Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis joalien: nog maar eens een rondreis van LA-SF :)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
joalien
Amerika-ontdekker

Re: Reis joalien: nog maar eens een rondreis van LA-SF :)

Bericht door joalien »

Zou het een probleem zijn dit er steeds betaald in met de cc van mijn vader?
Wij hebben wel dezelfde achternaam dus als ze het vergelijken zien ze wel dat het die van mijn vader is...
Voor als we op echt daar zijn krijg ik via de rekening van mijn vader ook een cc maar dat gaan we pas binnenkort inorde brengen.

alvast bedankt,
groetjes
joalien
Amerika-ontdekker

Bericht door joalien »

Ik heb nog een paar vraagje over Yosemite.

- Wij vertrekken 's morgens van Mono Lake over de Tioga pass nr de Yosemite ik dacht om bij Tuolumne Meadows een wandeling te doen. Mr we zullen dan wss nog eten in de auto hebben liggen. Mogen we dan onze auto achterlaten met dat eten erin of hoe zit dat dan? (voor de beren?)

- Als je van Yosemite naar San Francisco rijdt, kunnen we dan nog passeren langs Mariposa Groove? daar nog een korte wandeling bij de bomen maken en dan doorrijden naar San Francisco? google maps zegt dat het 5u is…
als we dan om 7u vertrekken zijn we om 8u bij de bomen, daar een uurtje rondkijken en om 9u de volgende 4 uur rijden dan zijn we rond 13u in San Francisco.. is dit realistisch? (de auto moet pas tegen 19u worden ingeleverd)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je mag overdag wel eten in de auto laten liggen, vrijwel iedereen zal dan een koelbox - al dan niet gevuld - bij zich hebben, en het is niet mogelijk om die spullen in een bear box te plaatsen als je een wandeling gaat maken.
Als je naar de Mariposa Grove gaat zou ik niet ook nog naar ene andere grove gaan, een lijkt me wel voldoende. Je kunt qua tijd prima vanuit de vallei via de Mariposa grove naar SF rijden. Ik zou wel op wat meer tijd rekenen bij de Mariposa Grove. Je hebt ook kans dat je niet daar kunt parkeren, maar bij Wawona zult moeten parkeren, en met de shuttlebus verder moet. Dat zal wat extra tijd kosten.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer