Het is al bijna zover!
Want in juli gaan wij voor 4 weken onverwachts naar Amerika!
Nu is dit onze eerste keer naar Amerika en hebben dus geen ervaring met Amerika dus zijn alle tips en goede ideeën meer dan welkom!!
Echt van elke stad zijn alle tips m.b.t hotel, restaurant, things to do, waar je het het beste kan boeken en of kopen, etc etc allemaal meer dan welkom!!
Onze reis zal voornamelijk bestaan uit veel kennis op doen van het wilde westen, western riding, de hoogtepunten van Amerika bekijken, mooie stranden, wilde dieren, mooie/leuke hotspots. Ik ben zelf een echte paardenmeid dus wil ook graag die dingen van Amerika bekijken om daar me kennis ook in te verbreden. Dus ook op dat gebied zijn alle tips welkom
-Onze reis begint in Houston daar komen wij aan op het vliegveld en zulllen we die dag gelijk een auto willen huren, of kunnen we dit beter van te voren al regelen en waar?
Dan lekker naar het hotel wat we van te voren al willen boeken in Houston city. iemand nog tips?
- Dan willen we nog 1 dag doorbrengen in Houston en onder andere een honkbalwedstrijd bekijken en naar het space centrum.
Hebben er nog mensen tips voor andere dingen die je daar gezien moet hebben?
-Door naar Galveston hier hebben we een dag voor uitgestrokken.
Even bijkomen van de hoogstwaarschijnlijke jettlag

- San Antonio 2 dagen
waar we in ieder geval naar de San Antonio's rivier willen omdat dit zo super gezellig schijnt te zijn.
En we willen daar graag naar de Buckhorn saloon en musea ( de geschiedenis van het wilde westen.)
We hadden ook naar see world gewild maar op internet schijnt die in orlando mooier te zijn? iemand hier ervaring mee?
- New Braunfels 1 dag
Hier willen we van de Gruene afgaan met de banden... iemand een tip waar we deze het beste kunnen huren en iemand een idee hoeveel dit kost?
en zijn er nog meer leuke dingen daar in de buurt te doen?
of kunnen we beter na die bandentocht gelijk door naar Austin rijden?
- Austin 2 dagen
Daar willen we natuurlijk naar de Ann Wo Congress Avenue Bridge om de vleermuizen te bekijken.
En eigenlijk hopen we daar in het weekend te zijn zodat we naar die weg kunnen die savonds wordt afgesloten en dan een lange straat met kroegen is.
Geen idee hoe dat heet? iemand wel?
Daarnaast komen we hier ook om te zien hoe ze daar dan ook echt nog een beetje als cowboys leven lijkt me erg gaaf.
Misschien kunnen we hier in de buurt dan ook wel ergens paardrijden?
-Forth Worth 2 dagen
Hier willlen we heel graag een echte rodeo show bekijken. Iemand een tip waar we dit het beste kunnen doen? En de kaarten gewoon aan de kassa daar kopen?
En we willen natuurlijk de Stockyards Longhorn kudde door de stad zien gaan.
En vanaf daar willen we naar de range van Matt Gaines, Weatherford, gaan om daar de cutting paarden te bekijken. Heeft misschien iemand anders ook nog andere tips voor ranges?
Of andere tips van dingen die we in Forth Worth gedaan of gezien moeten hebben??
-Dallas 2 dagen
Hier hebben we nog niet echt een idee wat we gezien moeten hebben in de stad zelf.. misschien een dinnershow?
maar wel gaan we hier naar de Green Valley Range en naar de Skyline Range voor de reining sport.
- Dan gaan we een heel stukje verder namelijk naar Pensacola, of iemand moet in de tussen ruimte nog ideeën hebben wat we kunnen kunnen bekijken?
Hier schijnen ongeveer de mooiste stranden te zijn dus ja we will see

En verder nog geen idee

- Panama 1 dag
Nog niks gepland??????????????
- Tallahassee 1 dag
ook nog niks gepland???
En dan zijn we alweer in florida en zal ik de rest bij florida neerzetten..
Natuurlijk zijn jullie nog steeds meer dan welkom voor tips en dergelijke ook bij het stukje florida want zoals jullie zien kunnen wij deze nog meer dan goed gebruiken

In ieder geval alvast super bedankt voor alle tips over texas!!
Hopelijk kan ik jullie na mijn Amrika Trip ook goede tips geven

Groetjes,
Michelle