Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis MiaDee: SF - LA - LV -SF in 17 dagen

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MiaDee
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis MiaDee: SF - LA - LV -SF in 17 dagen

Bericht door MiaDee »

Hoi allemaal,

Graag willen wij jullie visie of opmerkingen over onze rondreis.

26-09 Dag 1: AMS (09:50) - SF (11:45) - (Kabel Trams - Golden Gate Bridge / Park)
27-09 Dag 2: SF (China Town - Pier 39 zeeleeuwen - Castro)
28-09 Dag 3: SF (Alcatraz - Transamerica Pyramid - Alamo Square - Union Square)
29-09 Dag 4: SF - Santa Cruz - Salinas - Fisherman's Warf - Monterey (Highway 1)
30-09 Dag 5: Monterey - Carmel - Big Sur Coast - Hearst Castle - Pismo (Highway 1)
01-10 Dag 6: Pismo - Solvang - Santa Barbara (Highway 1)
02-10 Dag 7: Santa Barbara - Malibu Beach - Santa Monica (Highway 1)
03-10 Dag 8: Sant Monica - LA (route 66)
04-10 Dag 9: LA (Beverly Hills)
05-10 Dag 10: LA (Hollywood)
06-10 Dag 11: LA (Universal Studios of Disneyland)
07-10 Dag 12: LA - Palm Springs - Joshua Tree - LV
08-10 Dag 13: LV - GC (Helicoptervlucht lunch stripvlucht - Strip)
09-10 Dag 14: LV (Zonnen - Strip)
10-10 Dag 15 :LV (Zonnen - Strip)
11-10 Dag 16: LV - Hoverdam - Death Valley - SF (20:00 uur hotel geboekt)
12-10 Dag 17: SF (13:55) AMS ( +1 dag 09:15)

Alle suggesties zijn welkom ook voor de hotels.

Alvast bedankt van Deez en Maicol
Renata82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis MiaDee: SF - LA - LV -SF in 17 dagen

Bericht door Renata82 »

Hoi MiaDee,

Wat ik zo zie, is het meeste goed te doen, maar dag 16 kan echt niet. Van Las Vegas naar SF is al meer dan 900 kilometer, en dan ben je nog niet in Death Valley of bij de Hoover Dam geweest. Ik zou dan een dag Las Vegas schrappen en ergens onderweg naar SF overnachten.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Het begint heel rustig, doch eindigt toch heel druk....

Als je Alcatraz doet ben je in de omgeving van Fisherman's wharf en Pier 39, best dan ook combineren.

Vanuit Pismo Beach kan je gerust in 1 dag door naar Santa Monica, volgens mij heb je die extra dagen later echt wel nodig.

Santa Monica - LA - route 66 vind ik een zeer rare keuze, je kan die weg natuurlijk opzoeken maar of je daar ook echt iets aan hebt ?

Beverly Hills en Hollywood kan je gerust op één dag doen. Jullie spenderen zeer veel tijd aan LA !!

Dag 12 is vrij veel op 1 dag. Beter is je dagen LA wat te schuiven en tussenin te overnachten.

Dag 16 is niet haalbaar. Wat jullie neerschrijven is 12 uur rijden !!!! Wil je naar de Hooverdam, bezoek deze dan op één van je voormiddagen in Vegas. Verder moet je de trip echt minstens in 2 hakken om tijd te hebben om iets te bezoeken/zien. Gaan jullie via Yosemite of de central valley ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Het stuk van SF t/m LA doe je in het juiste tempo, doch voor dag 8 moet ik je teleurstellen. Als er nog een stuk route 66 is is daar niets meer van over, niets meer te zien wat de oude glorie weergeeft. Het is nu een aan elkaar gegroeide stad geworden.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

11-10 Dag 16: LV - Hoverdam - Death Valley - SF (20:00 uur hotel geboekt)
Ik reken dan ook even de route Mandalay Bay (zuidkant strip) - Hooverdam - en weer terug naar Las Vegas uit en daar geeft google maps ook 1u en 20min voor aan. Dan heb je er dus nog niet rondgelopen en de dam bekeken zeg maar.
Las Vegas - Death Valley (en dan reken ik alleen naar Badwater Basin) - Olancha (dat is waar de weg uit death valley op de 395 uitkomt) is ruim 5 uur.
Dan is het onderlangs de siërra Nevada ruim 7u naar Las Vegas, via de tioga pass is het ook zoiets, maar daar wil je zeker een aantal x stoppen om alleen over Yosemite nog maar te spreken.
Dus 1.20 + 5 + 7 = al zeker 13.5u zuivere rijtijd. Files, Onderweg stoppen om te kijken en of eten niet meegerekend.

Dus rest mij de vraag, rijden jullie dit stuk wel, of heb je een binnenlandse vlucht laat op de middag ofzo? Ik bedoel, behalve dat je dan ook death valley nooit kunt bekijken moet je zelf toch ook inzien dat death valley en SF niet bepaald langs elkaar liggen>?
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

Renata82, Marcopstal, PsvWally, Hockey
In onderstaande hebben we jullie aanwijzigingen overgenomen en verwerkt in onze nieuw planning.

Vrijdag 26sept Dag 1: SF

Kabel Trams
Golden Gate Bridge
Golden Gate Park
Wandeling langs Pacifische kust

Hotel in SF

zaterdag 27-09 Dag 2: SF
hele dag SF

Hayes Valley
Alomo Square
Castro
Mission (Balmy Alley)
Twin Peaks

Hotel in SF

zondag 28-09 Dag 3: SF
hele dag SF

Gelukkoekjesfabriek
Transamerica Pyramid
Coit Memorial Tower
Union Square
Lombard Street
China Town
Pier 39 zeeleeuwen
Fisherman's Warf
Alcatraz

Hotel in SF

maandag 29-09 Dag 4: SF Highway 1
vertrek vanuit SF naar Monterey

Santa Cruz
Salinas
Monterey
Fisherman's Warf

Hotel in Monterey

dinsdag 30-09 Dag 5 Highway 1 kaart
vertrek vanuit Monterey naar Pismo

Monterey
Mile Drive (alleen indien tijd)
Carmel
Big Sur Coast
Hearst Castle
Pismo Beach

Hotel in Pismo

woensdag 01-10 Dag 6 Highway 1
vertrek vanuit Pismo naar Santa Barbara

Pismo
Solvang
Neverland
Santa Barbara kaart pagina 122
State street

Hotel in Santa Barbara

donderdag 02-10 Dag 7 Highway 1
vertrek vanuit Santa Barbara naar Santa Monica

Santa Barbara
Malibu Beach
Santa Monica

Hotel in Santa Monica

vrijdag 03-10 Dag 8 LA
hele dag LA

Santa Monica - LA (route 66)
Beverly Hills

Hotel in Santa Monica

zaterdag 04-10 Dag 9: LA
hele dag LA

Hollywood

Hotel in Santa Monica

zondag 05-10 Dag 10: LA
hele dag LA

Universal Studios

Hotel in Santa Monica

maandag 06-10 Dag 11: LA
Vertrek vanuit Santa Monica via Palm Springs naar LV

Palm Springs
Joshua Tree

van Palm Springs naar LV 4 uur en 29 minuten

Hotel in LV (hotel geboekt Excalibur)

dinsdag 07-10 Dag 12: LV
Hele dag LV

Zwembad

woensdag 08-10 Dag 13: LV

Grand Canyon
Hoover Dam
Helicoptervlucht lunch stripvlucht - Strip

donderdag 09-10 Dag 14: LV
Hele dag LV

Zwembad

vrijdag 10-10 Dag 15 : LV
Vertrek uit Las Vegas naar Death Valley

Death Valley

Hotel in Death Valley

zaterdag 11-10 Dag 16: Death Valley
Vertrek vanuit Death Valley naar San Francisco

Hotel in SF (20:00 uur inchecken hotel geboekt Hilton SF Airport Bayfront)

zondag 12-10 Dag 17: SF (13:55) AMS ( +1 maandag 13-10 09:15)
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

woensdag 08-10 Dag 13: LV

Grand Canyon
Hoover Dam
Helicoptervlucht lunch stripvlucht - Strip

Een vraagje. Ik zie staan helicopter lunch stripvlucht? Dat zal dus rond het middaguur zijn? Wanneer wil je dan de Grand canyon bezoeken? Ik begrijp hieruit dat je de westkant nl gaat bekijken. Behalve dat je hiervoor erg weinig tijd hebt is dat niet de mooiste kant. En wat ik begrepen heb is de skywalk een tourist trap. Hou dat in de gaten.

Verder zie ik Neverland staan. Je ziet niets behalve een grote poort. Aan de ene kant wel het gebied wat heel beroemd is, maar om er nou zo'n stuk voor om te rijden om eigenlijk niets te kunnen zien?

Verder zou ik na universal al niet meer in Santa Monica overnachten. Je hebt grote kans de dag erna als je LA wilt verlaten en via palm springs en joshua tree naar Vegas wilt in LA goed vast te staan. Ik zou na Universal nog wat uurtjes maken door bv al naar Palm Springs te rijden

Death Valley - SF blijft een uitdagend lange rit
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

PSVwally,

Super je tip van het drukke verkeer in LA.
Dit gaan we zeker doorvoeren in onze lijst.

Nevrland dat is een gevoel en daarom gaan we daar heen.

Echt top dat jullie allemaal zo mee denken en jullie reacties erop geven.

Groet Deez en Maicol
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

je kunt in LA ook naar het huis waar hij overleden is (althans de buitenkant en het balkon bekijken)... Daar staan wat kleine tekeningen op de stoep. Ligt overigens tegenover het huis van Ashton Kutcher en vlakbij het hotel waar Whitney Houston dr laatste bad heeft genomen en vlakbij het huis van de Pitt-jes en Beckham Palace. De playboymansion daarentegen is wel helemaal verscholen achter bomen en muren.
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

PSVwally,

Ja zeker komen we ook daar voor de nagedachten aan de grote meneer MJ.
Je aanvulling van de drukke in LA in de ochtend is door gevoerd en we rijden door naar Pall Springs.

Man wat een reis wordt dit voor ons........
Helemaal te gek
Volgens mij zijn we ook besmet met het USAvirus.
Eerst New York en toen Miami - Orlando en nu deze reis.........
Alleen al de voorpret door hier steeds alles te lezen en dan ook alle reacties en aanvullingen ik ben HAPPY
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Je 3 dagen in SF zijn meer dan voldoende ruim. Twin peaks, Alamo Square, Golden Gate Bridge (inclusief crossing), Lombard street, Chinatown, Alcatraz, Pier 39 en Fisherman's wharf plan ik in nu voor een trip in één dag. Dit is uiteraard niet relaxt tourisme, maar het kan wel.

In LA laten jullie heel veel ruimte.

Van Santa Monica kan je naar Venice Beach wandleen en in Santa Monica kan je best wel wat tijd spenderen. Maar op dag 7 zullen jullie hier wel al een flink deel van doen. Voor dag 8 is reeds aangehaald dat de route 66 in LA niet echt iets betekend. Beverly Hills kan je ook niet direct een halve dag in spenderen, tenzij je te voet alle straten wil doorkruisen op zoek naar celibrities. In Hollywood kan je gerust een aantal uren doorbrengen, maar geen hele dag. Hollywood is best in de latere namiddag en avond. Buiten de Walk of Fame en het sign is er immers niet zo heel veel.

Ik zou jullie sterk aanraden de volgorde in LA te wijzigen. Plaats Universal niet achteraan, doch doe op de laatste dag LA iets zodat je reeds in de namiddag kan vertrekken naar Palm Springs. Jullie dag 11 is nu immers vrij zwaar. Het lijkt me handiger en zinvoller om dat wat te spreiden ipv de ene dag teveel tijd te hebben en de andere dag te moeten rushen.

Wat jullie nu juist plannen op dag 13 is mij nog niet geheel duidelijk, maar als dit om afzonderlijke activiteiten gaat dan zou ik deze toch verspreiden over de verschillende dagen.

Death Valley - SF blijft voor mij onhaalbaar op één dag (theoretisch is dit misschien wel mogelijk). Ik zou toch overwegen een dag LA te laten vallen en deze trip in twee te hakken.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

door MiaDee » 28 maart 2014, 13:19

Marcopstal, (super tof je aanvullingen)

In LA laten jullie heel veel ruimte.
Bewust doen we dat,

Beverly Hills kan je ook niet direct een halve dag in spenderen, tenzij je te voet alle straten wil doorkruisen op zoek naar celibrities. In Hollywood kan je gerust een aantal uren doorbrengen, maar geen hele dag. Hollywood is best in de latere namiddag en avond. Buiten de Walk of Fame en het sign is er immers niet zo heel veel.
Lekker terras daar pakken en gewoon slenteren en genieten en winkelen en zo ver ik weet gaat de dag dan voor ons geheel relax voorbij.

Ik zou jullie sterk aanraden de volgorde in LA te wijzigen. Plaats Universal niet achteraan, doch doe op de laatste dag LA iets zodat je reeds in de namiddag kan vertrekken naar Palm Springs. Jullie dag 11 is nu immers vrij zwaar. Het lijkt me handiger en zinvoller om dat wat te spreiden ipv de ene dag teveel tijd te hebben en de andere dag te moeten rushen.
Wordt aan gewerkt, Universal kan ook nog Disneyland worden...

Wat jullie nu juist plannen op dag 13 is mij nog niet geheel duidelijk, maar als dit om afzonderlijke activiteiten gaat dan zou ik deze toch verspreiden over de verschillende dagen.
Hoverdam word dan andere dag als dat niet past in het plaatjes met Grand Canyon (bekijken door met Helicoptervlucht lunch stripvlucht - in de avond de Strip de strip weer op.
. Als ik op de kaart keek kan Hoverdam ook als we vertrekken uit LV

Death Valley - SF blijft voor mij onhaalbaar op één dag (theoretisch is dit misschien wel mogelijk). Ik zou toch overwegen een dag LA te laten vallen en deze trip in twee te hakken.
In ons verslag zal ik je vertellen of het echt een opgave was maar LA een dag minder is geen optie voor ons

Hoop dat we nog meer input krijgen over over rondreis......
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De route is nogal lastig te lezen. Je kunt het beter eens per dag uitschrijven, in de van/naar vorm, op die manier zien we in 1 oogopslag hoe lang je ergens zit.
Ik vind het veel te veel om in 1 dag van DV naar SF te rijden. De snelste route is al meer dan 8 uur, maar dan rij je via de I5 en dat is bijzonder oninteressant. Ik zou via de 395 en Yosemite rijden, maar dan heb je minimaal 1 extra overnachting nodig.
LA is een bijzonder grote stad, niet om gezellig te slenteren. Ik zou daar echt dag minder doen.

Wat voor input zoek je precies? Als je niet echt open staat voor suggesties zul je ook niet veel input krijgen denk ik.

Marianne
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Alcatraz zou je best vooraf al reserveren.
Hier kan je online tickets bestellen:
http://alcatrazcruises.com/
(tickets kan je bestellen 90 dagen voor de datum dat je gaat, soms zelfs 100 dagen, check dus regelmatig)

Tips voor onderweg:
Ik ben aan een blog aan het werken. Het deel van onze California reis van vorig jaar is wel af.
Misschien hebben jullie er iets aan.
http://ingridmg14.blogspot.be/

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

Hoi Marianne,

Wat voor input zoek je precies? Als je niet echt open staat voor suggesties zul je ook niet veel input krijgen denk ik.

We hebben al heel veel aangepast en verandert door jullie input/suggesties of aanmerkingen.
Ben het daarom niet helemaal eens met je bovenstaande zin.
Input die we zoeken is ook wat jij stuurt van DV naar SF dat jij dat niet niet zou doen.
Maar ook hotels die we zeker zouden moeten nemen omdat dat iemand hier op het forum hellemaal enthousiast heeft gemaakt of stop bij dat eettentje of cafe want daar kom je dit of dat tegen.
Dat bedoel ik met de input.
Thx voor je reactie.

Ingrid14,

Ga ik zeker naar kijken.
Alcatraz zou je best vooraf al reserveren.
Ze hadden juist tegen mij gezegt dat ik dat niet moest doen omdat het daar goedkoper en makkelijk ging maar als jij weet dat dat niet zo is dat gaan we het zeker van te voren doen

Thx.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik heb het voor de overzichtelijkheid even in een schema opgeschreven:

26-sep AMS - SF
27-sep SF
28-sep SF
29-sep SF - Monterey
30-sep Monterey - Pismo Beach
1-okt Pismo Beach - Santa Barbara
2-okt Santa Barbara - Santa Monica
3-okt Santa Monica
4-okt Santa Monica
5-okt Santa Monica
6-okt Santa Monica - Las Vegas
7-okt Las Vegas
8-okt Las Vegas
9-okt Las Vegas
10-okt Las Vegas - Death Valley
11-okt Death Valley - SF
12-okt SF - AMS

Ik blijf die laatste dag erg onhandig vinden. Als er iets gebeurt onderweg mis je je vliegtuig. Waarom niet de dagen SF op het laatst zodat je wat uitloop hebt? Maar goed, dan zit je met je reserveringen, en deel het weekend in Las Vegas dus dat is niet zo handig. Ter vermijding van het weekend in LV zou de route andersom ook een mogelijkheid zijn:

26-sep AMS - SF
27-sep SF - Death Valley
28-sep Death Valley - Las Vegas
29-sep Las Vegas
30-sep Las Vegas
1-okt Las Vegas
2-okt Las Vegas - Santa Monica
3-okt Santa Monica
4-okt Santa Monica
5-okt Santa Monica
6-okt Santa Monica - Santa Barbara
7-okt Santa Barbara - Pismo Beach
8-okt Pismo Beach - Monterey
9-okt Monterey - SF
10-okt SF
11-okt SF
12-okt SF - AMS

Om het lange stuk van DV naar SF te vermijden zou je in plaats van een overnachting in DV wat verder kunnen rijden, bijvoorbeeld naar Lone Pine of Bishop. Check of de Tioga Pass open is als jullie er zijn en zo ja, neem dan de route door Yosemite.
Jullie invulling is al heel gedetailleerd, daar kan ik niet veel meer aan toevoegen. In LA vonden wij de studio tour bij Warner Bros een aanrader.
Alcatraz moet je echt van te oren reserveren. Je loopt dan niet het risico dat er gen kaarten meer zijn, en het scheelt je tijd. De prijzen zullen hetzelfde zijn, er is maar 1 maatschappij die naar het eiland vaart.

Marianne
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

MiaDee schreef:Alcatraz zou je best vooraf al reserveren.
Ze hadden juist tegen mij gezegt dat ik dat niet moest doen omdat het daar goedkoper en makkelijk ging maar als jij weet dat dat niet zo is dat gaan we het zeker van te voren doen.
Wel ruim van te voren reserveren via het internet. Toegangskaarten aan het loket zijn ook in september/oktober doorgaans niet te verkrijgen voor de dag die jij er bent, of de volgende dag.

Er is op het forum al veel over geschreven, zie bijvoorbeeld:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 6&p=888034
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 8&p=889851
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

markro schreef:
MiaDee schreef:Alcatraz zou je best vooraf al reserveren.
Ze hadden juist tegen mij gezegt dat ik dat niet moest doen omdat het daar goedkoper en makkelijk ging maar als jij weet dat dat niet zo is dat gaan we het zeker van te voren doen.
Wel ruim van te voren reserveren via het internet. Toegangskaarten aan het loket zijn ook in september/oktober doorgaans niet te verkrijgen voor de dag die jij er bent, of de volgende dag.
Staat in onze agena genoteerd dat we 90 dagen (3 maanden) van te voren kijken wanneer het mogenlijk is.
Top Thx
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Even voor LA: Als ik het goed lees hebben jullie daar 3 dagen voor. 1 dag reken ik in zn geheel voor Universal. Dus blijven er 2 over.

Dag 1: Rond 830 bij de sunset ranch op North Beechwood drive. Dan naar boven lopen +- 40 minuten, dan sta je boven het hollywood sign. Daar een minuut of 20 rondkijken, dan terug naar beneden en door naar Hollywood Blvd. Daar staan veel touraanbieders bij het Kodac Theater (of dolby of hoe het nu ook mag heten). Pak niet een grote bus, maar een soort jeeptour waar je met een man of 10 in kunt. Dan laat je je 2u door Hollywood, Beverly Hills en Bel Air rijden. Onthoud wat straatnamen als Doheny road en South Mapleton drive. Tijdens de tour krijg je 20 minuten op rodeo drive, wat meer dan genoeg is. Dan kom je terug bij de walk of fame en ga je daar wat rondkijken. Dan rij je sunset boulevard af en zoekt een parkeerplek zo rond the saddle ranch, daar zitten wat terrasjes waar je bv kunt lunchen. Daarna rij je Beverly Hills weer in. Het kan zijn dat je Bel Air niet terug binnenkomt met je eigen auto, want dat is grotendeels afgesloten. Ik weet even niet meer waar dat MJ huis precies ligt en of het klopt dat het aan North Carolwood Drive was. Als je hier alles gezien hebt, en zoals eerder aangegeven dat kost je echt geen uren, zou ik de 405 oprijden en eraf gaan bij de Mulholland drive en dan die weg afrijden naar het oosten tot je bij Griffith Park in de buurt bent en dan daar nog rond gaan kijken.
Dan bv ergens in downtown lekker gaan eten.

Dag 2 zou ik dan besteden aan lekker even relaxt opstaan. Na de spits naar de kust rijden (afhankelijk of je daar niet al overnacht natuurlijk). Bij Santa Monica Pier een fiets huren en lekker op de fiets naar Venice (doorrijden tot aan marina del rey en dan via de kanaaltjes terug naar Venice). Daar rond muscle beach een terras pakken en wat rondkijken en dan terug naar Santa Monica. Als je vanaf de pier de stad ingaat kom je bij een winkelcentrum waar je bv kunt shoppen. Je kunt ook net voor de pier een park doorlopen, maar daar vond ik persoonlijk net als in downtown voor de bieb heel veel zwervers liggen.

Ben je museum of kunst liefhebbers dan zijn de Getty center (ook een prachtig uitzicht) en evt. aan Wilshire blvd het LACMA (LA museum of art) bij de Labrea tarpits (tegenvaller) misschien iets voor jullie.

Maar die laatste dag in jullie reis blijft zo inderdaad wel een erg groot risico hoor. Ik zou echt de dag ervoor niet overnachten in death valley. Vertrek heel vroeg uit Las Vegas en doe de highlights van Death Valley en rij bv naar Mohave, Lake Isabella of Bakersfield
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

PSVwally schreef:Ben je museum of kunst liefhebbers dan zijn de Getty center (ook een prachtig uitzicht) en evt. aan Wilshire blvd het LACMA (LA museum of art) bij de Labrea tarpits (tegenvaller) misschien iets voor jullie.

Maar die laatste dag in jullie reis blijft zo inderdaad wel een erg groot risico hoor. Ik zou echt de dag ervoor niet overnachten in death valley. Vertrek heel vroeg uit Las Vegas en doe de highlights van Death Valley en rij bv naar Mohave, Lake Isabella of Bakersfield
Getty Center Yes zeker weten. De laatste dag is ook aangepast we rijden door zoals jij ook voorsteld. Super ok je dag indelingen ervoor. Gaan we zeker ook ons voordeel van nemen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer