Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis: Ramon en Eefje LA -> LA (21 dagen)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ramon27
Amerika-ontdekker

Reis: Ramon en Eefje LA -> LA (21 dagen)

Bericht door Ramon27 »

Hallo leuk dat je dit leest! Zojuist mijn 3de reis naar Amerika geboekt :D

De eerste keer ben ik 17 dagen met een vriend naar Florida geweest.
De tweede keer ben ik 21 dagen alleen naar New York en Miami geweest. En wat een vakantie was dit. In je uppie leer je zoveel mensen kennen doormiddels van Hostels (NY loft hostel en Miami Beach hostel) En ik was van de 21 dagen, niet een dag alleen. Leukste vakantie ooit en heb al heel wat vakanties gehad in mijn leven.

Nu is het tijd om met m'n vriendin op vakantie te gaan, erg veel zin in en ook gelijk een goede test voor het misschien samenwonen in 2015.
We vertrekken 23 mei naar Los Angeles en verblijven in Amerika tot 13 juni.

Nu heb ik al heel wat informatie hier kunnen vinden (ook voor mijn eerdere vakanties) en via een vriendin, toch is mijn vraag of iemand mij kan helpen met het invullen van de dagen. Ik heb namelijk geen idee hoe lang ik overal moet blijven om het maximale te kunnen zien maar toch vrij kan genieten van de vakantie zonder gehaast te moeten zijn. Ook voor hoe lang ik het beste een auto kan huren.

Dag aankomst: 23 mei
Dag vertrek: 13 juni

We zijn alle 2 van het doen, maar 5 parken hoeft van mij ook weer niet. Pretparken, Neverland, Heli vluchten en evt extreme sporten zijn welkom :D
ps zij is van het shoppen, ik zoek dan liever de sportschool op :mrgreen:
Ik zal hier de komende paar dagen nog aardig wat rondzoeken om nog meer tips op te doen.

Een fijne avond gewenst!!!
Afbeelding
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Reis: Ramon en Eefje LA -> LA (21 dagen)

Bericht door Marcopstal »

Je zal toch even een aanzet moeten doen van wat je graag zou zien. Nu is het toch wat TE algemeen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Grand Canyon voor helicoptervlucht, Bryce om paard te rijde, Zion voor wandelingen the Narrows en Angels landing, Las Vegas voor shoppen, schieten en attracties, Yosemite voor bergbeklimming, kustlijn voor te surfen, Camarillo outlet voor te shoppen, ....? Zoiets of nog extremer?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Jullie eindigen ook in LA? Wat dacht je van het klassiek rondje zuidwesten? :wink:
Moab (met Arches en Canyonlands) zou leuk zijn, maar dat wordt krap in 3 weken, dan had je beter een one way kunnen nemen.
Het standaardrondje is: LA-kust-SF-Yosemite-Death valley-Zion-Bryce-Page-Grand Canyon- LA. Met zo hier en daar een tussenstop, en eventueel nog een overnachting in Monument Valley. Hoe lang je ergens wilt blijven is afhankelijk van wat je overal wilt doen. Kijk op http://www.ontdek-amerika.nl voor informatie over de parken en andere bezienswaardigheden. Voor de parken is de NPS-site ook een goed uitgangspunt.
En lees reisverslagen en bekijk eens wat andere topics hier.
Met begin- en eindpunt LA ontkom je er eigenlijk niet aan om voor de hele periode een auto te huren. Direct ophalen op het vliegveld na aankomst is het makkelijkste.

Marianne
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

En dan nog Las Vegas tussen Death Valley en Zion!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Vergeten! Ik ben geen echte fan, maar dit was toch echt per ongeluk. :wink:

Marianne
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Idd als je LA-LA doet voor de complete route een auto huren. LA is niet te doen zonder auto (in een paar dagen dan).
Neverland is behalve het gevoel niet meer dan een poort he, verder niets te zien.

Sportschool tijdens de vakantie....hmm. Er zijn hotels met wat kleine fitnessruimtes, maar die moet je denk ik wel specifiek zoeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer