Volgend jaar (september 2016) zouden we graag nog een keertje naar Amerika willen reizen. Dit is nog eventjes weg, maar ik heb al een route gevonden die misschien nog wat aanpassingen kan gebruiken.
En dan is dit forum het beste antwoord natuurlijk

Afgelopen september hebben we al het klassieke rondje zuidwest gemaakt. Met onder andere, SF, LA, LV, Yellowstone, Yosemite, Bryce & Zion,...
Voor de volgende trip zou ik dan graag enkele parken bezoeken die er bij onze vorige trip zijn overgeschoten door onder meer tijdsgebrek.
Een ideetje:
1: Brussel - Denver
2: Denver
3: Denver - Rocky Mountains NP
4: Rocky Mountains NP
5: Rocky Mountains NP - Grand Junction
6: Grand Junction - Moab
7: Moab
8: Moab - Bryce NP
9: Bryce NP
10: Bryce NP - Zion NP
11: Zion NP
12: Zion NP - Page
13: Page
14: Page - Monument Valley
15: Monument Valley - Durango
16: Durango - Montrose
17: Montrose - Denver
18: Denver - Scottsbluff
19: Scottsbluff - Rapid City (Mt Rushmore)
20: Rapid City - Denver
21: Denver - Brussel
Enkele vragen/problemen die ik nog heb:
- Ik begin en eindig nu in Denver, mede om de extra toeslag te vermijden met de huurauto. Is dit een goed plan, of kan ik beter wat extra betalen om zo mooi ergens anders te eindigen?
- Op het einde van de trip maak ik een extra lusje naar Mount Rushmore, (Must Do voor de partner). Kan dit niet beter ingepland worden? Vind het zo een paar verloren dagen?!
- Ik heb voor de rest Las Vegas ertussen uit gelaten. waren wij afgelopen jaar niet zo verzot op. Maar ik kan dit misschien wel beter inplannen, af en toe een rustdag in een stad is wel zo comfortabel...
Wat denken jullie? Zijn er nog tussenstops die ik vergeet/zeker moet zien?
Ik weet, het is nog ver weg, maar de voorpret van het plannen is minstens even leuk als de reis zelf

Groetjes,
Natasja