Gouden tip, waar veel mensen niet aan denken en waar best wel veel mee te besparen valt. Volgens mij is het wel zo dat dit alleen geldt als de tweede bestuurder de echtgeno(o)t(e) is of levensparner. Niet voor vriend(in), verloofde, vader, zoon etc. Klopt dat ?Martin & Marianne schreef: Het kan ook interessant zijn om de route andersom te rijden. Als je in CA een auto huurt hoef je niet voor de tweede bestuurder te betalen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Stijnvd: Las Vegas - San Diego 21 dagen
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis stijnvd: Las Vegas - San Diego 21 dagen
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Reis Stijnvd: Las Vegas - San Diego 21 dagen
Tweede bestuurder mag normaal gezien iedereen zijn, dat hoeft zelfs geen familie te zijn.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben 2 jaar geleden gewoon met een van m'n beste vrienden geweest en zonder problemen allebei aan kunnen melden als bestuurder zonder extra kosten.
- avsboz
- Amerikakenner
- Contacteer:
Starten in Californiaipv Nevada is dus gouden tip in dit geval 

Bedankt voor de tips! Ik ga nu rustig alles verder uitwerken en verder boeken. Ik zit nu een beetje te wachten op gunstige ticketprijzen. Zit nu rond de 940 pp. Denk dat dat nog wel beter moet kunnen? Ik snap dat we redelijk laat zijn met boeken en dat de meest gunstige prijzen van rond de 550pp niet meer voorbij zullen komen, maar ik denk dat 800pp nog wel haalbaar moet zijn? Vergelijk nu dagelijks verschillende ticketsites. Afwachten dus 

940? Das veel. Je ging toch eind augustus? Als ik de data 30-08 tot /m 20-9 gebruik met als aankomst San Diego en vertrek vanuit Las Vegas zie ik prijzen vanaf € 639 (vliegtickets.nl)
Dat zijn overigens niet heel gunstige reistijden maar als je iets naar onder scrollt zie je dat je met gunstige reistijden rond de €670 kwijt bent.
Dat zijn overigens niet heel gunstige reistijden maar als je iets naar onder scrollt zie je dat je met gunstige reistijden rond de €670 kwijt bent.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik had gezocht voor de periode zo 17-08 t/m ma 08-09 vanaf Dusseldorf. Ik zie dat Amsterdam een week later inderdaad veel goedkoper is. Ik heb even dezelfde zoekopdracht als die van jou uitgevoerd op vliegtickets.nl en kom voor de goedkoopste vlucht op 680 euro uit (nog steeds anders dan bij jou). Bedankt voor de tip in ieder geval! Ik ga toch maar eens kijken of er wat te schuiven valt in de data.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 776 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 3 Reacties