Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis AchterDeDuinen: 27 dagen rondje Las Vegas

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis AchterDeDuinen: 27 dagen rondje Las Vegas

Bericht door Martin & Marianne »

Leuk, zo'n terugkoppeling!

Wat de Narrrows en Fiery Furnace betreft: die worden heel vaak genoemd op het forum (en op mijn wandelsite :wink: ). Het is ook bijna niet te doen om alles elke keer te vermelden, dat zijn toch dingen waar je expliciet naar moet vragen. Eigenlijk ging je topic met name over de route en minder over de bezienswaardigheden.
Heb je in Page de Upper Antelope Canyon gedaan?

Marianne
AchterDeDuinen
Amerika-ontdekker

Bericht door AchterDeDuinen »

In de voorbereidingen had ik zelf vooral oog voor de planning en minder voor de exacte activiteiten. Op het forum en elders staat inderdaad genoeg info maar met de andere planningszaken, afronding werk etc heb ik er zelf gewoon te weinig bij stilgestaan. Vandaar dat ik het noem, zodat andere mensen niet in dezelfde valkuil stappen. Maar het was een prachtige reis, dat we deze twee dingen niet hebben gedaan doet daar niets aan af :thumbup:
AchterDeDuinen
Amerika-ontdekker

We zijn trouwens inderdaad naar de Upper Antelope Canyon geweest.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

The Narrows en Fiery Furnace zie ik inderdaad vaak passeren op het forum, vooral dan nog het eerste.

Welk stkje route 66 ? tussen Seligman en Kingman of Kingman en Needless ? In het eerste is inderdaad onderweg niet veel te zien (enkel Hackberry), maar dit kost weinig tijd, het tweede is een mooi stuk met Oatman in het midden als stop wat toch wel de moeite is en wel meer tijd kost.

Een bemerking om aan te passen in je tekst:

29 juli: het zal wel fietsen naar Santa Monica zijn.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
AchterDeDuinen
Amerika-ontdekker

Marcopstal schreef:
Welk stkje route 66 ? tussen Seligman en Kingman of Kingman en Needless ? In het eerste is inderdaad onderweg niet veel te zien (enkel Hackberry), maar dit kost weinig tijd, het tweede is een mooi stuk met Oatman in het midden als stop wat toch wel de moeite is en wel meer tijd kost.
We hebben het stuk tussen Seligman en Kingman gedaan, daarna hebben we het tweede stuk laten zitten omdat we toch een behoorlijk aantal kilometers moesten maken die dag. Oatman had ik inderdaad wel leuk gevonden, maarja, je kunt niet alles doen...
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Tja, voor jullie te laat, maar voor anderen die meelezen is het eerder aangewezen het stuk tussen Kingman en Needles te doen dan tussen Seligman en Kingman.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer