Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Denise9: 30 dagen West USA met camper en kinderen
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: Reis Denise9: 30 dagen West USA met camper en kinderen
Onze camper heeft 3 grote stoelen (bestuurder, bijrijder en stoel daar achter) alle drie voorzien van 3-punt gordel.
Mijn collega die de camper afgelopen najaar heeft gebruikt met 1 dochter van 2 jaar had zn eigen kinderstoel bij hem en vond het ideaal.
Mijn collega die de camper afgelopen najaar heeft gebruikt met 1 dochter van 2 jaar had zn eigen kinderstoel bij hem en vond het ideaal.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
Dat klinkt wel ideaal!
2008 Route66 2009 Las Vegas 2009 Miami & Keys 2011 Orlando 2012 NYC & Roadtrip Oostkust 2014 Orlando 2015 Camperreis Westkust 2015 NYC
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Beste Denise,
Wij gaan eind mei 25 dagen met de camper een rondreis maken met 2 kinderen van 1 en 4.
Wij kopen de autostoeltjes bij Walmart. Je kunt het ook al vooraf daar bestellen, hoef je ook niet te zoeken.
Ik kan je wel even laten weten welk stoeltje de juiste is.
Wij gaan eind mei 25 dagen met de camper een rondreis maken met 2 kinderen van 1 en 4.
Wij kopen de autostoeltjes bij Walmart. Je kunt het ook al vooraf daar bestellen, hoef je ook niet te zoeken.
2006: Westkust rondje vanuit Los Angeles
2010: New-York,Niagara Falls,Toronto,Washington,rondje Florida http://www.rondreisusa.reismee.nl
2012: Seattle,via Canada naar Denver http://www.vanseattlenaardenver.reismee.nl
2015: Utah http://utah2015.reismee.nl
2010: New-York,Niagara Falls,Toronto,Washington,rondje Florida http://www.rondreisusa.reismee.nl
2012: Seattle,via Canada naar Denver http://www.vanseattlenaardenver.reismee.nl
2015: Utah http://utah2015.reismee.nl
Hoi Denise,
De route ziet er inderdaad wel een stuk rustiger uit nu. Begint het bij jullie ook al steeds meer te kriebelen?
Voor wat betreft die autostoeltjes lees ik even met je. Dat is ook precies waar wij nog naar op zoek moeten. Apollo verhuurt er namelijk maar 1 bij per camper.
De route ziet er inderdaad wel een stuk rustiger uit nu. Begint het bij jullie ook al steeds meer te kriebelen?
Voor wat betreft die autostoeltjes lees ik even met je. Dat is ook precies waar wij nog naar op zoek moeten. Apollo verhuurt er namelijk maar 1 bij per camper.
Reinier = Rhodez
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Wellicht kun je elkaar aflossen met de stoeltjes. 

In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
Haha, zou mooi zijn.
Maar nee, onze schema's ontlopen elkaar net.

Reinier = Rhodez
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Je vroeg of reserveren een must was. In 2011 (rondje zuidwest met camper) hebben we eigenljjk niks gereserveerd en om het voor de kids leuk te houden regelmatig op koa's gestaan....heerlijk...hierdoor regelmatig de route kunnen aanpassen...zodat dat heerlijke meer waar je gewoon in moet zwemmen...ook kan.
Dit jaar rondje noordwesten (weer met camper), ik heb alleen yellowstone vastgelegd. De rest doen we weer ter plekke....in de ochtend plek regelen voor ' s avonds.
Kids vinden camperen leuk, zeker als je als ouder af en toe achterin reist...
Mjn kids hebben het nog steeds over die keer dat ik in een rjjdende camper allerlei lekkers op tafel toverde. Een eigen plek die met je meereist, geeft ook rust. Vroeg gaan rijden met kids in pyjama en onderweg ontbijten....het kan allemaal.
Veel plezier met voorbebereiden
Marianne
Dit jaar rondje noordwesten (weer met camper), ik heb alleen yellowstone vastgelegd. De rest doen we weer ter plekke....in de ochtend plek regelen voor ' s avonds.
Kids vinden camperen leuk, zeker als je als ouder af en toe achterin reist...
Mjn kids hebben het nog steeds over die keer dat ik in een rjjdende camper allerlei lekkers op tafel toverde. Een eigen plek die met je meereist, geeft ook rust. Vroeg gaan rijden met kids in pyjama en onderweg ontbijten....het kan allemaal.
Veel plezier met voorbebereiden
Marianne
Dan gaan wij alweer terug helaas! Wij gaan nu de stoeltjes via internet bestellen en af laten leveren bij het hotel in SF. Vonden ze geen probleem en dan hebben wij ze gelijk bij als we de camper op gaan halen. Ik heb de tip gekregen om de stoeltjes van Evenflo te bestellen.Ingrid van Diermen schreef:Beste Denise,
2008 Route66 2009 Las Vegas 2009 Miami & Keys 2011 Orlando 2012 NYC & Roadtrip Oostkust 2014 Orlando 2015 Camperreis Westkust 2015 NYC
We hadden het grote geluk dat er toch nog wat campingplaatsen op north pines vrijgegeven zijn in mei dus de camping in Yosemite is ook gereserveerd!
De campings onderweg gaan we inderdaad niet reserveren. Zo houden we het toch nog flexibel.
Leuk om te zien dat meer mensen zo'n reis met kinderen maken! In mijn omgeving is het vrij bijzonder
De campings onderweg gaan we inderdaad niet reserveren. Zo houden we het toch nog flexibel.
Leuk om te zien dat meer mensen zo'n reis met kinderen maken! In mijn omgeving is het vrij bijzonder

Vandaag de vliegtickets binnen gekregen! Nog maar een maandje wachten!
Is het aan te raden om dekbedovertrekken mee te nemen om je slaapzak in te stoppen? Ik las dat het nogal syntetisch is. En nemen jullie ook extra hand,- en theedoeken mee?
Is het aan te raden om dekbedovertrekken mee te nemen om je slaapzak in te stoppen? Ik las dat het nogal syntetisch is. En nemen jullie ook extra hand,- en theedoeken mee?
Welke stoeltjes heb je eigenlijk gekocht Denise?
Reinier = Rhodez
De Evenflo Maestro; http://www.evenflo.com/Products/Evenflo ... s/Maestro/
We gaan deze voor onze 4,5 jarige en (bijna) 2 jarige kopen. Deze is alleen met een heupgordel vast te zetten. En die bekerhouders zijn ook wel heel handig
We gaan deze voor onze 4,5 jarige en (bijna) 2 jarige kopen. Deze is alleen met een heupgordel vast te zetten. En die bekerhouders zijn ook wel heel handig

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Je hebt toch juist een slaapzak om geen beddengoed te hoeven meenemen?Is het aan te raden om dekbedovertrekken mee te nemen om je slaapzak in te stoppen?
Ik had eigenlijk het idee dat er ergens een topic was met allemaal van dit soort campervragen die voor de één logisch is, maar voor de beginnend camperraar misschien inderdaad voor wat hoofdbrekens kan zorgen. Maar ik kan die niet vinden? Het is sowieso wel handig om een lijstje te hebben waar zaken als (extra) handdoeken, dekens, misschien een handig standaard boodschappenlijstje etc. te hebben.
Misschien dat er in DIT topic wat over te vinden is? Niet dat er hier straks geen antwoord op zal worden gegeven overigens.
Neem je slaapzakken mee, of bedoel je slaapzakken die bij de camperhuur horen?
Wij hebben vorig jaar bij Ikea voor 4 euro pp dekbedden gekocht en oude dekbedhoezen meegenomen, en alles daar achter gelaten.
Waren wel synthetisch, maar (wij reisden de zomer) als het te warm was gebruikten wij alleen de dekbedhoes om onder te slapen.
Wij hebben vorig jaar bij Ikea voor 4 euro pp dekbedden gekocht en oude dekbedhoezen meegenomen, en alles daar achter gelaten.
Waren wel synthetisch, maar (wij reisden de zomer) als het te warm was gebruikten wij alleen de dekbedhoes om onder te slapen.
Slaapzakken zitten inderdaad bij de camper. Ik wilde alleen oude dekbedhoezen meenemen (en hand,- en theedoeken) die we daar laten.
Ik ga dat topic eens doorlezen, dank je!
Ik ga dat topic eens doorlezen, dank je!
Als je toch eigen stoeltje meeneemt, neem dan sjorbanden mee. Daarmee kun je de stoeltjes net wat beter vastzetten dan met alleen een gordel. Wij hebben tot nu toe ook alleen campers gehad met heupgordels achterin. Nu hadden wij wel een stoeltje gekocht bij de Walmart en die kon met een heupgordel vast.Het probleem is dat onze autostoelen met een normale autogordel vastgezet moeten worden. In de camper is alleen een heupgordel en daarmee kunnen we ze niet vastzetten. Ik heb in Nederland ook nog geen autostoelen gevonden waarbij dat wel mogelijk is.
Kijk eens goed wat er in je personal kit zit, dit hangt heel erg af per verhuurder. En anders kun je ook voor heel weinig hand- en theedoeken bij bijv. Walmart kopen. Oh en vergeet vooral niet die bussen met schoonmaakdoekjes. Ideaal

Kijk eens in dit topic voor ideeen voor de boodschappenlijst. Zelf heb ik er ook altijd een voetbal, klein afvalemmertje (met deksel) en Swiffer (oid) op staan. En een goedkope bbq, eventueel met gastankje is ook aan te raden!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht