De eerste keer ben ik 17 dagen met een vriend naar Florida geweest.
De tweede keer ben ik 21 dagen alleen naar New York en Miami geweest. En wat een vakantie was dit. In je uppie leer je zoveel mensen kennen doormiddels van Hostels (NY loft hostel en Miami Beach hostel) En ik was van de 21 dagen, niet een dag alleen. Leukste vakantie ooit en heb al heel wat vakanties gehad in mijn leven.
Nu is het tijd om met m'n vriendin op vakantie te gaan, erg veel zin in en ook gelijk een goede test voor het misschien samenwonen in 2015.
We vertrekken 23 mei naar Los Angeles en verblijven in Amerika tot 13 juni.
Nu heb ik al heel wat informatie hier kunnen vinden (ook voor mijn eerdere vakanties) en via een vriendin, toch is mijn vraag of iemand mij kan helpen met het invullen van de dagen. Ik heb namelijk geen idee hoe lang ik overal moet blijven om het maximale te kunnen zien maar toch vrij kan genieten van de vakantie zonder gehaast te moeten zijn. Ook voor hoe lang ik het beste een auto kan huren.
Dag aankomst: 23 mei
Dag vertrek: 13 juni
We zijn alle 2 van het doen, maar 5 parken hoeft van mij ook weer niet. Pretparken, Neverland, Heli vluchten en evt extreme sporten zijn welkom

ps zij is van het shoppen, ik zoek dan liever de sportschool op

Ik zal hier de komende paar dagen nog aardig wat rondzoeken om nog meer tips op te doen.
Een fijne avond gewenst!!!