Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Arthur en Kleinzoon
Reis Arthur en Kleinzoon
Hallo allemaal,
na div xren met mijn vrouw naar de us te zijn geweest ( Ria kan niet meer tegen de ritten ),ga ik dit keer met mijn kleinzoon (17) Hij is met ons 2x in Florida geweest maar wou altijd graag naar het westen.
4 juli Amsterdam - Denver 1 nacht Auto SUV Alamo.
5 juli Gunnison Black Canyon
6 juli Moab
7 juli Moab
8 juli Moab Arches NP - Canyonlands NP - Death H Point
9 juli Moky Dukway - Monument Valley ( View ) Tour
10 juli Page Hole i/t Rock - Mexican Hat - Glen Canyon Dam.
11 juli Page Antelope Canyon
12 juli Williams Grand Canyon NP
13 juliWilliams evt naar Jerome
14 juli Las Vegas via Route 66 Seligman etc
15 juli Las Vegas ivm 17 jaar doen we veel buiten dingen
16 juli Death Valley div punten mij bekent. Furnace Creek
17 juli Death Valley
18 juli via Scotty's Castle naar Lee Vining
19 juli Yosemite NP Mariposa
20 juli Mariposa - Sequoia's
21 juli Sacramento Old Town - Capitol
22 juli San Francisco via de Golden Gate
23 juli S F Alcatraz
24 juli S F naar een kennis woont daar.
25 juli 2013 auto inleveren vliegveld terug naar huis.
Ik denk dat dit een leuk reisje is voor ons.
na div xren met mijn vrouw naar de us te zijn geweest ( Ria kan niet meer tegen de ritten ),ga ik dit keer met mijn kleinzoon (17) Hij is met ons 2x in Florida geweest maar wou altijd graag naar het westen.
4 juli Amsterdam - Denver 1 nacht Auto SUV Alamo.
5 juli Gunnison Black Canyon
6 juli Moab
7 juli Moab
8 juli Moab Arches NP - Canyonlands NP - Death H Point
9 juli Moky Dukway - Monument Valley ( View ) Tour
10 juli Page Hole i/t Rock - Mexican Hat - Glen Canyon Dam.
11 juli Page Antelope Canyon
12 juli Williams Grand Canyon NP
13 juliWilliams evt naar Jerome
14 juli Las Vegas via Route 66 Seligman etc
15 juli Las Vegas ivm 17 jaar doen we veel buiten dingen
16 juli Death Valley div punten mij bekent. Furnace Creek
17 juli Death Valley
18 juli via Scotty's Castle naar Lee Vining
19 juli Yosemite NP Mariposa
20 juli Mariposa - Sequoia's
21 juli Sacramento Old Town - Capitol
22 juli San Francisco via de Golden Gate
23 juli S F Alcatraz
24 juli S F naar een kennis woont daar.
25 juli 2013 auto inleveren vliegveld terug naar huis.
Ik denk dat dit een leuk reisje is voor ons.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Reis Arthur en Kleinzoon
waw, geweldig, ik wou dat ik ook een opa had die zulke reizen met mij maakte toen ik 17 was!
Leuk dat jullie ook naar Sacramento gaan, veel mensen slaan dat over maar wij vonden het een geweldig leuke en mooie stad. De route 49 van Mariposa naar Sacramento is ook prachtig om te rijden, een heel mooi landschap en onderweg echt authentieke dorpjes. In Coulterville kan ik je het Magnolia Saloon aanraden, één van de oudste (het oudste?) saloon van California, authentieke bar met allemaal briefjes aan het plafond. Bovendien nog lekker eten ook!

Leuk dat jullie ook naar Sacramento gaan, veel mensen slaan dat over maar wij vonden het een geweldig leuke en mooie stad. De route 49 van Mariposa naar Sacramento is ook prachtig om te rijden, een heel mooi landschap en onderweg echt authentieke dorpjes. In Coulterville kan ik je het Magnolia Saloon aanraden, één van de oudste (het oudste?) saloon van California, authentieke bar met allemaal briefjes aan het plafond. Bovendien nog lekker eten ook!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In principe een heel mooi reisje ja. Ik zou zelf 1 dag death valley eraf halen en die dag nog tussen Denver en Moab ergens zou zetten. Daar sla je nog veel over en het is dan al erg heet in Death Valley. Jammer dat je vrouw niet meekan, maar ik denk dat je kleinzoon flink gaat genieten met opa.
Ja Leen G die route heb ik al meerdere keren gereden over de 49 en 16 erg mooi,
en Psvwally ik heb alles van te voren ger in verband met Menno geen zin in lang zoeken
in juli en er is zo veel te zien in Death Valley maar fijn voor het meedenken.
en Psvwally ik heb alles van te voren ger in verband met Menno geen zin in lang zoeken
-
- Amerikakenner
Ik weet niet wat je bedoelt met Menno?ik heb alles van te voren ger in verband met Menno geen zin in lang zoeken
Twee volle dagen in DV, en maar eentje in Yosemite? Ik zou ook een nachtje DV schrappen ten voordele van Yosemite dan.
dan kan je ook makkelijk Bodie (bij Lee Vining) inpassen.
Laatst gewijzigd door jerommeke10 op 15 apr 2013, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd Menno is mijn kleinzoon,en wij zitten 2 dagen in Yosemite !!
-
- Amerikakenner
Jouw planning voor 19 en 20 juli is me niet zo duidelijk?
19 juli: bv. beginnen met Bodie? Dat geeft je nog een halve dag in het park. Overnachting in Mariposa, dat ligt een heel eind van yosemite.
20 juli: Mariposa grove bezoeken en daan doorrijden naar Sacramento, neem ik aan?
Terwijl DV, ik kan redelijk goed tegen de hitte, maar in juli kan je daar echt niets doen, imo. Even uitstappen, fotootje nemen en terug naar de airco.
Ik lees hier ook dat er een en ander leuk te zien en te doen is in Sacramento, iemand meer concrete hints?
19 juli: bv. beginnen met Bodie? Dat geeft je nog een halve dag in het park. Overnachting in Mariposa, dat ligt een heel eind van yosemite.
20 juli: Mariposa grove bezoeken en daan doorrijden naar Sacramento, neem ik aan?
Terwijl DV, ik kan redelijk goed tegen de hitte, maar in juli kan je daar echt niets doen, imo. Even uitstappen, fotootje nemen en terug naar de airco.
Ik lees hier ook dat er een en ander leuk te zien en te doen is in Sacramento, iemand meer concrete hints?
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Old Sacramentojerommeke10 schreef:Ik lees hier ook dat er een en ander leuk te zien en te doen is in Sacramento, iemand meer concrete hints?
- Capitol (net het witte huis in het klein!) met een heel mooi park errond
- shoppen
- iemand op café vertelde ons dat Sacramento de most tree-lined street in Amerika is. Het is idd een heel groene stad, prachtige bomen en prachtige architectuur, dus ook leuk om zomaar rond te wandelen
- Sacramento is de administratieve hoofdstad van CA dus er wonen veel jonge, dynamische professionals (yuppies klinkt zo negatief) dus ook veel leuke restaurantjes, bars, etc
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 2222 Weergaves
-
Laatste bericht door Arthur Best
-
- 11 Reacties