Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis patterik75: roadtrip LA-LA

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Montyrulezz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis patterik75: roadtrip LA-LA

Bericht door Montyrulezz »

Ik zou de overnachting in Williams overslaan. Je rijdt nu van Tusayan naar Williams wat 1 uur is en dan nog eens 5 uur naar Palm Springs.
Als je in Tusayan overnacht heb je tijd genoeg voor de GC, van daaruit zou ik in 1 ruk doorrijden naar Palm Springs en me die overnachting sparen voor ergens anders, bv voor SF of Yosemite Park.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
patterik75
Amerika-ontdekker

Bericht door patterik75 »

Montyrulezz schreef:Ik zou de overnachting in Williams overslaan. Je rijdt nu van Tusayan naar Williams wat 1 uur is en dan nog eens 5 uur naar Palm Springs.
Als je in Tusayan overnacht heb je tijd genoeg voor de GC, van daaruit zou ik in 1 ruk doorrijden naar Palm Springs en me die overnachting sparen voor ergens anders, bv voor SF of Yosemite Park.
Hoi Montyrulezz,

we rijden van LV naar Tusayan. Die dag gebruiken we dus voor de GC. Overnachten in Tusayan. De volgende dag willen we weer naar de GC gaan om vandaaruit naar Williams te rijden en dan 's morgensvroeg naar Palm Springs. Anders hebben we maar 2 halve dagen voor de GC. Lijkt ons niet lang genoeg. Wel heb ik zoiets, als ik van Williams naar Palm Springs rijdt, en ik kan lekker doorrijden, dan rijdt ik ook door naar bijv San Diego of LA...
Amerika-leek
Montyrulezz
Amerikafan

Bericht door Montyrulezz »

Owh op die manier.
Wat je ook zou kunnen doen is om dag 2 GC rond een uur of 3 te vertrekken en dan door te rijden naar Needles en de volgende dag vanuit Needles naar LA te rijden, dus zo: http://goo.gl/maps/CW7Nz
Dan heb je nog het grootste gedeelte van de dag voor de GC (zeker als je de zonsopgang meepakt) en ben je als je iets eerder vertrekt wat verder op de route wat je dan een overnachting daar spaart.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer