bedankt
Rina
Als je Santa Fe/Taos wil toevoegen kan je doen:
22. Durnago-Santa Fe
23. Santa Fe
24. Santa Fe-Great Sanddunes
25. San dunes-Colorado Springs
26. Naar Denver
22. Durnago-Santa Fe
23. Santa Fe
24. Santa Fe-Great Sanddunes
25. San dunes-Colorado Springs
26. Naar Denver
Hallo,
We hebben besloten om 3 nachten in Rocky Mountain National Park te verblijven, zodat we rustig de tijd hebben om wat wandelingen te doen.
Hierna willen we naar Aspen, nu vind ik dat wat veel om in 1x te rijden omdat we onderweg ook wat kleine wandelingen willen doen.
Mijn vraag is nu, welke plaats raden jullie aan als overnachting; ik dacht aan Vail of Leadville of misschien zelf een zij sprong naar Breckenridge.
Welke plaats raden jullie aan om dus de volgende dag door te rijden naar Aspen.
Bedankt
Rina
We hebben besloten om 3 nachten in Rocky Mountain National Park te verblijven, zodat we rustig de tijd hebben om wat wandelingen te doen.
Hierna willen we naar Aspen, nu vind ik dat wat veel om in 1x te rijden omdat we onderweg ook wat kleine wandelingen willen doen.
Mijn vraag is nu, welke plaats raden jullie aan als overnachting; ik dacht aan Vail of Leadville of misschien zelf een zij sprong naar Breckenridge.
Welke plaats raden jullie aan om dus de volgende dag door te rijden naar Aspen.
Bedankt
Rina
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is ongeveer 4,5 à 5 uur rijden van Estes naar Aspen, afhankelijk van hoe je rijdt.
Estes naar Leadville is ongeveer drie uur rijden, en van daaruit is het nog een 2,5 uur naar Aspen. Estes naar Breckenridge is een goede 2,5 uur, met daarna nog eens een goede 2,5 uur naar Aspen. Qua afstanden maakt het dus niet zo heel veel uit waar je gaat overnachten.
Andere opties zijn Frisco (ligt direct aan de I-70, zelfde afslag als die voor Breckenridge), of inderdaad Vail. Vail is ongeveer 2 uur drie kwartier vanuit Estes, en van Vail naar Aspen is nog eens iets minder dan twee uur.
Het zijn dus allemaal goede opties; het is maar net waar je een redelijke prijs voor je overnachting kunt vinden, en welk plaatsje je voorkeur heeft (ze hebben allemaal hun charmes).
Estes naar Leadville is ongeveer drie uur rijden, en van daaruit is het nog een 2,5 uur naar Aspen. Estes naar Breckenridge is een goede 2,5 uur, met daarna nog eens een goede 2,5 uur naar Aspen. Qua afstanden maakt het dus niet zo heel veel uit waar je gaat overnachten.
Andere opties zijn Frisco (ligt direct aan de I-70, zelfde afslag als die voor Breckenridge), of inderdaad Vail. Vail is ongeveer 2 uur drie kwartier vanuit Estes, en van Vail naar Aspen is nog eens iets minder dan twee uur.
Het zijn dus allemaal goede opties; het is maar net waar je een redelijke prijs voor je overnachting kunt vinden, en welk plaatsje je voorkeur heeft (ze hebben allemaal hun charmes).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6543 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa