Ik zou jullie willen vragen om ook eens een blik op ons schema te werpen. Na meerdere planningen en reisverslagen gelezen te hebben denk ik zo een mooie trip gepland te hebben. Aangezien ik hier vaak nog fijne tips las, hebben jullie dat wellicht (hopelijk zelfs) ook op de onze....
Dag 1. Ochtend aankomst San Francisco
Dag 2. San Francisco
Dag 3. Camper ophalen en rijden richting Yosemite. (Overnachten?)
Dag 4. ... - Yosemite (overnachting Upper Pines (al geboekt))
Dag 5. Yosemite (overnachten Upper Pines (al geboekt))
Dag 6. Yosemite - via Tioga (indien open) - Bodie - Mono Lake (overnachten Lee Vining)
Dag 7. Lee Vining - Las Vegas (lange dag, maar even kilometers maken)
Dag 8. Las Vegas
Dag 9. Las Vegas (vroeg opstaan auto huren en dagtrip Death Valley)
Dag 10. Las Vegas
Dag 11. Las Vegas - Zion (overnachting Watchmann (al geboekt))
Dag 12. Zion (overnachting Watchmann (al geboekt))
Dag 13. Zion - Bryce
Dag 14. Bryce - Capital Reef
Dag 15. Capitol Reef - Arches
Dag 16. Arches - Canyonlands
Dag 17. Canyonlands - Monument Valley
Dag 18. Monument Valley - Page
Dag 19. Page
Dag 20. Page - Grand Canyon
Dag 21. Grand Canyon - Lake Havasu
Dag 22. Lake Havasu - Joshua Tree (overnachting richting LA)
Dag 23. Los Angeles
Dag 24. Los Angeles - Pismo Beach
Dag 25. Pismo Beach - Monterey
Dag 26. Monterey - San Francisco (camper inleveren)
Dag 27. Vertrek in de middag naar Nederland

Dag 28. Aankomst Nederland
Enkele vragen:
Dag 3. Ik heb begrepen dat het niet verstandig is helemaal door te rijden tot aan Yosemite Valley. Welke plaats is een goede overnachtingsplaats en eventueel ook tips voor een fijne Wallmart? Wij komen er niet helemaal uit.
Dag 6. Bodie is een dirt road. Mag dus niet met een camper. Ik heb gelezen dat veel mensen het toch wel doen. Nog meer ervaring? Zou het eventueel mogelijk zijn een stukje te 'liften' of zullen we dan lang moeten wachten

Dag 13. De campgrounds in het park zijn volgeboekt. We hopen op een first come - first served plek. Echter willen we smorgens nog de canyon overlook trail lopen. Wat denken jullie, 16 juni. Beter bij voorhand al een andere campground boeken?
Dag 22. Iemand een idee van een betaalbare campground richting Hollywood? We willen ivm de camper enkel Hollywood, Walk of Fame, rodeo drive, Beverly Hills doen.
Wij willen liefst niet te veel vooruit plannen. We moeten gaan ervaren hoe het reizen met onze dochter gaat. Echter merk ik dat steeds meer plekken op de campgrounds in de Nationale Parken volgeboekt zijn. Dat maakt het lastig..
Alvast bedankt!