In juni ga ik, samen met mijn vriendin, voor de eerste keer richting het Zuidwesten. Het zal een trip van 3 weken worden.
Beide willen we deels voor natuur en deels voor citytrip gaan.
Onderstaande route hebben we provisoir opgesteld:
Dag 1 Heenreis - San Fransisco
Dag 2 San Francisco
Dag 3 San Francisco
Dag 4 San Francisco- Monterey
Dag 5 Monterey - Sequoia
Dag 6 Sequoia
Dag 7 Sequoia- Death Valley
Dag 8 Death Valley - Las Vegas
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Las Vegas
Dag 11 Las Vegas
Dag 12 Las Vegas - Zion
Dag 13 Zion – Lake Mammoth
Dag 14 Lake Mammoth - Bryce
Dag 15 Bryce – Grand Canyon
Dag 16 Grand Canyon
Dag 17 Grand Canyon –Los Angeles
Dag 18 Los Angeles
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 Terugreis Belgie
De volgende plaatsen willen we al ZEKER bezoeken: Las Vegas, Los Angeles, San Fransico, Death Valley, Grand Canyon.
De rest kan (moet?) nog zeker sterk veranderen met jullie goede tips

Als volledige leken zitten we nog met de volgende vragen:
- Is het aan te raden op voorhand reeds alle hotels vast te leggen? Of is het relatief gemakkelijk om via een app zoals Booking.com dezelfde dag een hotel vast te leggen zodat je niet vasthangt aan je planning?
- Hoeveel tijd kun je best uitrekken voor het bezoek van een national park? (totaal geen ervaring mee)
- De route van Grand Canyon naar Los Angeles is een hele trip. Hebben jullie goede tips voor een tussenstop te maken?
- Zijn er nog plaatsen die je MOET gezien hebben en die je niet in onze lijst terugvind?
- Staan er plaatsen tussen die niet echt te moeite zijn? Of een lange autorit voor wat je te zien krijgt?
- Is een bezoek aan San Diego aan te raden?
- Kom ik, indien ik bovenstaande planning aanhoud, voorbij de mooiste/meest bekende autoroutes?
- Spenderen we ergens volgens jullie te weinig of veel tijd?
- Alle andere tips/opmerkingen zijn welkom!
Bedankt om jullie licht hierover te laten schijnen en er mede voor te zorgen dat dit een onvergetelijke reis zal worden!

Groetjes,
Dennis