Wij hebben in onze planning staan om van Las Vegas naar Bryce Canyon naar Page en dan naar Monument Valley te rijden met een RV.
Nu hoorde ik laatst iemand over de scenic byway 12. Hij zei dat we dan beter eerst naar Bryce, dan naar Monument Valley en daarna naar Page kunnen rijden.
Nu is dit natuurlijk wel een beetje om, ik denk zelf zo'n 4 uur. Maar vinden jullie ook dat we dit niet mogen missen? Is het met een RV goed te doen?
Tips zijn meer dan welkom!
Bedankt alvast!
Laatst gewijzigd door markro op 29 mei 2013, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Hoe mooi die route via CR ook is, ik zou zeker geen extra kilometers gaan maken. Ik zou zelfs overwegen om MV over te slaan en in plaats daarvan een nacht Zion te doen. Het is erg jammer dat je dat over slaat.
Je krijgt dan een veel rustiger route. Met een RV zou ik niet in 1 dag van Bryce naar MV rijden. Wij hebben net de 95 gereden van Monticello naar Capitol Reef, en dat was al een volle dag met allerlei uitstapjes.
Hij zei dat we dan beter eerst naar Bryce, dan naar Monument Valley en daarna naar Page kunnen rijden.
Nu is dit natuurlijk wel een beetje om, ik denk zelf zo'n 4 uur. Maar vinden jullie ook dat we dit niet mogen missen? Is het met een RV goed te doen?
Misschien mis ik iets hier, maar is het de bedoeling om in één rit van Bryce via MV naar Page te rijden?????
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.