Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Bartje006: LA - LA (oktober)
Re: Reis Bartje006: LA - LA (oktober)
Dag Marianne,
Bedankt voor je antwoord.
We zitten nu voor Yosemite in Oakhurst en Groveland.
Welke alternatieven zijn er in het park dan? Ik kan alleen die van het park zelf vinden en die zitten vol.
Groet,
Bart.
Bedankt voor je antwoord.
We zitten nu voor Yosemite in Oakhurst en Groveland.
Welke alternatieven zijn er in het park dan? Ik kan alleen die van het park zelf vinden en die zitten vol.
Groet,
Bart.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Curry VIllage heb je ook cabins en kamers (Stoneman room). De Lodge heeft ook kamers. Ik zie nu ook geen vrije kamers, vreemd, in oktober. Je kunt het de komende dagen nog eens checken maar met annuleringen een week van te voren zal er niet veel meer vrij komen. En anders zou ik persoonlijk toch voor een heated tent gaan, dan heb je twee nachten in het park, en veel minder reistijd dan wanneer je een nacht Oakhurst en een nacht Groveland hebt.
Marianne
Marianne
Ok, bedankt! Ik ga het in de gaten houden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2234 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 21 Reacties