eigenlijk is er maar 1 positief punt aan jullie planning : Yosemite. Enkel daar hebben jullie echt tijd voorzien om er ook effectief iets te zien.
De vraag is dan echter "wát" willen jullie er gaan zien? Yosemite is een wandelpark en hier doe je niet zomaar een scenic drive zoals in Bryce / Zion / Capitol Reef (zie
hiervoor onder andere onze video's op
http://www.youtube.com/user/sandbox2ofcrysis/videos of via onze blog (april 2012)).
Ik kan uit jouw post niet uitmaken of jullie hikers zijn?
Ik weet niet wat de bedoeling is om langer in LA te blijven dan in SF, terwijl SF oneindig veel mooier is dan LA. LA is trouwens niet écht een stad zoals wij die kennen,
maar een aaneenschakeling van agglomeraties. LA is dus echt moeilijk te bezoeken en heel wat minder interessant dan SF.
Het mooiste stuk kustroute ligt tussen SF en San Simeon. Maar nét voor dat stuk voorzien jullie het minste tijd.
Wat is de bedoeling van een volle dag Santa Barbara?
Als je slechts voor 2 weken gaat en de aankomst- en vertrekluchthaven dezelfde is (in jullie geval dus Las Vegas), dan zijn er slechts 2 goede opties :
ofwel blijf je ten oosten van LV ofwel ten westen, beide gaat niet in dergelijk korte periode. Op die manier zullen jullie maar 1 zaak in detail kennen : jullie dashboard
Bijkomend probleem immers is dat de dagen al heel wat korter zijn dan in de zomer...
Heb je jullie route al eens uitgezet op Google Maps?
Er zijn meer dag genoeg mogelijkheden om met 1 van die 2 opties een écht mooie reis te maken. Op jullie manier vind ik het echt weggegooid geld.
Lees anders eens enkele reisverslagen, dat helpt jullie beslist al een heel stuk verder.