Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis thegame1512: route SF - LA - SF
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Reis thegame1512: route SF - LA - SF
Hallo iedereen,
Wij gaan 15-29 augustus naar de westkust van Amerika. Een planning maken ben ik nog niet echt aan toegekomen helaas. Het idee is om Vanuit SF via de kustweg naar LA te rijden om vervolgens via route 99, Yosemite park en Lake Tahoe terug te rijden naar SF. Vooralsnog zijn alleen de tickets geboekt dus in feite staat alles nog open. Mochten er suggesties zijn voor mooie verblijfplaatsen of dingen die je absoluut gezien moet hebben dan hoor ik het graag.
Enkele vragen die ik nu alvast kan stellen:
1. Voor 3 personen met 3 behoorlijke koffers, welke type auto zou ik dan moeten huren, is een intermediate groot genoeg? (Had al gelezen over USA-Reisen.de)
2. Welke plek is ideaal om een paar dagen strandvakantie te houden langs de kustweg?
3. Is er een mogelijkheid om een mobiele hotspot aan te kopen (misschien via dit forum van mensen die net teruggekomen zijn). Ik had gelezen dat T Mobile mobiele hotspots met 4G aanbiedt zonder contract. Heeft iemand hier ervaring mee?
4. Zijn er attracties waarvoor het handig is om van te voren te reserveren? Van wat ik heb gelezen is het verstandig om in ieder geval Yosemite park alvast te reserveren.
Alvast bedankt voor alle tips en uitleg!
Benjamin
Wij gaan 15-29 augustus naar de westkust van Amerika. Een planning maken ben ik nog niet echt aan toegekomen helaas. Het idee is om Vanuit SF via de kustweg naar LA te rijden om vervolgens via route 99, Yosemite park en Lake Tahoe terug te rijden naar SF. Vooralsnog zijn alleen de tickets geboekt dus in feite staat alles nog open. Mochten er suggesties zijn voor mooie verblijfplaatsen of dingen die je absoluut gezien moet hebben dan hoor ik het graag.
Enkele vragen die ik nu alvast kan stellen:
1. Voor 3 personen met 3 behoorlijke koffers, welke type auto zou ik dan moeten huren, is een intermediate groot genoeg? (Had al gelezen over USA-Reisen.de)
2. Welke plek is ideaal om een paar dagen strandvakantie te houden langs de kustweg?
3. Is er een mogelijkheid om een mobiele hotspot aan te kopen (misschien via dit forum van mensen die net teruggekomen zijn). Ik had gelezen dat T Mobile mobiele hotspots met 4G aanbiedt zonder contract. Heeft iemand hier ervaring mee?
4. Zijn er attracties waarvoor het handig is om van te voren te reserveren? Van wat ik heb gelezen is het verstandig om in ieder geval Yosemite park alvast te reserveren.
Alvast bedankt voor alle tips en uitleg!
Benjamin
Re: Reis thegame1512: route SF - LA - SF
Voor de kustroute, zie ook dit topic voor wat tips. Als je warm water wilt geldt feitelijk hoe zuidelijker hoe beter.
Een intermediate is geloof ik een Toyota Corolla (nu Auris in NL), of een Golf of een Ford Focus. Wellicht gaat het passen, maar dan heb je wel 1 koffer op de achterbank. In de VS rijden nauwelijks hatchbacks, en verhuurbedrijven hebben ze zeker niet. Ga je 1 klasse groter dan moet je denken aan de categorie Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Peugeot 508 en dus nog 1 koffer op de achterbank als je drie grote koffers hebt.
Een intermediate is geloof ik een Toyota Corolla (nu Auris in NL), of een Golf of een Ford Focus. Wellicht gaat het passen, maar dan heb je wel 1 koffer op de achterbank. In de VS rijden nauwelijks hatchbacks, en verhuurbedrijven hebben ze zeker niet. Ga je 1 klasse groter dan moet je denken aan de categorie Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Peugeot 508 en dus nog 1 koffer op de achterbank als je drie grote koffers hebt.
Met veel bagage en 3 personen zou ik een standard SUV kiezen (bv Ford Explorer or similar). Je komt in een drukke tijd van het jaar en ik zou langs de kust gaan reserveren en zeker in Yosemite.
Ten zuiden van LA (en in LA) vind je talloze stranden maar bv ook in Pismo Beach en Santa Barbara en zelfs in Santa Cruz en Cambria.
Ten zuiden van LA (en in LA) vind je talloze stranden maar bv ook in Pismo Beach en Santa Barbara en zelfs in Santa Cruz en Cambria.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt alvast voor de reacties.
Een mooie optie zou dus als volgt zijn:
SF naar Monterey, daar een walvistocht doen (reserveren?) is dit een leuke stad? Zijn er overnachtingsplaatsen bekend bij jullie die goed bevallen zijn?
Vervolgens dus overnachten in Monterey en dan vroeg naar Santa Barbara rijden. Vervolgens doorrijden naar LA.
Wat is verstandiger, eerst de Lake Tahoe en Yosemite kant doen en vervolgens via LA en kustweg terug of beginnen met de kustweg. Ik heb begrepen dat de eerste week nog vakantie is en de tweede week dus rustiger is. Is het dan verstandiger te wachten met Yosemite tot na de vakantie?
Alvast dank voor de reacties!
Een mooie optie zou dus als volgt zijn:
SF naar Monterey, daar een walvistocht doen (reserveren?) is dit een leuke stad? Zijn er overnachtingsplaatsen bekend bij jullie die goed bevallen zijn?
Vervolgens dus overnachten in Monterey en dan vroeg naar Santa Barbara rijden. Vervolgens doorrijden naar LA.
Wat is verstandiger, eerst de Lake Tahoe en Yosemite kant doen en vervolgens via LA en kustweg terug of beginnen met de kustweg. Ik heb begrepen dat de eerste week nog vakantie is en de tweede week dus rustiger is. Is het dan verstandiger te wachten met Yosemite tot na de vakantie?
Alvast dank voor de reacties!

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je hebt effectief 15 dagen, waar dag 1 grotendeels een reisdag zal zijn en dag 15 wrs ook in het teken vd terugreis zal staan. Dan blijven er nog 13 over. Als je echt een paar dagen strand wilt hebben zou ik zo ver mogelijk naar het zuiden gaan zitten. Misschien zelfs wel net ten zuiden van LA in Huntington, Costa Mesa of Newport Beach.
Route 99 is wel ultiem saai. Ik denk dat het mooier is om de 395 te rijden en dan via de Tioga Pass Yosemite in. Normaal zou ik zeggen, plan daar een tussenstop, maar daar heb je de dagen gewoon niet voor. Ik zou zelf 1 dag minder strand doen en die bij San Francisco trekken om daar wat meer tijd te hebben. Of Lake Tahoe skippen voor een dag meer SF en een stop bv bij Lone Pine.
1) ? - SF
2) SF - Monterey
3) Monterey - Santa Barbara
4) Santa Barbara - LA
5) LA
6 & 7) stranddagen
8 LA - Mono Lake
9&10) Yosemite
11) Yosemite - Lake Tahoe
12) Lake Tahoe
13) Lake Tahoe - SF
14) SF
15) SF - naar huis
Met 3 man zou ook ik eerder kiezen voor een SUV, misschien dat een midsizs SUV overigens al genoeg is. Als je geen goede kunt vinden kun je altijd ter plekke nog een upgrade nemen.
Route 99 is wel ultiem saai. Ik denk dat het mooier is om de 395 te rijden en dan via de Tioga Pass Yosemite in. Normaal zou ik zeggen, plan daar een tussenstop, maar daar heb je de dagen gewoon niet voor. Ik zou zelf 1 dag minder strand doen en die bij San Francisco trekken om daar wat meer tijd te hebben. Of Lake Tahoe skippen voor een dag meer SF en een stop bv bij Lone Pine.
1) ? - SF
2) SF - Monterey
3) Monterey - Santa Barbara
4) Santa Barbara - LA
5) LA
6 & 7) stranddagen
8 LA - Mono Lake
9&10) Yosemite
11) Yosemite - Lake Tahoe
12) Lake Tahoe
13) Lake Tahoe - SF
14) SF
15) SF - naar huis
Met 3 man zou ook ik eerder kiezen voor een SUV, misschien dat een midsizs SUV overigens al genoeg is. Als je geen goede kunt vinden kun je altijd ter plekke nog een upgrade nemen.
Als je 2 dagen langs de kust neemt zou ik eerder denken aan Monterey en Cambria of wellicht Pismo Beach. Zo veel te zien onderweg op deze route. Dan op weg naar LA een stop maken in Santa Barbara.
Met slechts 14 dagen vind ik het zonde om stranddagen te plannen.
Lake Tahoe is een groot meer met bergen er om heen. Grote meren met bergen heb je ook in Europa maar iets als Yosemite zal toch moeilijker te vinden zijn. En dan heb je natuurlijk ook nog Las Vegas ongeveer 5 uur rijden van LA en Death Valley NP onderweg naar Yosemite.
Met slechts 14 dagen vind ik het zonde om stranddagen te plannen.
Lake Tahoe is een groot meer met bergen er om heen. Grote meren met bergen heb je ook in Europa maar iets als Yosemite zal toch moeilijker te vinden zijn. En dan heb je natuurlijk ook nog Las Vegas ongeveer 5 uur rijden van LA en Death Valley NP onderweg naar Yosemite.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben het overigens wel met Yeehaw eens, alleen omdat Ts specifiek zo lake tahoe noemde heb ik het erin gelaten.
-
- Amerika-ontdekker
Ja Lake Tahoe zag ik toevallig en dat leek me erg mooi maar na wat doorspitten zie ik dat je 14 dagen makkelijk op kan maken aan de kustweg en de twee steden. Zoals ik al zei alles is nog open. Is het beter om de stranddagen weg te laten en ons te richten op SF, LA, kustweg en Yosemite?
Nog een klein vraagje, welke studio tour is het leukst om te doen? Ik heb geen interesse in de pretparken. Kan Universal alleen met het pretpark erbij? Puur voor de studio's zijn toch wel bijzondere en leukere te vinden?
Nog een klein vraagje, welke studio tour is het leukst om te doen? Ik heb geen interesse in de pretparken. Kan Universal alleen met het pretpark erbij? Puur voor de studio's zijn toch wel bijzondere en leukere te vinden?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor alleen een studiotour is Warner Bros een aanrader. Kost je ruim 2 uur. Sony en Paramount vonden wij ook leuk, maar WB is het beste.
Met 2 weken zou ik Lake Tahoe overslaan. Je kunt eventueel nog Death Valley meenemen, dat is toch wel bijzonder. Ik zou niet te veel tijd aan het strand besteden, dat kun je overal wel doen. Voor Yosemite zijn 2 dagen/3 nachten wat mij betreft het minimum, zelfs als je niet gaat wandelen.
Marianne
Met 2 weken zou ik Lake Tahoe overslaan. Je kunt eventueel nog Death Valley meenemen, dat is toch wel bijzonder. Ik zou niet te veel tijd aan het strand besteden, dat kun je overal wel doen. Voor Yosemite zijn 2 dagen/3 nachten wat mij betreft het minimum, zelfs als je niet gaat wandelen.
Marianne
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hoi Benjamin,
Dag 2 - Whale watching Monterey http://montereywharf.com/index.php?page=whale-watching
Je kan vb een nm tocht boeken. Dat haal je als je uit SF komt.
Dag 3 - Daarna zou ik Monterey - Cambria - Pismo Beach of Morro Bay doen.
Er is veel te doen onderweg en op highway 1 kan je niet echt snel rijden
Dag 4 - Van Cambria - Pismo Beach of Morro Bay zou ik dan naar LA gaan.
Wij slapen meestal in Santa Monica.
Ok je moet iets verder rijden voor bezoek aan Hollywood enzo maar 's avonds
vinden wij het er fijner.
Je kan over het strand wandelen, naar de pier gaan, winkelen op Third Street
Vanuit Santa Monica kan je ook te voet - met de fiets naar Venice Beach wandelen en terug.
Of surflessen nemen in de vm, te voet naar Venice in de nm en met de bus terug.
Dag 5 - LA
Dag 6 - studio tour (Universal is met pretpark)
Dag 7 - stranddag
Dag 8 lijkt mij een hele rit.
Misschien slapen in Mammoth Lakes en dan de volgende dag via Mono Lake en Bodie naar Yosemite.
Een dagje minder Lake Tahoe en een dagje meer SF?
Groetjes,
Ingrid
Dag 2 - Whale watching Monterey http://montereywharf.com/index.php?page=whale-watching
Je kan vb een nm tocht boeken. Dat haal je als je uit SF komt.
Dag 3 - Daarna zou ik Monterey - Cambria - Pismo Beach of Morro Bay doen.
Er is veel te doen onderweg en op highway 1 kan je niet echt snel rijden
Dag 4 - Van Cambria - Pismo Beach of Morro Bay zou ik dan naar LA gaan.
Wij slapen meestal in Santa Monica.
Ok je moet iets verder rijden voor bezoek aan Hollywood enzo maar 's avonds
vinden wij het er fijner.
Je kan over het strand wandelen, naar de pier gaan, winkelen op Third Street
Vanuit Santa Monica kan je ook te voet - met de fiets naar Venice Beach wandelen en terug.
Of surflessen nemen in de vm, te voet naar Venice in de nm en met de bus terug.
Dag 5 - LA
Dag 6 - studio tour (Universal is met pretpark)
Dag 7 - stranddag
Dag 8 lijkt mij een hele rit.
Misschien slapen in Mammoth Lakes en dan de volgende dag via Mono Lake en Bodie naar Yosemite.
Een dagje minder Lake Tahoe en een dagje meer SF?
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
-
- Amerika-ontdekker
Even een kleine update en een vraagje.
We hebben nu Alcatraz tickets geboekt en een kamer in het Yosemite view Lodge hotel aangezien kamperen niet ons ding is. We willen graag op de route van LA naar Yosemite nog een stop maken bij Sequioa Park. Gezien de afstand is het denk ik niet mogelijk om zonder overnachting te stoppen bij Sequioa park.
1. Is Sequioa park de moeite?
2. Welke plek is het beste om te overnachten?
Alvast bedankt!
We hebben nu Alcatraz tickets geboekt en een kamer in het Yosemite view Lodge hotel aangezien kamperen niet ons ding is. We willen graag op de route van LA naar Yosemite nog een stop maken bij Sequioa Park. Gezien de afstand is het denk ik niet mogelijk om zonder overnachting te stoppen bij Sequioa park.
1. Is Sequioa park de moeite?
2. Welke plek is het beste om te overnachten?
Alvast bedankt!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sequoia NP is zeker de moeite. Zie ons 2013-verslag voor Yosemite en Sequoia, en de rit van Sequoia naar LA. Wij bezochten ook Kings Canyon. Het deel bij Grant Grove kun je meenemen en is ook geschikt voor een overnachting. Voor het deel met de Kings Canyon Scenic Byway zul je geen tijd hebben.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Marianne,
Hartelijk dank voor je tips. Zeker je reisverslagen zijn erg behulpzaam!
Wat vind je van het volgende schema?
15/8: Aankomst SF
16/8: SF bekijken
17/8: Alcatraz en SF verder bekijken (Alcatraz gereserveerd)
18/8: Rijden naar Monterey via Cupertino, Monterey bekijken
19/8: Walvisvaart, Carmel en Pebble Beach 17 mile drive
20/8: Rijden van Big Sur naar Santa Barbara
21/8: Bekijken Santa Barbara en Malibu
22/8: LA
23/8: LA
24/8 LA- Yosemite via Sequioa
25/8: Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
26/8: Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
27/8: Lake Tahoe?
28/8: SF
29/8: Terugreis
Voor bijna alle plekken heb ik nog geen hotel gereserveerd. De meeste informatie die ik vind op het forum is uit 2007. Heeft iemand recente tips voor hotels langs mijn route?
Alvast bedankt voor op en aanmerkingen op mijn route! Ik hoor graag waar ik teveel of juist te weinig tijd (Sequioa) voor pak!
Hartelijk dank voor je tips. Zeker je reisverslagen zijn erg behulpzaam!
Wat vind je van het volgende schema?
15/8: Aankomst SF
16/8: SF bekijken
17/8: Alcatraz en SF verder bekijken (Alcatraz gereserveerd)
18/8: Rijden naar Monterey via Cupertino, Monterey bekijken
19/8: Walvisvaart, Carmel en Pebble Beach 17 mile drive
20/8: Rijden van Big Sur naar Santa Barbara
21/8: Bekijken Santa Barbara en Malibu
22/8: LA
23/8: LA
24/8 LA- Yosemite via Sequioa
25/8: Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
27/8: Lake Tahoe?
28/8: SF
Voor bijna alle plekken heb ik nog geen hotel gereserveerd. De meeste informatie die ik vind op het forum is uit 2007. Heeft iemand recente tips voor hotels langs mijn route?
Alvast bedankt voor op en aanmerkingen op mijn route! Ik hoor graag waar ik teveel of juist te weinig tijd (Sequioa) voor pak!
Van LA naar Sequoia en dan door naar Yosemite is wel een heel lange dag en weinig tijd om onderweg nog iets te bekijken in Sequoia.
Monterey naar Santa Barbara langs de kust neemt iets minder tijd maar met alles wat er te zien is onderweg zal je hier ook een volle dag aan moeten besteden. Rijd gewoon van SB naar LA met een stop in Malibu. ls je van Sequoia wil genieten skip dan de nacht Lake Tahoe en overnacht in Sequoia. Ik zou Monterey en SB toch ook maar reserveren.
Monterey naar Santa Barbara langs de kust neemt iets minder tijd maar met alles wat er te zien is onderweg zal je hier ook een volle dag aan moeten besteden. Rijd gewoon van SB naar LA met een stop in Malibu. ls je van Sequoia wil genieten skip dan de nacht Lake Tahoe en overnacht in Sequoia. Ik zou Monterey en SB toch ook maar reserveren.
-
- Amerika-ontdekker
Is het verstandig om sequioa in te wisselen voor route 395 via Bishop, Death Valley en Tioga pass? Wat is mooier?
Het is niet mogelijk om via Sequioa op de 395 te belanden volgens Google Maps. Klopt dit? Eventueel kan ik dan overnachten in Bishop?
Alvast bedankt!
Nog goeie hoteltips voor Monterey en SB?
Het is niet mogelijk om via Sequioa op de 395 te belanden volgens Google Maps. Klopt dit? Eventueel kan ik dan overnachten in Bishop?
Alvast bedankt!
Nog goeie hoteltips voor Monterey en SB?
- ingrid14
- Amerika-expert
Er is inderdaad geen weg naar het oosten in Sequoia.
24/8 LA- via Death Valley naar Bv Lone Pine (Comfort Inn) of Bishop - dit is ook wel een heel drukke dag hoor
25/8: Lone Pine of Bishop via Tioga naar Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
27/8: Yosemite Park
28/8: Yosemite Park - San Francisco
Je moet dan wel je hotel herboeken in Yosemite, je hebt er 3 overnachtingen nodig (ik weet niet als je nog kan annuleren)
Was er geen tent cabin meer in Yosemite? Dat is niet echt kamperen hoor, je slaapt wel in een tent maar in echte bedden enzo
Het zou je veel op en af gerij besparen als je in de vallei slaapt.
Groetjes,
Ingrid
24/8 LA- via Death Valley naar Bv Lone Pine (Comfort Inn) of Bishop - dit is ook wel een heel drukke dag hoor
25/8: Lone Pine of Bishop via Tioga naar Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
27/8: Yosemite Park
28/8: Yosemite Park - San Francisco
Je moet dan wel je hotel herboeken in Yosemite, je hebt er 3 overnachtingen nodig (ik weet niet als je nog kan annuleren)
Was er geen tent cabin meer in Yosemite? Dat is niet echt kamperen hoor, je slaapt wel in een tent maar in echte bedden enzo
Het zou je veel op en af gerij besparen als je in de vallei slaapt.
Groetjes,
Ingrid
-
- Amerika-ontdekker
De cabins hebben gedeelde douches en een familielid is daar erg op tegen vandaar dat we niet voor camp curry hebben gekozen
- ingrid14
- Amerika-expert
Misschien kan je voor elke nacht apart eens kijken of er nog iets vrij is.
Dan kan je bellen naar de reservatie dienst en zij kunnen dan 1 boeking maken met meerdere hotels.
Je moet dan misschien wel verhuizen van hotel maar je blijft wel in het park.
Groetjes,
Ingrid
Dan kan je bellen naar de reservatie dienst en zij kunnen dan 1 boeking maken met meerdere hotels.
Je moet dan misschien wel verhuizen van hotel maar je blijft wel in het park.
Groetjes,
Ingrid
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou alleen via Sequoia rijden als je daar ook een overnachting neemt. Als je niet naar Lake Tahoe gaat kun je die nacht daarvoor gebruiken. Ik zou die omweg naar Lake Tahoe sowieso niet gaan maken.
Via de 395 is een mooi alternatief.Je kunt dan in Yosemite naar de Mariposa Grove voor de sequoia's.
Het zou dus wat mij betreft een keuze worden tussen deze opties:
24/8 LA- Sequioa/Kings Canyon
25/8: Sequoia -Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
27/8: Yosemite
28/8: Yosemite - SF
of:
24/8 LA- Lone Pine/Bishop
25/8: Lone Pine-Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
De laatste is iets sneller dan de route door Sequoia en het is een mooie route. Je zou nog iets verder kunnen rijden dan Lone Pine of Bishop, bijvoorbeeld tot Mammoth Lakes, dat geeft je meer tijd voor de Tioga Pass, of voor Bodie.
El Portal is niet slecht voor iets buiten het park. Curry Village heeft ook cabins (geen tent cabins) met eigen badkamer.
Marianne
Via de 395 is een mooi alternatief.Je kunt dan in Yosemite naar de Mariposa Grove voor de sequoia's.
Het zou dus wat mij betreft een keuze worden tussen deze opties:
24/8 LA- Sequioa/Kings Canyon
25/8: Sequoia -Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
of:
24/8 LA- Lone Pine/Bishop
25/8: Lone Pine-Yosemite Park ( gereserveerd in View Lodge)
De laatste is iets sneller dan de route door Sequoia en het is een mooie route. Je zou nog iets verder kunnen rijden dan Lone Pine of Bishop, bijvoorbeeld tot Mammoth Lakes, dat geeft je meer tijd voor de Tioga Pass, of voor Bodie.
El Portal is niet slecht voor iets buiten het park. Curry Village heeft ook cabins (geen tent cabins) met eigen badkamer.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Hallo allemaal en hartelijk dank voor alle hulp!
Via welke site kan ik cabins met badkamer boeken? De site die ik had gevonden gaf die helemaal niet aan.
Ook begrijp ik dat er een bus vanuit het kamp naar Glacier Point vertrekt en dat je dan de Panoramic Trail naar beneden kan lopen en dat je dan weer in het dorp komt.
Moet je daar echt getraind voor zijn of kan iedereen dat rustig lopen? Het is toch bergaf
?
Moet de bus omhoog gereserveerd worden?
Via welke site kan ik cabins met badkamer boeken? De site die ik had gevonden gaf die helemaal niet aan.
Ook begrijp ik dat er een bus vanuit het kamp naar Glacier Point vertrekt en dat je dan de Panoramic Trail naar beneden kan lopen en dat je dan weer in het dorp komt.
Moet je daar echt getraind voor zijn of kan iedereen dat rustig lopen? Het is toch bergaf

Moet de bus omhoog gereserveerd worden?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2299 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-